Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
totusi era bine de facut un efort si pornita la spray dupa parerea mea si facut un test retur injectoare. daca prin absurd sa zicem ca schimba pe rand supapa de pe rampa apoi nu merge schimba si regulatorul de pe pompa s-au dus undeva la peste o mie de lei si apoi constata ca unul sau mai multe injectoare sunt praf pe retur...se merita verificat pentru ca nu implica costuri si apoi supapa eventual blindata si apoi regulator. bafta si sa ne tii la curent si pe noi cand te apuci de ea
Skip ads

  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in lipsa mea un bun prieten a mers la mine acasa la masina cu un mecanic si cu un tester sa incerce sa o repare si au constatat urmatoarele ,,,,,supapa de presiune din capatul rampei e ok ,,,in schimb pompa de inalta nu face suficienta presiune.... eu ma intreb care sunt sansele ca sa se strice aceasta pompa in conditiile in care masina merge numai cu motorina de la rompetrol ,,,,,


P.s masina a pornit pe spray timp in care sau uitat si la injectoare si sunt ok ,,cum nu ia mai dat spray sa oprit .
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
pompa de inalte picata la dtl mai rar auzi. poate gasesti un regulator de presiune de pe pompa la un cunoscut se de/monteaza usor este prins in 3 suruburi. daca nici cu ala nu merge atunci ar trebui schimbat filtru motorina cu unul original ca vine si cu garnituri noi(50lei aprox) si verificata si conducta sa nu fie sorbul din rezervor infundat si sa faca vid sa nu poata pompa sa traga. cand scoate conducta din fultru sa sufla puternic pe ea si vede daca "borboroseste" in rezervor.
1.cum au constatat ca supapa e buna si nu scapa presiune?
2.cat a stat pe spray s-au uitat la cat a crescut presiunea in rampa? pe tester
daca a pornit pe spray si apoi s-a oprit parca parca suna a sistem de alimentare dezamorsat. de obicei porneste greu din alte cauze dar cand porneste nu se mai opreste. daca alimentarea cu motorina se dezamorseaza si are aer mult este normal sa se opreasca.
daca nu era suficienta presiune in rampa nici testul pt retur injectoare nu mai este valabil pt ca pierderile sunt direct proportionale cu presiunea
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema,am schimbat pompa de injectie si dupa o amorsare sanatoasa masina a pornit ca si cum nimik nu sar fi intamplat ......deci si pompele de inalta se strica din senin .
Skip ads

  • LiviuBCS

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna am si eu aceeasi problema cu pornirea; Dupa ce am umbalat cu masina jumate de zi si am batut tot orasul am oprit si ulterior nu a mai vrut sa porneasca; am desfacut filtrul de motorina si era gol; l-am umplut, am dat la automat si a pornit imediat dar dupa ce s-a terminat motorina din filtru s-a oprit iar. la service au zus k e pompa de injectie dar am dus pompa la test si e ok. Concluzia nu vine motorina din rezervor in filtru; Care poate fi cauza?
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
garniturile capacului de la filtru sau oringurile conductelor de intra in filtru.....sunt mari sanse
  • LiviuBCS

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata 90%. Cabluri intrerupte, garniturile si filtrul de motorina + probleme cu incarcarea. acum ma gandesc daca sa schimb alternatorul sau sa il repar; Anul trecut am avut aceesi problema cu incarcarea si mi s-a schimbat puntea de diode; dar acum s-a defectatat iar; atunci am pus Mobiletron si zicea electricianul ca e cam slaba; si chiar a avut gura pocita...
  • cristof

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
LiviuBCS a scris:Buna am si eu aceeasi problema cu pornirea; Dupa ce am umbalat cu masina jumate de zi si am batut tot orasul am oprit si ulterior nu a mai vrut sa porneasca; am desfacut filtrul de motorina si era gol; l-am umplut, am dat la automat si a pornit imediat dar dupa ce s-a terminat motorina din filtru s-a oprit iar. la service au zus k e pompa de injectie dar am dus pompa la test si e ok. Concluzia nu vine motorina din rezervor in filtru; Care poate fi cauza?



Salut ,curata si sorbu din rezervor, ,,,poate de acolo e problema .....
  • LiviuBCS

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat si incarcarea. era releul de incarcare; dar mi se poreste in mers daca o fortez un pic si nu mai porneste pana nu se raceste motorul. ce ar putea fi?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Fa si matale o diagnoza si zi ne si noua codurile de eroare.Poate fi senzorul de turatii de la arbore.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR