- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Nu o dai in nimica. Nu am zis sa mergi subturat ci normal...atata timp cat nu dai forja la turatii joase si mergi normal, nu se intampla nimic rau. Daca vorbim despre masinile dotate cu filtru de particule, degeaba mai dai tu forja sa cureti instalatia pentru ca toata funinginea sfarseste in DPF si dupa aia te miri de ce se infunda. Mai sanatos este ca la o perioada de timp sau km, sa cureti EGR-ul si admisia..iar asta numai daca masina prezinta simptome.
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
ChaOs
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Se aprinde becul filtrului de paticule sau doar regenerare ?
La mine se aprindea filtrul de particule in ultima perioada si la 50 km facuti in oras. Acuma dupa schimbarea injectoarelor in 5000 de km am avut 3 regenerari . A crescut consumul instant si nu a tinut mai mult de 30 de secunde cu motorul la relanti.
Se aprinde becul filtrului de paticule sau doar regenerare ?
La mine se aprindea filtrul de particule in ultima perioada si la 50 km facuti in oras. Acuma dupa schimbarea injectoarelor in 5000 de km am avut 3 regenerari . A crescut consumul instant si nu a tinut mai mult de 30 de secunde cu motorul la relanti.
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,842 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,842
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Daca anulezi filtrul din soft poti pune o teva in locul lui,fum nu scoate decit pe acceleratie brusca,iar consumul o sa scada deoarece nu mai au loc regenerari.
Referitor la putere o sa o ai pe cea specifica tipului de motor pe care il ai,dar motorul trage cu mult mai bine decit cu filtru,deoarece evacuarea este mai buna.
Referitor la putere o sa o ai pe cea specifica tipului de motor pe care il ai,dar motorul trage cu mult mai bine decit cu filtru,deoarece evacuarea este mai buna.
- Azmodan
- **
- 204 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2010 2.0 DTI
- Cluj
Azmodan
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
am inceput sa am probleme cu DPFul. acu vre-un an am avut campanie de resoftare. apoi, dupa un ITP s-a aparut "check engine" error si nu mai tragea -> DPF plin.
de atunci nu am mai vazut becul de pe bord cu "filtru plin - da o tura lunga cu masina".
regenerari au mai fost ca sunt peste 10.000 km de atunci (la drumuri mai lungi), dar cum nu mai putea face regenerarea din cauza mersului doar in oras, cum sare direct cu "check engine" error window. nu mai aprinde becu de "DPF plin". e ca si cum la ultima resoftare au schimbat sa nu se mai aprinda becu ci sa dea direct eroarea (nu zic ca asta e, e doar impresia mea ca de atunci n-am mai vazut becu ala aprins - si nu, nu e stricat ca la testu de pornire se aprinde).
a mai patit cineva asta?
de atunci nu am mai vazut becul de pe bord cu "filtru plin - da o tura lunga cu masina".
regenerari au mai fost ca sunt peste 10.000 km de atunci (la drumuri mai lungi), dar cum nu mai putea face regenerarea din cauza mersului doar in oras, cum sare direct cu "check engine" error window. nu mai aprinde becu de "DPF plin". e ca si cum la ultima resoftare au schimbat sa nu se mai aprinda becu ci sa dea direct eroarea (nu zic ca asta e, e doar impresia mea ca de atunci n-am mai vazut becu ala aprins - si nu, nu e stricat ca la testu de pornire se aprinde).
a mai patit cineva asta?
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut.am astra j din 2012..125cp.are 168000km si de cand o am niciodata nu am simtit nici.o regenerare..motorul merge ceas.trage fffb bine.martori din bord functioneaza toti la punerea contactului .iar dupa pornire se sting cum e si normal.drumurile din orasul terminat sunt prafff.pe unele merg numai cu treapta 1,iar acum doua luni am fost la sv la un test cu tech 2.pana acolo am forjato chiar si cu 210 km.la test filtru de particule era gol si functiona normal.cum vedeti voi acea regenerare .am cam 8.000.de km de cand am masina si nu am simtit nimic niciodata.
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
pai era gol filtrul fix datorita faptului ca o forjasei pana sa ajungi acolo, s-a facut regenerarea si astfel s-a curatat. citeste cu atentie acest topic de la primele pagini si vei gasi exact toate simptomele date de regenerare.
@Azmodan- faptul ca mergi in oras nu influenteaza cu nimic regenerarea. nu are niciun motiv sa nu o faca. chiar o face mult, mult mai des. iti poate da direct eroarea ori pt ca ai oprit motorul in timpul regenerarilor, ori filtrul chiar e pe moarte.
@Azmodan- faptul ca mergi in oras nu influenteaza cu nimic regenerarea. nu are niciun motiv sa nu o faca. chiar o face mult, mult mai des. iti poate da direct eroarea ori pt ca ai oprit motorul in timpul regenerarilor, ori filtrul chiar e pe moarte.
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Multiiii posesori de astra j spun ca simt acea regenerare si ca nu e bine sa opresti motorul in timp ce ia este activa.asta ar insemna ca noi suntem mai destepti ca nemtii:))chiar e de ras.sau poate de plans.regenerarea asta facuta din soft de constructor porneste numai cand motorul are o anumita temperatura si o anumita turatie daca sar auzi sau mar deranja il scot si imi pun motor de scuter.din cate am citit pe acest topic reiese ca fiecare masina are cate un motor si sofer diferit,singura schimbare pe care o simti intradevar la aceasta masina este motorina.in rest totul este perfect.
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut..pai aici este ''dilena''ai dreptate stiu ca scrie in carte .dar nu uita ca masina nu iti arata nicaieri ca incepe acea regenereare .faza cu consumul este doar o parcarie inventata de un roman cu multe studi..singurul martor al regenerari este cel portocaliu care iti arata cand filtrul este infundat atat tot...daca cei ce au facut aceasta masina vedeau ca este un pericol ca opresti in timpul regenerari desi eu cred ca am facuto peste 1000 de ori puneau un sistem ceva pe masina sa nu iti dea voie so opresti sau regenerarea sa isi faca prezenta printrun mesaj in bord..........acea curatare a filtrului de particule este conceputa ca soferul masini sa nu simta nimic si sa fie anuntat daca sa ratat de cateva ori .sau este infundat filtrul..masina are 168.000.fac aproape 10 mi cu masina de cand o am ..si merg numai distante mici si nu am simtit niciodata aceasta regenerare chiar si cu ochi pe acel consum instant idiot.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,842 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,842
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat