- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Da, este posibil daca DPF e infundat si nu si a facut regenerarea. Oricum consumul urban cu clima pornita creste mai mult de 10%. Dar pentru un consum mediu mi se pare exagerat 14%. De regula motorul diesel cu dpf nu se simte bine in trafic urban, se sugruma, se infunda... Scoate masina la drum intins si da-i blana! Dupa regenerare o sa mearga altfel. Daca tot nu si revine, atunci sigur trebuie diagnoza pentru a gasi cauzele.
- florinovidiu
- *
- 31 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Zafira 2010 A17DTJ
- Cluj
florinovidiu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2010 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Da Cata212, asta poate fi unul din motive. Are dreptate Dancuciureanu, din pacate asta nu e masina de oras. Locuiesc intr-un oras mic si fac zilnic 5-6 km, cu 6-7 porniri. Am regenerari saptamanale. Acum am venit din concediu, dupa aproape 2000 km. Masina e mult mai sprintena, dupa cateva regenerari pe autostrada, fata de regenerarile facute pe 20-50 km, prin jurul orasului.
cata212
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Daca masina nu mai vrea sa-si faca regenerari, singura si chiar in oras,nu va mai chinuiti! 6 luni m-am chinuit cu filtrul, L-am dat jos, l-am spalat eu, am mers vreo 300 km, i-am dat jar pe autostrada pana s-a curatat complet, dupa alti 500 km iar service: presiune mare in DPF. NU MAI VROIA SA SE TUREZE. Riscam sa bubui turbina. Am dat jos filtrul si l-am trimis la curatat. 400 lei + curierat. Basca o regenerare fortata dupa montare: 150 roni. Dupa 1000 km iar mers greoi pana n-a mai vrut, presiune mare in DPF, se misca cu 5-10 km/h. Solutia: DPF off si EGR off. Daca masina isi face singura regenerarea si-o face si in oras la semafor. Asa ca nu le mai chinuiti pe autostrada.
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut
Va voi spune ce am facut eu si va rog sa imi spuneti parerea voastra...
Asadar din cauza tijei swirl care sa dus si la primul cilindru din dreapta galeriei de admisie a ramas o gaura pe unde pierdeam gaze si a inceput sa scoata un fel de chitait mecanic ....bun am cumparat galeria noua si am schimbat-o, dar surpriza acelasi chtait si fara putere ....nici-o eroare pe tester....am mers la un mecanic de turbine si am reconditionat turbina......acelas-i chitait....imi venea sa ma dau cu capul de pereti....bun si acum ca sa nu fiu oftopic am luat hotararea sa anulez dpf caci zicea nea turbo ca este infundat si gazele se intorc in turbina si o obstructioneaza...operatia a fost urmatoarea ....pe masina fara a demonta filtrul a fost taiat cu flexul si scos acel cartus ceramic , sudat la loc .....deci nu am facut decat dpf mecanic ...am pornit masina si nu a aparut nici-o eroare in bord sau pe tester.....masina trage mult mai bine .....acum va intreb va mai intra in avarie calculatorul si trebuie neaparat sa fac dpf off si din soft sau pot sa merg asa ?
chitaitul tot nu a disparut dar se aude decat atunci cand pornesc si o turez ,iar dupa 500m dispare....ma duc cu ea in 3-4000 ture ....daca o opresc 5 minute si pornesc iar aceiasi poveste...
Va voi spune ce am facut eu si va rog sa imi spuneti parerea voastra...
Asadar din cauza tijei swirl care sa dus si la primul cilindru din dreapta galeriei de admisie a ramas o gaura pe unde pierdeam gaze si a inceput sa scoata un fel de chitait mecanic ....bun am cumparat galeria noua si am schimbat-o, dar surpriza acelasi chtait si fara putere ....nici-o eroare pe tester....am mers la un mecanic de turbine si am reconditionat turbina......acelas-i chitait....imi venea sa ma dau cu capul de pereti....bun si acum ca sa nu fiu oftopic am luat hotararea sa anulez dpf caci zicea nea turbo ca este infundat si gazele se intorc in turbina si o obstructioneaza...operatia a fost urmatoarea ....pe masina fara a demonta filtrul a fost taiat cu flexul si scos acel cartus ceramic , sudat la loc .....deci nu am facut decat dpf mecanic ...am pornit masina si nu a aparut nici-o eroare in bord sau pe tester.....masina trage mult mai bine .....acum va intreb va mai intra in avarie calculatorul si trebuie neaparat sa fac dpf off si din soft sau pot sa merg asa ?
chitaitul tot nu a disparut dar se aude decat atunci cand pornesc si o turez ,iar dupa 500m dispare....ma duc cu ea in 3-4000 ture ....daca o opresc 5 minute si pornesc iar aceiasi poveste...
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
doega
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cred ca am si eu o problema cu DPF-ul.
Am Astra H, 2007, Z17DTJ, 210 000 de km si am fost nevoit sa fac o revizie si o curatare totala la service:
-curatat admisie/evacuare (cred ca EGR, galerii, itercooler si ce or mai fi)
-inlocuit regulatorul de presiune pompa inalta (oscila turatia)
-revizie (filtre+ulei de la maiandrei deci ok)
-inca vreo 1800 lei in mecanica (discuri/placute fata-spate, curea/role accesorii etc) -fara impact la problema mea
Am scapat de oscilatii, consuma cu aprox 25% mai putin, sare in fata de zici ca-i pe benzina, insa cand am dus-o sa-i reseteze valorile pompei de inalta din calculator am descoperit ca DPF-ul e la 201% saturatie. !? Am incercat regenerare fortata de 7-8 ori insa nu a pornit (cu motorul intre 90-98 grade, si doua valori de 120 si 115 grade cred ca la gaze evacuate).
Cu 2-300 de km inainte de a o baga in service mi-a pornit regenerarea si a fost ok.
Nu mi-a aparut nicio eroare in legatura cu DPF-ul ci doar cu privire la ventilatoare(apropo, ce specificatii/caracteristici are rezistenta de la ventilatorul radiatorului antigelului pentru ca s-a ars si am pus o litza in loc) si la toate bujiile incandescente.
Aveti idee ce ar putea fi in neregula, pentru ca MI S-A URAT de probleme!
Am Astra H, 2007, Z17DTJ, 210 000 de km si am fost nevoit sa fac o revizie si o curatare totala la service:
-curatat admisie/evacuare (cred ca EGR, galerii, itercooler si ce or mai fi)
-inlocuit regulatorul de presiune pompa inalta (oscila turatia)
-revizie (filtre+ulei de la maiandrei deci ok)
-inca vreo 1800 lei in mecanica (discuri/placute fata-spate, curea/role accesorii etc) -fara impact la problema mea
Am scapat de oscilatii, consuma cu aprox 25% mai putin, sare in fata de zici ca-i pe benzina, insa cand am dus-o sa-i reseteze valorile pompei de inalta din calculator am descoperit ca DPF-ul e la 201% saturatie. !? Am incercat regenerare fortata de 7-8 ori insa nu a pornit (cu motorul intre 90-98 grade, si doua valori de 120 si 115 grade cred ca la gaze evacuate).
Cu 2-300 de km inainte de a o baga in service mi-a pornit regenerarea si a fost ok.
Nu mi-a aparut nicio eroare in legatura cu DPF-ul ci doar cu privire la ventilatoare(apropo, ce specificatii/caracteristici are rezistenta de la ventilatorul radiatorului antigelului pentru ca s-a ars si am pus o litza in loc) si la toate bujiile incandescente.
Aveti idee ce ar putea fi in neregula, pentru ca MI S-A URAT de probleme!
doega
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cred ca am gasit motivul la un post al lui florinovidiu.
Adica:
2.Nu se fac regenerari cat timp e martorul cu cheita aprins.
Eu il am aprins din cauza bujiilor si/sau rezistentei de la ventilator apa motor (rog raspuns la intrebare).
Poate sa-mi confirme cineva ca nu se fac regenerari?
Adica:
2.Nu se fac regenerari cat timp e martorul cu cheita aprins.
Eu il am aprins din cauza bujiilor si/sau rezistentei de la ventilator apa motor (rog raspuns la intrebare).
Poate sa-mi confirme cineva ca nu se fac regenerari?
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
doega
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
dorucioby
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
tibi_9031
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2012 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat