Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nup...
acelasi alternator...
ala slab si impotent...
vreau sa fac upgrade la 130-140 (sau cat o fi)
https://www.clubopel.com/vie...33&highlight=
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu cand l-am schimbat am pus cum a fost, voi lua o baterie mai mica cand pica asta de 77- un Rombat de 70 Ah, sau un Exide de 64 sau 72, ma mai gandesc .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu m avut rombat de 60-65AH (nu mai stiu ce era) si mergea doar vara cum trebuie..
iarna pornea foarte greu dimineata...
am dat-o altcuiva cu motor pe benzina de 1.8 si ii pornea dimineata la sfert (fara sa o puna pe redresor sa se incarce)
cu asta de 85 AH porneste la sfert si var asi iarna...
eu zic ca sub 70 pe un motor diesel e cam putin...
poate inspre cluj sunt iernile mai blande, dar aici la galati cand prinzi 2 saptamani cu temperaturi sub -30 de grade slabe sanse sa pornesti un diesel cu baterie mica...
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Iarna trecuta am urmarit si eu pe CB cati volti am la borne. Cand proneam masina incarca intre 15,0 - 15,3 uneori aparea 15,4 pentru 1-2 secunde pe CB (fara consumatori porniti). Daca porneam consumatorii voltajul era intra 13,8 - 14,3V. Dupa o perioada de timp, cand bateria se incarca voltajul scadea la 12,2 - 12,4.
Skip ads

  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
La mine a murit azi, ma tinut 4 ani, astra 1.7 cdti, foarte putin, si cele romanesti tin mai mult
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Okta43 a scris:Iarna trecuta am urmarit si eu pe CB cati volti am la borne. Cand proneam masina incarca intre 15,0 - 15,3 uneori aparea 15,4 pentru 1-2 secunde pe CB (fara consumatori porniti). Daca porneam consumatorii voltajul era intra 13,8 - 14,3V. Dupa o perioada de timp, cand bateria se incarca voltajul scadea la 12,2 - 12,4.

incarcarea nu are voie sa scada sub 14 V, hai minimum 13.8 V
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ba este normal la astea noi. Alternatorul baga ca nebunul pana incarca bateria si apoi asigura doar consumatorii.
La "tigai" cum aveam eu astra g sau cum ai tu(sper ca nu te superi) e corect cum spui. P.s. Tigaile erau se pare mai fiabile Smile
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E exact cum spune si @alre. Am mai spus-o si eu si mai repet. TIS-ul spune asa "If battery voltage is between 12,6V-15,0V => Charging system is OK". Alternatorul incarca cat trebuie, dupa care nu mai incarca... daca iar e nevoie de curent iar incarca...
De exemplu, duminica trecuta am plecat prin oras cu masina. La un moment dat am comutat CB pe tensiunea bateriei si arata asa . Am trecut prin pasaj (s-au aprins luminile) si a urcat usor la 12,7V, am dat drumul si la clima... tot pe acolo statea. Dupa vreo juma de ora am ajuns la destinatie. Am gasit un loc mai stramt de parcare si am inceput sa fac manevre cu virarea rotilor in loc (servo electrica)... in momentul ala tensiunea a inceput sa creasca usor (cate 0,1V la 2-3 secunde). Ajunsese la 13,6V, dar am oprit motorul ca o parcasem. Dupa vreo 3 ore, la intoarcerea spre casa incarcarea era la 14.3V. Chestia asta cu tensiuni de incarcare de 12V si ceva am sesizat-o de multe ori, iar iarna cand e foarte frig se intampla ca tensiunea sa ajunga la 15V. La Astra J, Insignia... sistemul de incarcare nu e "batut in cuie" intre 13.8-14.4V ca la cele de generatie mai veche, incarcarea este "on demand".
Skip ads

  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@clau70, daca nu te superi imi spui cum ai activat functii suplimentare la CB? Cam cat ar costa si ce functii iti pune in plus? Multumesc si scuze de off topic !
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Cosjudah poti merge la orice dealer opel si iti activeaza toate functile, pret maxim 100 lei
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Incercati varta cu gel. Se apropie de calitatile celei originale GM. Adevarat este scumpa! Incercati sa pastrati cat mai mult!bateria originala a masinii! Indicat o spalare, adaugare lichid, si incarcare pe redresor!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
cosjudah a scris:@clau70, daca nu te superi imi spui cum ai activat functii suplimentare la CB? Cam cat ar costa si ce functii iti pune in plus? Multumesc si scuze de off topic !

Se pot activa cu un op-com... merge si cu varianta ieftina, cea care o gasesti si pe forum la 150 lei. Cred ca gasesti pe cineva la tine in zona sa te ajute.
Se pot activa mai multe functii: tensiunea pe baterie, temperatura lichidului de racire, timer, programare chei, compas... Eu le-am activat doar pe primele 3. Esti OFF TOPIC Gasesti pe forum informatiile astea la sectiunile Insignia si Astra J.
Skip ads

  • cosjudah

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 1.4 100cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pt raspunsuri! Scuzati-ma inca o data pntru off topic, dar n-am mai intrat de mult pe forum
  • Libra

  • Mesaje scrise: 3,998
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pe Astra G Y17DTI am avut pana acum doi acumulatori:

Cel din fabrica, un Bosch a tinut din iunie 2002 pana in aprilie 2011. Daca nu ma insel, avea aprox 60Ah. Nu stiu curentul de pornire. Avea carcasa alba si acel "ochi" de control care era verde cand bateria era incarcata.

Urmatorul, un Varta Silver Dynamic de 74Ah si curent de pornire 750A, a tinut cu succes din aprilie 2011 pana acum. La ultimul test, am avut urmatoarele valori:
Tensiune la borne cu motorul oprit 12,74V
Tensiune la pornire 10,89V
Tensiune la incarcare 14,37V
Curent de pornire masurat 522A
Masurat cu aparat MIDTRONICS MDX-335P
Mi-a facut probleme recent, din cauza proiectoarelor si a modulului follow-me-home, asa ca ma gandesc sa o inlocuiesc, inainte sa vina frigul. Nu vreau sa raman in drum. Modulul de follow-me-home il dezactivez peste iarna, dar, ....

Ma gandesc sa cumpar acelasi model de acumulator, la aceiasi parametri.
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
O data cu scaderea temperaturii, e recomandat sa iau bateria in casa si s-o incarc pe redresor?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
incarcarea e recomandata indiferent de vreme, mai ales daca folosesti masina prin oras, drumuri scurte.
Iarna simti lipsa curentului maxim folosit la pornire.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
libra a scris:
Curent de pornire masurat 522A
.

ai reusit sa pornesti masina cu ea?
Tudorul meu de 77 A este acum la 600 Ah din 770Ah acum 3 ani jumate.,nu m-as incumeta sa plec cu ea iarna pe frig.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incarcatul asta pe redresor se face cu max 10% din capacitate de preferat 5% e mai sigur si atentie cu 'fiertul' atunci se degaja hidrogenul si se strica electrolitul,scade densitatea lui si incet incet isi pierde capacitatea mai ales pe timp de iarna cu temperaturi sub minus.
ideal ar fi sa tineti acumulatorul in casa daca tot nu folositi masina si nu incarcati daca nu este necesar.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 3,998
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pana la urma, am achizitionat acelasi model de acumulator. Varta Silver Dynamic 74Ah 750A. Am fost multumit de cel de dinainte si la o analiza comparativa, am apreciat ca este ini continuarea cea mai buna alegere pentru masina mea.
Acumulatorul l-am cumparat de la magazinul din Bucuresti al unui coleg de forum. Era cel mai bun pret la acel moment. Plus ca au facut ei montajul si verificarea incarcarii. Multumesc Edi.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ÃŽn 02.01. mi-a murit bateria la mașinã - fabricatã în decembrie 2010 și înmatriculatã în ianurie 2011. Azi o sã caut sã vãd ce gãsesc sã cumpãr.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR