- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
Addi64
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2015
- Mesaj Privat
- mosmo2play
- *
- 4 mesaje
- din 28 Jul 2013
- Vectra 2001 z18xe
- Iasi
mosmo2play
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2013
- Mesaj Privat
Dupa o diagnoza am avut si eu aceleasi erori:
C0800 - Switched Battery Voltage Low (Valve Relay)
C0121 - Valve Relay Circuit Malfunction
C0060 - Front Left Outlet Solenoid Valve Circuit Malfunction
C0065 - Front Left Inlet Solenoid Valve Circuit Malfunction
C0080 - Rear Left Outlet Solenoid Valve Circuit Malfunction
C0085 - Rear Left Inlet Solenoid Valve Circuit Malfunction
C0090 - Rear Right Outlet Solenoid Valve Circuit Malfunction
C0095 - Rear Right Inlet Solenoid Valve Circuit Malfunction
Asa ca m-am decis sa ma apuc de treaba!
Am urmat in tocmai sfaturile din tutorial si acum...FUNCTIONEAZA PERFECT!
Felicitari celor ce au avut bunavointa de a posta intreg procesul de reparatie!
BRAVO!
- mosmo2play
- *
- 4 mesaje
- din 28 Jul 2013
- Vectra 2001 z18xe
- Iasi
mosmo2play
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2013
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mosmo2play
- *
- 4 mesaje
- din 28 Jul 2013
- Vectra 2001 z18xe
- Iasi
mosmo2play
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2013
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mosmo2play
- *
- 4 mesaje
- din 28 Jul 2013
- Vectra 2001 z18xe
- Iasi
mosmo2play
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2013
- Mesaj Privat
cioly54
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
troya36
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Un tutorial de nota 12.Multumim.
Problema mea e ca eu mai mult am stricat decat am reparat (cred).Am urmat toti pasii din tutorial,am refacut lipituri,montat la loc calc-ul de pe pompa si acum,pe langa ca martorul abs ramane tot aprins,nu imi mai indica nici viteza si mi s-a apris si martorul de defectiune motor (sau injectie).Nu stiu ce am stricat.Maine merg cu ea din nou la diagnoza,sa vedem ce i-am facut.Mentionez ca masina e o Vectra B 2.0 DTI,din '99.Cod eroare inainte C 0121.Maine,din nou test.
P.S.
Daca cineva ma poate ajuta cu pareri,sfaturi,etc.,v-as fi recunoscator.O seara buna si drumuri line.
troya36
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
In sfarsit,am rezolvat problema ABS-ului.Dupa schimbat de 2 ori modulul ABS,nenumarate teste,am descoperit ca problema era de fapt,de la switch-ul pedalei de frana.Este switch-ul cu 4 pini,pt.ca da comanda la lumini frane si la modulul ABS.Ei bine,contactul care dadea semnal la modul,nu mai functiona (contactele sunt asemanatoare cu platinile de la Dacie).Deci,cel cu probleme era "puscat",innegrit si putin topit pe una din parti.Am incercat sa-l curat cu un smirghel fin,dar nu am rezolvat problema,asa ca azi am cumparat un nou switch si...problema rezolvata.In concluzie,nefunctionarea switch-ului de la pedala de frana da pe tester (OP-COM) tot eroarea C0121.
Stima si respect.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
opela94
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1994 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2016
- Mesaj Privat
P.S.: Îmi cer scuze pentru mesajul anterior, l-am trimis de pe telefon, si poate de aceea a apãrut asa.
troya36
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Buna,Dan.
Nu,nu ramanea fara turbo.Doar ca nu se stingea martorul abs in bord (si implicit,nu aveam abs)."Descoperirea" ca nu functioneaza switch-ul a facut-o ulterior,uitandu-se,pe op-com,la "valori reale"...la "contact frana",la actionarea franei aparea "inactiv 0 V".Totusi,la sectiunea "valori reale",la motor,apareau "contact frana 1" si "contact frana 2" active (ambele).Deci,presupun ca doar calc-ul abs nu "vedea" semnalul dat de sw.Oricum,problema rezolvata.
O duminica placuta.