- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Se pare ca problema asta e inevitabila la Insignia. Am masina de mai putin de o saptamana, nici macar nu am apucat sa o inmatriculez, si am pierdut deja tot lichidul de racire in ultimele doua zile. Eu insa nu imi dau seama pe unde. Momentan rezervorul e aproape gol, masina in garaj. As vrea sa umplu rezervorul si sa umblu in pic cu ea, poate imi dau seama pe unde pierd. Am citit ca trebuie lichid G12/G12+. Momentan am un bidon de lichid de racire concentrat MolX, albastru. Asta, daca il diluez conform indicatiilor, nu ar fi bun cat sa fac un "plin" si sa circul prin oras cativa km? Musai sa fie G12?
Se pare ca problema asta e inevitabila la Insignia. Am masina de mai putin de o saptamana, nici macar nu am apucat sa o inmatriculez, si am pierdut deja tot lichidul de racire in ultimele doua zile. Eu insa nu imi dau seama pe unde. Momentan rezervorul e aproape gol, masina in garaj. As vrea sa umplu rezervorul si sa umblu in pic cu ea, poate imi dau seama pe unde pierd. Am citit ca trebuie lichid G12/G12+. Momentan am un bidon de lichid de racire concentrat MolX, albastru. Asta, daca il diluez conform indicatiilor, nu ar fi bun cat sa fac un "plin" si sa circul prin oras cativa km? Musai sa fie G12?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Da asa pateam si eu dupa ce umpleam rezervorul mergeam 10km si aparea mesajul in bord. Cel mai bine e sa mergi la un service sa iti zica sigur de la ce si de preferat e sa cumperi piesa tu si sa platesti doar manopera. E undeva la 150, iar cei de la service o dau cu 200 250. Manopera nu ar trebui sa fie mai mult de 200ron
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Asa face si la mine: am circulat 5 minute, a scazut nivelul cu un sfert, a stationat masina 10 minute, nivelul s-a mentinut, am mai mers 5 minute inapoi acasa, a scazut pana la jumatate. Am mai atasat trei poze. In primele doua banuiesc ca carcasa aia neagra cu umezeala pe ea e racitorul EGR, urmatoarea poza e cu ce se vede dedesubt, e aproape balta. Pare sa piarda numai in timpul mersului, banuiesc ca atunci creste presiunea, lichidul circuland prin sistem.
Intrebare: e dificil de schimbat? Daca e sa merg la o reprezentanta eu prefer la Arad (la astia din Timisoara nu imi place), dar in ritmul in care pierde lichid ar trebui sa fac vreo 5-6 reumpleri pana la destinatie. M-as descurca sa fac oare si singur, cu sculele necesare? A mai incercat cineva?
Piesa e cea din link-uri, da? Vreau sa fiu sigur fiindca din descrieri nu pare sa corespunda codul motorului. Eu am A20DTH.
http://www.revizieopel.ro/o...3624#.VhTlSisYFSH
http://www.opelshop.ro/prod...z20dtj-22369.html
http://opelspecialist.ro/co...t/view/9/316.html
Edit: scuze, acum am vazut codul piesei. Da, aia este.
Intrebare: e dificil de schimbat? Daca e sa merg la o reprezentanta eu prefer la Arad (la astia din Timisoara nu imi place), dar in ritmul in care pierde lichid ar trebui sa fac vreo 5-6 reumpleri pana la destinatie. M-as descurca sa fac oare si singur, cu sculele necesare? A mai incercat cineva?
Piesa e cea din link-uri, da? Vreau sa fiu sigur fiindca din descrieri nu pare sa corespunda codul motorului. Eu am A20DTH.
http://www.revizieopel.ro/o...3624#.VhTlSisYFSH
http://www.opelshop.ro/prod...z20dtj-22369.html
http://opelspecialist.ro/co...t/view/9/316.html
Edit: scuze, acum am vazut codul piesei. Da, aia este.
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- ionutmunteanu1990
- *
- 16 mesaje
- din 28 Feb 2015
- Astra 1993 C14NZ
- Bucuresti
ionutmunteanu1990
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
Detin un opel astra f 1993, cod motor C14NZ si pierd lichid de racire , in 400km cam 2 litri. Acum 2 luni mi s-a ridicat apa la 100 grade, am oprit motorul iar a doua zi vasul era gol ,de atunci numai probleme am avut. Am schimbat radiatorul, furtunele tur/retur la radiatorul din habitaclu(erau fisurate). De atunci pierd apa dar nu stiu pe unde..nu ramane nici o pata sub masina.Va rog sa ma ajutati cu un raspuns.
Multumesc!
Multumesc!
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ionutmunteanu1990
- *
- 16 mesaje
- din 28 Feb 2015
- Astra 1993 C14NZ
- Bucuresti
ionutmunteanu1990
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ionutmunteanu1990
- *
- 16 mesaje
- din 28 Feb 2015
- Astra 1993 C14NZ
- Bucuresti
ionutmunteanu1990
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- ionutmunteanu1990
- *
- 16 mesaje
- din 28 Feb 2015
- Astra 1993 C14NZ
- Bucuresti
ionutmunteanu1990
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat