holotamihai a scris:Buna ziua, am un opel vectra B din 1997 , 1.6 8 valve. Am avut garnitura de chiuloasa arsa si mi-a intrat o gramada de ulei in lichidul de racire, e posibil sa imi fi infundat si termostatul. Nu imi pot da seama dak apa isi face circuitul complet. Oricum, cand pornesc motorul , furtunele care intra si ies din radiator se intaresc ca dracu pana cand imi arunca apa prin capacul vasului de expansiune. Eu cred k termostatul e plin de ulei si nu se mai deschide. Astept sugestiile voartre va rog frumos. Pompa de apa am schimbat-o acu 9 luni deci sper k e in regula.
P.S. Cine a facur motorul pt aceasta masina nu a gandit. Tre sa dai jos aproape jumatate de motor ca sa ajungi la termostat, e pozitionat exact in spatele distributiei.
A gandit nemteste..."lucru bine facut".Si la a mea e la fel.
Pentru problema cu presiunea,trebuia sa ne spui
la ce temperatura ajunge apa in motor.E posibil sa fie problema tot cu garnitura de chiulasa,dar pe alte gauri.