Mie 30 Sep, 2015 12:20 am
Cu tot respectul,nu cred sa fie vre-o buba de la clapeta acceleratie.Chiar de stiam "rezultatul",in seara asta am ridicat turatia pe la 3000,apoi i-am luat contactul,cu acceleratia calcat,cum se spune.S-a oprit motorul instant ca Ness-ul!...Nici urma de vre-o detonatie in plus.Tai contact,tai calculator,tai comanda injectoare,clapeti,senzori,martori,etc.Cum persist in a-mi sustine parerea,treaba-i undeva pe la contact ,ori instalatie,undeva se "imbarliga" plus 12v permanent cu plus 12v contact.Chiar si cu o distributie "decalata",dupa luarea contactului,mai ai maxim o detonatie in plus.Daca insa nu se "taie" ferm,sa se deschida circuitul,ECU si restul sa mai primeasca cat de cat ceva voltaj,motorul nu se opreste,dar nici in parametri nu functioneaza,de unde si generarea erorilor.Daca in acel moment de incapatanare in functionare mai scoti si cheia din contact,eroarea IMO este generata categoric! Am fost martor la un "experiment",o alarma cu pornire din cheie/distanta,montata de un prieten,pe un Cielo.Ca sa functioneze sistemul,chip-ul a fost scos din cheie si plantat langa IMO.Ori,undeva a facut si o punte intre plus-ul 12v contact cu cel permanent.Toate bune si frumoase,a pornit din cheie,dar... nu se mai oprea!...Functiona normal,chiar daca oprea din cheie si o scotea din locas.Sistemul asa functiona,o putea porni de la distanta,dar trebuia musai cheia in contact,pentru deblocarea volanului.Sistemul iinsa specifica ca oprirea se putea face numai din cheia clasica/contact.Greu am depistat "eroarea",puntea intre cele doua circuite.O alta simptoma similara,un alt prieten,care si-a montat statie,implicit condensator de putere.Condensatorul insa,pe circuitul contact,sa nu foloseasca sistemul decat cu motorul pornit.Ori,dupa montaj,scotea cheia si motorul se incapatana sa mai roteasca agregatele o vreme,pana se descarca repectivul capacitor... 😊 Nu sustin categoric ca asta ar fi problema,dar o suspectez cel mai tare.