- mihailionut
- *
- 46 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Bucuresti
mihailionut
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Ieri am curatat clapeta cu ajutorul tutorialului Dlui Dan, primul lucru deconectat bateria, ulterior etapele sunt conform sagetilor numerotate pentru cine are motorizarea Z16SE pana se ajunge la clapeta de acceleratie . Furtunul nr 5 este de la antigel, la motorizarea mea vine deasupra vasului deci nu a curs nimic si nici nu este nevoie sa il astupam. Apoi inainte de a desface clapeta din suruburi am scos mufa, destul de greu la mine, poate era intepetina. Apoi am desfacut clapeta in X cu grija ca sa nu scape . La sageata nr 7 este garnitura dintre clapeta si carburator insa aveti grija la ea, mi s-a parut sensibila ( am inteles de la Dl Dan ca mai exista inca o a 2a garnitura dar sincer eu nu am observat-o sau poate la mine nu exista, daca ma poate ajuta cineva ??? ). Asa arata clapeta inainte, mia fost frica sa apas tare pe ea sa se deschida de murdara ce era, cred ca era si intepenita un pic . Am curatat-o cu decarbusolv si carpa, cu bete de urechi in locurile greu accesibile inclusiv racordurile, asa arata dupa , am curatat cu detergent si furtunurile care duc la baia de ulei . Dupa montare am asteptat in pozitia II 1 minut ca Ecu sa memoreze clapeta, ulterior diferenta se observa, imi porneste la sfert de cheie, nu mai imi da in nas in treapta I. Mentionez ca nu aveam probleme cu masina, doar ca imi dadea in nas la treapta I si nu imi pornea la sfert cum este acum, dar se merita 100% sa curatati clapeta. Poate ma ajuta cineva, cum sterg erorile din bord, merge deconectata bateria circa 6 ore se reseteaza? Am P1120/1550/1122. Va multumesc si daca cineva vrea are ceva de adaugat e liber sa o faca.
Cu stima!
Ieri am curatat clapeta cu ajutorul tutorialului Dlui Dan, primul lucru deconectat bateria, ulterior etapele sunt conform sagetilor numerotate pentru cine are motorizarea Z16SE pana se ajunge la clapeta de acceleratie . Furtunul nr 5 este de la antigel, la motorizarea mea vine deasupra vasului deci nu a curs nimic si nici nu este nevoie sa il astupam. Apoi inainte de a desface clapeta din suruburi am scos mufa, destul de greu la mine, poate era intepetina. Apoi am desfacut clapeta in X cu grija ca sa nu scape . La sageata nr 7 este garnitura dintre clapeta si carburator insa aveti grija la ea, mi s-a parut sensibila ( am inteles de la Dl Dan ca mai exista inca o a 2a garnitura dar sincer eu nu am observat-o sau poate la mine nu exista, daca ma poate ajuta cineva ??? ). Asa arata clapeta inainte, mia fost frica sa apas tare pe ea sa se deschida de murdara ce era, cred ca era si intepenita un pic . Am curatat-o cu decarbusolv si carpa, cu bete de urechi in locurile greu accesibile inclusiv racordurile, asa arata dupa , am curatat cu detergent si furtunurile care duc la baia de ulei . Dupa montare am asteptat in pozitia II 1 minut ca Ecu sa memoreze clapeta, ulterior diferenta se observa, imi porneste la sfert de cheie, nu mai imi da in nas in treapta I. Mentionez ca nu aveam probleme cu masina, doar ca imi dadea in nas la treapta I si nu imi pornea la sfert cum este acum, dar se merita 100% sa curatati clapeta. Poate ma ajuta cineva, cum sterg erorile din bord, merge deconectata bateria circa 6 ore se reseteaza? Am P1120/1550/1122. Va multumesc si daca cineva vrea are ceva de adaugat e liber sa o faca.
Cu stima!
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihailionut
- *
- 46 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Bucuresti
mihailionut
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
Pe gaura mica am bagat decarbusolv si am suflat. Daca este desfundata ar fi trebuit sa imi iasa pe partea cealalta negreala ?
Acum daca pun cheia la pozitia I se aude de fiecare data un piuit de 5 secunde aproximativ ca si cand ECU vrea sa memoreze ceva, este normal desi am facut pasii acestia de prima data ?
Mai exista alta garnitura decat cea intre clapeta si carburator sageata 7 ?
Cu stima!
Acum daca pun cheia la pozitia I se aude de fiecare data un piuit de 5 secunde aproximativ ca si cand ECU vrea sa memoreze ceva, este normal desi am facut pasii acestia de prima data ?
Mai exista alta garnitura decat cea intre clapeta si carburator sageata 7 ?
Cu stima!
- mihailionut
- *
- 46 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Bucuresti
mihailionut
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihailionut
- *
- 46 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Bucuresti
mihailionut
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Seriojka_b
- *
- 6 mesaje
- din 10 Mar 2015
- Iasi
Seriojka_b
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2015
- Mesaj Privat
buna.am un opel corsa,motor z10xep.recent i-am curatat clapeta de acceleratie si EGR.dupa am pornit motorul si merge perfect,nu aveam probleme.am parcurs cam 60 de km si mi s-a aprin martorul de motor in bord si la relanti turatiile nu erau constante,se ridicau coborau si nici masina aproape nu mai tragea.am deconectat contacul si am pornit din nou si nu mai aveam nimic,dar peste un timp iar a aparut si uite asa fac de fiecare data cand se aprinde martorul.ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat,ceva.Multumesc.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- mihailionut
- *
- 46 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Bucuresti
mihailionut
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua Dl Dan,
Revin dupa ceva vreme in care am montat si GPL pe masina, am facut un test astazi cu metoda pseudo agrafa si singurele erori care imi apar este p0460 care o aveam si inainte sa curat clapeta si Egr-ul si p1614 care este noua.
1. Se poate ca aceste erori de mai sus " 1120/1550/1122. = te va lasa ECU dar se repara. Erorile le stergi doar cu tester, poti lasa si toata noaptea bateria decuplata ca tot aia este. " sa fi fost de la clapeta si Egr?
2. Disparitia lor are vreo legatura cu GPL-ul, dar din cate stiu eu ECU Gpl isi ia setarile de la ECU masinii?
3. Se poate sa fie ECU dus, cum pot afla? Dar ma gandesc ca aveam ceva simptome negative?
Mentionez ca inca nu am nici o problema de proasta functionare a motorului din cele expuse de colegi pe forum. Va multumesc pentru raspuns!
Cu stima,
Revin dupa ceva vreme in care am montat si GPL pe masina, am facut un test astazi cu metoda pseudo agrafa si singurele erori care imi apar este p0460 care o aveam si inainte sa curat clapeta si Egr-ul si p1614 care este noua.
1. Se poate ca aceste erori de mai sus " 1120/1550/1122. = te va lasa ECU dar se repara. Erorile le stergi doar cu tester, poti lasa si toata noaptea bateria decuplata ca tot aia este. " sa fi fost de la clapeta si Egr?
2. Disparitia lor are vreo legatura cu GPL-ul, dar din cate stiu eu ECU Gpl isi ia setarile de la ECU masinii?
3. Se poate sa fie ECU dus, cum pot afla? Dar ma gandesc ca aveam ceva simptome negative?
Mentionez ca inca nu am nici o problema de proasta functionare a motorului din cele expuse de colegi pe forum. Va multumesc pentru raspuns!
Cu stima,
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihailionut
- *
- 46 mesaje
- din 18 Sep 2014
- Astra 2003 Z16SE
- Bucuresti
mihailionut
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2014
- Mesaj Privat
icata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2019 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
icata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2019 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Masinuta mea este o corsa din 2003 motor z10xe.
Va rog sa-mi spuneti unde am gresit.(Am scos bornele bateriei pt. aproximativ 24 ore, am demontat throttle body si debitmetrul pe care le-am curatat conform celor citite in acest forum, apoi a2-a zi le-am montat la loc dar fara sa pun capacul de deasupra throttle body pt. ca vroiam sa vad cum se face invatarea si cum se misca clapeta, apoi bornele bateriei, apoi am pus contactul in pozitia 2 pentru mai mult de 30 sec. timp in care m-am uitat la clapeta si am vazut ca se misca doar putin "zvacneste un pic, daca pot spune asa", apoi am luat contactul,am fixat capacul in cele doua suruburi, l-am repus si am pornit masina lasand-o sa mearga pana a ajuns la 90grade,intre timp am facut invatare pt. directie si pt. geamuri).
Din pacate constat ca au aparut stocate si doua erori: 0130 si 0170 amadoua din cate am citit sunt legate de amestecul de carburant ... Si de asemenea pana acum teava de esapament era curata iar dupa toate astea este afumata(neagra). Poate debitmetrul?
Mutumesc anticipat!
Masinuta mea este o corsa din 2003 motor z10xe.
Va rog sa-mi spuneti unde am gresit.(Am scos bornele bateriei pt. aproximativ 24 ore, am demontat throttle body si debitmetrul pe care le-am curatat conform celor citite in acest forum, apoi a2-a zi le-am montat la loc dar fara sa pun capacul de deasupra throttle body pt. ca vroiam sa vad cum se face invatarea si cum se misca clapeta, apoi bornele bateriei, apoi am pus contactul in pozitia 2 pentru mai mult de 30 sec. timp in care m-am uitat la clapeta si am vazut ca se misca doar putin "zvacneste un pic, daca pot spune asa", apoi am luat contactul,am fixat capacul in cele doua suruburi, l-am repus si am pornit masina lasand-o sa mearga pana a ajuns la 90grade,intre timp am facut invatare pt. directie si pt. geamuri).
Din pacate constat ca au aparut stocate si doua erori: 0130 si 0170 amadoua din cate am citit sunt legate de amestecul de carburant ... Si de asemenea pana acum teava de esapament era curata iar dupa toate astea este afumata(neagra). Poate debitmetrul?
Mutumesc anticipat!
icata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2019 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
Adaug si un link gasit pe youtube mentionez ca exact la fel face si masina mea http://www.youtube.com/watch?v=rf0oodrkBlo.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat