Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Simule

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
am inteles. Il rog frumos pe mecanic sa verifice furtunasele si releul... o sa postez din nou ce am rezolvat. Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Spune-i mecanicului sa verifice daca ai curent pe toate fisele bujiilor si daca bujiile corespund modelului tau de motor. Eventual sa scoata una si sa verifice cat de repede se inroseste varful.
DPF-ul trebuie verificat cu testerul, grad de saturatie, km de la ultima regenerare si vizual furtunase, etc.
Filtrele schimba-le daca au peste 1 an, altfel nu vad motiv sa le schimbi.
  • Simule

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna din nou! am fost azi la mecanic. A verificat daca bujiile primesc curent si ghici ce; nimic la nici una dintre ele. acuma nu stiu...este posibil ca motorul sa porneasca fara bujii? A luat releul de la bujii jos si verificand mufa unde este pus releul, a vazut ca releul primeste curent. Deci sa fie de la releu? Furtunasele de la senzorul de presiune nu le-a verificat in intregime, fiind foarte greu de accesat. Incerc sa inlocuies releul...sa vedem ce iese. Voi ce ziceti?
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Deci nu trebuie dat jos releul neaparat.
Ii da din tester sa faca un test de releu si atunci verifica fiecare fisa.
  • Simule

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna din nou, tocmai m-am intors de la mecanic...A verificat furtunasele ce ies dinsenzorul de presiune si ghici ce....unul dintre ele era rupt complet. CODUL ECN190158 a semnalat aceasta cauza. Am gasit un releu pentru bujii second hand...o sa il schimb pe asta sa vedem cum porneste acum masina. Martorul masina cu cheita nu s-a mai aprins in bord.

In schimb...am facut iar testul cu pedalele si am primit iar cateva erori...

ECN210870
ECN05007E
ECN05007F
ECN210308
ECN210306
ECN181572
ECN050071

Sunt curios ce inseamna toate astea... Daca aveti vreo idee, va ascult cu mare placere. Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR