Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • robert_staicu1

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o Vectra C, din 2005, 127000 km, transmisie manuala cu 5 trepte.
Primele semne au aparut in momentul in care nu am mai putut baga masina in nici o viteza. S-a identificat pompa de ambreiaj ca fiind defecta, pierdea lichid, am schimbat-o. A functionat o luna dupa care nu a mai mers, a fost identificat rulmentul de presiune. A fost schimbat si acesta. Dupa nici o saptamana masina nu a mai functionat corespunzator.
Pana in momentuld de fata am schimbat 4 mecanici si 4 pompe de ambreiaj, rulmentul de presiune, toata conducta, opritorul de plastic de la pedala si o valva de pe circuit.
Simptome: Ambreiajul merge foarte bine in momentul in care pornesc masina. Odata ce sistemul se incalzeste sau schimb foarte des vitezele, ambreiajul se inmoaie si are cursa moarta pana la jumatate. Daca apas de 2, 3 ori pe pedala, aceasta se intareste din nou pentru 1-2 km si tot asa.
Chitul de ambreiaj si volanta au fost schimbate la 100000 km.
Idei, propuneri? V-ati mai confruntat cu asa ceva? Fiindca eu am epuizat toate ideile.
Multumesc
Skip ads

  • relu1406

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am mai intilnit pe cineva cu o asa problema si pina la urma nu nimereau bine montajul pompei(prindea aer din cauza ca axul nu era in pozitia care trebuie) si a unei garnituri acolo unde se aeriseste. tot asa a schimbat o groaza de piese. era pe forum pe aici
  • robert_staicu1

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Mersi frumos. O sa incerc si asta...nu stii un nume sau cum pot sa dau de el.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Este foarte probabil sa nu fi fost aerisita corespunzator toata instalatia. Apoi, este bine sa schimbi si lichidul de frana complet, deoarece acesta isi pierde din proprietati si genereaza astfel de simptome.
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
si parerea me este ca iti prinde aer pe undeva. Pompa ai pus noua sau SH?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de 3 ani si-o fi rezolvat problema Very Happy
  • ucuopel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna,sunt nou pe forum si ma intereseaza rezolvarea problemei.Sunt disperat deja,umblu cu masina asa de 7 luni.va rog un raspuns!:-d
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Explica-ne ce problema ai - am tot scris pe forum circuitul ambreiajului. - il inveti fara sa vrei.
"umblu cu masina asa de 7 luni" - adica megi cu a-2-a, nu poti schimba vitezele cu masina pornita, pedala de ambreiaj moale, balta de lichid de frana sub masina? - detaliaza...

Problemele pot fi - circuit ambreiajului, cabluri timonerie sau mecanismul de selectare viteze, cutie viteze.


Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 07 Nov, 2015 11:15 am, modificat de 3 ori in total
Skip ads

  • ucuopel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna T.ion.Problema sta cam asa:de seara pana dimineata,pedala de ambreiaj se moaie si devine inexistenta.chiar la drumuri mai lungi sau daca ii dau o "forja" si ajung in vit.a4 a,pedala se moaie si nu mai debraiaza.
Mentionez ca dupa ce am aerisit,tine pedala ok vreo 20-25 km dupa care la fel,devine inexistenta.dupa ce fac 15...pedala,isi revine si pot sa schimb,dar asta numai pe o perioada scurta de timp.Nu am pierderi de lichid,am schimbat 2 pompe de ambreiaj si nimic.Cand aerisesc,iese si aer pe instalatie,dar dupa o aerisire buna,merge cum am zis,vreo...20 km si gata.Ma distruge masina asta....Sad(
  • ucuopel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am citit zile intregi pe forum dar...nu prea am intalnit problema asta....nu am pierderi,nu huruie nimic...pompa de pe masina e sachs de vreo 2 saptamani pusa.mentionez ca primele 2zile a fost ok,pe urma....gata...
  • ucuopel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna T.ion.Problema sta cam asa:de seara pana dimineata,pedala de ambreiaj se moaie si devine inexistenta.chiar la drumuri mai lungi sau daca ii dau o "forja" si ajung in vit.a4 a,pedala se moaie si nu mai debraiaza.
Mentionez ca dupa ce am aerisit,tine pedala ok vreo 20-25 km dupa care la fel,devine inexistenta.dupa ce fac 15...pedala,isi revine si pot sa schimb,dar asta numai pe o perioada scurta de timp.Nu am pierderi de lichid,am schimbat 2 pompe de ambreiaj si nimic.Cand aerisesc,iese si aer pe instalatie,dar dupa o aerisire buna,merge cum am zis,vreo...20 km si gata.Ma distruge masina asta....Sad(
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica tot traseul.
Nivel lichid frana => Pompa ambreiaj => Conducte + furtunas => T-ul + niplu aerisire => conducta (rulment presiune) => rulment presiune.

https://www.clubopel.com/vie...p=1824522#1824522 - traseul la ambreiaj este cam la fel mai putin T-ul cred.



- T-ul cu niplu de aerisire
- furtunasul flexibil poate are pori (sau garnitura de la el spre T coapta)
- traseu conducte
- conducta de legatura T cu rulmentul de presiune (garniturile coapte),
- rulment presiune
- garnitura care intra in pompa de ambreaj (a fost schimbata)
Verifica traseul amanuntit cu suport/bateria data jos etc...

Si scurgeri trebuie sa fie pe undeva - macar la pompare, cu pedala jos... trebuie sa se vada lichid de frana.

Care stie... butoiasul de dupa pompa de ambreiaj spre conducte ce rol are?


Ultima modificare facuta de T.ion la Sam 07 Nov, 2015 12:13 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • ucuopel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am verificat,schimbat T-ul de pe cutie (aerisitorul) schimbat garniturile de la "butoiasul" ala care intra in pompa...mai trebuie sa schimb 2garnituri si le-am schimbat pe toate.nu e umeda deloc teava,furtunul...furtunul ala de la pompa e de cauciuc si se prinde cu coliere,deci nu e...
Ap.butoiasul ala de dupa pompa,nu cred ca are nici un rol,decat de a transforma teava care vine de la cutie,intrun "stut" care sa inre in pompa.nu i am vazut alt rol....
Alte pareri sunt binevenite!ms.
  • ucuopel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nu as vrea sa trec la rulment presiune daca nu am pierderi de lichid...e scump ca naiba + manopera si in final sa nu fie nici rezolvata problema...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Atunci au mai ramas doua de verificat:
- rulment presiune
- conducta de legatura T cu rulment presiune.
Sau altceva... inainte sa desfaci verifica bine traseul pana la T, cam costa sa ajungi la rulment presiune.

Eu am desfacut doar pentru a schimba "conducta de legatura T cu rulment presiune."
Daca este rulment presiune sa schimbi si conducta cu tot cu garnituri altfel desfaci doar pentru ea.
Pana am aflat de conducta aceea deja schimbasem Kit-ul de ambreiaj + rulment presiune si peste 1 an ma lasat pedala de ambreiaj. (se pare ca conducta aceea nu vine la pachet cu rulmentul de presiune oare de ce? ca sa desfacem de 10x)
Nici macar cei din service nu au facut o recomadare sa schimb si conducta aceea de la rulmentul de presiune - toti doar dupa bani.
Asa ca nu faceti ca mine, schimbati-o daca aveti ocazia.

Sa vedem ce spun si colegi.
  • ucuopel

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Se poate baga cumva aer pe instalatie cu presiune sa vad daca iese aer pe undeva?daca are o fisura mica (cat un fir de par),trage aer si se dezamorseaza,iar lichidul fiind mai gros,nu iese...mai asteptam pareri...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Si eu ma gandeam tot la asta.
  • SAndrei258

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 Z1.7DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Ca si defect , pompita de ambreiaj , daca nu este de origine, face asemenea probleme , si conteaza foarte mult aerisirea pompei
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR