Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut imi spune si mie cineva daca plasticele de la intercooler sunt turnate la ambele capete , mar interesa cel de deasupra care vien de la turbina fiindca pierd aer pe acolo .... masina e astra g model 2001 dti !
Skip ads

  • andrei_andrei1580

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2013

  • Mesaj Privat
nu stiu daca sunt turnate sau lipite, dar nu se pot desface de intercoolerul propriu zis.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Capacele intercoolerului sunt metalice(un fel de aliaj din aluminiu). Un intercooler sh este destul de ieftin, îți recomand sa.l schimbi .
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
multumesc ! am verificat astazi turbina si e ok .
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Majoritatea radiatoarelor sau intercoolerelor au capace de plastic SERTIZATE la capete intre ele si corpul de aluminiu exista o garnitura care in timp se taseaza si scapa presiune nu mult dar apare ulei,se poate presa la loc si se rezolva.Mai este varianta SH dar si ele trebuie tinut cont ca tot vechi sunt si reapare problema mai ales la masinile cu tuning adica presiune marita de supraalimentare,cine vrea siguranta si performanta sa sune la Brasov se face pe comanda dupa dimensiunile cerute de client la 500 ron e numai aluminiu sudat si dai presiune in el cat tine turbina plus ca are randament crescut datorita faptului ca este tot metalic si face alt schimb de caldura.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti? nu e ciudat sunetul de la 2500 de turatii? Z13dth
https://www.dropbox.com/s/66...IDEO0009.mp4?dl=0
  • luvzu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
E normal ca in momentul cand turbina intra in functiune sa se auda un vuiet?
Mentionez ca se aude mai tare la primele 5 minute de mers ...apoi zgomotul scade semnificativ.
Sa imi faci griji? Vuietul nu tine cat timp accelerez adica daca ajung cu ea sa zic la 3000 rpmx...doar putin la 1800~2000 timp de 1 secunda maxim 2.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La rece cam toate turbinele obosite scot diferite sunete ( jocuri/uzuri, ungere deficitara ulei rece/gros). De aceea se recomanda pana la incalzirea motorului un mers stil " femei gravide".
Odata ajuns motorul la temp de lucru, n-ar mai trebui sa auzi sunete legate de functionarea turbinei.

Eu am turbina cu geometrie fixa dar in primii km dimineata incerc sa stau cu " turele" sub 2000. Cum trec de valoarea asta face turbina ca o drujba ! Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude absolut nimic indiferent de turatia folosita.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Oare uleiul nu e prea vascaos la temperaturi scazute ?
Toti pun 10Wxx si ala e gros la rece...mecanici mioritici si specialistii lui peste prajit.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La @Luvzu nu stiu, la mine e cu 5W.
Totusi cred ca turbina mea nu va mai duce mult. Poate cu noroc un 20 mii km.
A fost prezenta total sporadic P0105 care a disparut la fel de misterios cum a si aparut ( eu crezand ca am rezolvat cu o curatare MAP ) + ulei pe tubulatura.
  • luvzu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Da la toti care am fost doar 10w mi-au spus sa pun ca cica motorul o cere ...are 126km.
Dar am schimbat cu 5w30 si sunt ff multumit de el. Si dupa o scurta documentare de pe turatii.ro legate de diesel am inceput sa pun in practica treaba legata de "bagat" piciorul in ea dupa prima pornire dimineata. Mai pe romaneste primele 5-10 minute o las usor cu acceleratia cand schimb...accelerez cu pedala pana la jumate din drum pana in 2000 rpm.


off topic@ Acum incerc sa gasesc un mecanic bunicel in bucuresti sa ma lamureasca cu pornirea asta dimineata ca o ia cam greu dupa ce stationeaza mai mult de 10 ore.
  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna!am ai eu un y17dt si am zis sa mai verific masina...uitandu-ma pe sub ea am vazut putin ulei la furtunul de aer ce intra in turbo...am strans putin colierul si atat...ce imirecomandati sa fac...mentionez ca nu mananca ulei trage deci masina functioneaza ok...doar am vazut acel ulei acolo la colier si acu gandul tot acolo imi e...imi dati va rog un sfat ce e de facut?multumesc.
Skip ads

  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu imi dati nici un sfat?
  • akodios

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2015

  • Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu. am pus-o pe tester si mi-a dat oroare la senzorul de turatie,eu trebuie sa-l fac. a zis omul ala ca 3 lucruri pot fi : ecu,calculator,turbo.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pentru turbina Y17DT cu ulei pe tubulatura - se scoate furtunul ce iese din turbina, se degreseaza bine.
Cu ocazia asta se verifica si jocul axial/longitudinal al turbinei.
Se scoate si intercoolerul - cel mai usor cu bara fata data jos, inclusiv armatura de dupa. Se spala cu decarbusolv si se scurge eventualul ulei adunat in el.
Se pun toate la loc iar furtunul intercooler se strange cu colier nou curat.

Eu la 252mii km nu aveam deloc ulei in intercooler, asa ca nu am mai verificat jocul axului.
Masina merge si trage f bine, nu are ulei pe tubulaturi.

Nu ar strica de curatat si senzorul de MAP.
  • KnX
  • **
  • 82 mesaje
  • din 19 Oct 2015
  • Astra 2011 A17DTJ
  • Bucuresti
  • KnX

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Pentru ca tot se discuta de turbine aici v-as intreba de ce atunci cand e motorul rece fluiera turbina cand o accelerez? Simptomele au aparut de vreo 2 luni de zile si se intampla doar cand motorul e rece. Dupa cativa km nu se mai aude. Eu as presupune ca e vorba de o ungere deficitara avand in vedere faptul ca am aprox. 10.000 km si ar trebui sa schimb uleiul, dar as vrea si alte pareri daca a mai patit cineva asa ceva. Masina este o Astra J 1.7 CDTI 110 cai.
  • Ionut-Claudiu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod de la garnitura care vine la innaditura de la furtunul de aet cu turbina? Am schimbat furtunul aer de la turnbo si am aruncat garnitura aia si nu am nici colier la furtunul ala ca "mecanicul" a zis ca nu-i nevoie de garnitura si colier. Ajutati-ma va rog. Madina este astra h 1.7 cdti 2005 101 cp. Nu stiu codul motorului. Multumesc
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Corsa Z13DT pierde antigel. Puțin. La o prima vedere, ulei pe furtun de la turbo.


  • lbanias

  • Mesaje scrise: 691
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Uneori simt in habitaclu miros de ulei/cauciuc ars cind opresc la semafor. Am deschis capota si in jurul turbinei vad ceva aburi/fum transparent cu mirosul ala , care dispar dupa 2-3 minute la relanti. Uleiul nu scade, antigelul parca a scazut 1 deget sub dunga normala. Am mai completat antigel asta vara tot cam 1 deget. Pete sub masina nu sint, nu am scut si as vedea. Poate fi una din conductele de ulei in/out ale turbinei care picura pe evacuare, si cum e incinsa aia scoate miros?
  • valydraku

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!
astra h z17dth
<Poate cineve sa-mi spuna cum se numeste aceasta garnitura de la turbo ca nu o gasesc nicaeri si daca merge pusa de la alt tip de motor . Cu respect.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR