- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
prietene eu vorbesc de filtru de polen?in acest topic este vorba de acest filtru de particule ''DPF''cred ca am vorbit destul de deschis si este simplu de inteles ,multi zic ca acea regenerare o face la 600km.alti la 300km.etc.la mine este filtru prezent si functional dar vreau sa stiu si eu pana la urma cum vezi acea regenerare si cand?daca nu sti astept parerea unui baiat capabil sami raspunda sau poate masina mea este mai speciala )
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@grosu vasy
regenerarea DPF nu are un numar exact de km la care se face variaza intre aia 300-600km in functie de mai multi factori, softul analizeaza cu ajutorul unui senzor de presiune diferential montat pe DPF presiunea de intrare in DPF si iesirea din el si tot pe DPF se afla un senzor de temperatura care masoara temperatura gazelor arse
in functie de valorile pe care le primeste ECM porneste regenerarea
masina nu te anunta de regenerare decat daca urmaresti consumul instantaneu, care in momentul regenerarii este intre 1,5 si 2,5% afisat in bord, si cum scrie si prin manualul de utilizare are un martor in bord care se aprinde doar atunci cand rateaza 10regenerari
Sa porneasca regenerarea trebuie indeplinite urmãtoarele condiții
1 motorul sa functioneze de 2 minute
2 incarcarea calculata a DPF sa fie 80%.
3.) Temperatura lichidului de rãcire 70 ° C timp de cel puțin 2 minute.
4.) fara defecte-DPF relevante stocate în sistem.
5.) Un prag de vitezã vehicul definit trebuie sã fie depãșite în unele cazuri,
    (de exemplu, 80% -100% încãrcare, 100 km/h), la încãrcãri de
    100% viteza nu conteazã.
si incercati sa terminati cu
regenerarea DPF nu are un numar exact de km la care se face variaza intre aia 300-600km in functie de mai multi factori, softul analizeaza cu ajutorul unui senzor de presiune diferential montat pe DPF presiunea de intrare in DPF si iesirea din el si tot pe DPF se afla un senzor de temperatura care masoara temperatura gazelor arse
in functie de valorile pe care le primeste ECM porneste regenerarea
masina nu te anunta de regenerare decat daca urmaresti consumul instantaneu, care in momentul regenerarii este intre 1,5 si 2,5% afisat in bord, si cum scrie si prin manualul de utilizare are un martor in bord care se aprinde doar atunci cand rateaza 10regenerari
Sa porneasca regenerarea trebuie indeplinite urmãtoarele condiții
1 motorul sa functioneze de 2 minute
2 incarcarea calculata a DPF sa fie 80%.
3.) Temperatura lichidului de rãcire 70 ° C timp de cel puțin 2 minute.
4.) fara defecte-DPF relevante stocate în sistem.
5.) Un prag de vitezã vehicul definit trebuie sã fie depãșite în unele cazuri,
    (de exemplu, 80% -100% încãrcare, 100 km/h), la încãrcãri de
    100% viteza nu conteazã.
si incercati sa terminati cu
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Domnule grosu vasy, dumneavoastra sunteti sigur ca aveti filtru de particule?
Am citit ca aveti o masina din 2006 si nu stiu daca atunci masinile erau echipate cu filtru de particule.
Stiu si cunosc f. bine subiectul dar ma gandeam ca te prinzi ca nu ai filtru de particulle . Ceilalti colegi sau prins dar tu nimic Batman, Batman!
Scuze, am scris 2006 fiindca asta apare la profilul tau ar trebui sa-ti actualizezi datele . Dupa am citit ca ai o masina din 2012.
Am citit ca aveti o masina din 2006 si nu stiu daca atunci masinile erau echipate cu filtru de particule.
Stiu si cunosc f. bine subiectul dar ma gandeam ca te prinzi ca nu ai filtru de particulle . Ceilalti colegi sau prins dar tu nimic Batman, Batman!
Scuze, am scris 2006 fiindca asta apare la profilul tau ar trebui sa-ti actualizezi datele . Dupa am citit ca ai o masina din 2012.
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns''lucio85''deci este clar nici nu ma intereseaza acea regenerare.dar eram curios.am cautato cu consumul cam pana in 1000 de km si nimic.oricum multumesc de amabilitate,,,domnule ''riff1''am descris printrun mesaj mai sus ca masina este din 2012 .1,7 cdti.125cp.euro 5..si ca doar vreau sa vad daca trabantul meu face sau nu regenerarea respectiva si cand o face.acum am raspunsul corect.. aveti dreptate cu masina din 2006 ca nu are pentru ca am avut astra h si nu avea,ori cum multumesc.scuze ca nu am refacut profilul:))
leviimi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2015
- Mesaj Privat
geojack a scris:pe mine ma dispera, la 300-350 intra regenerarea. nu mai suportam, schimbat ulei de multe ori (bani dati aiurea), timp, nervi, etc. Am dat in jur de 600E cele 3 operatiuni (soft DPF, fizic DPF si soft putere). Sunt foarte multumit. Am alta masina, merge perfect. Dau pm daca te intereseaza, nu vreau sa se creada ca fac reclama. Totul este prin mufa, este singurul din Ro care face asa ceva, nu s-a demontat calculatorul de pe masina, cum fac alte firme, care umbla in el pt modificat soft (lucru care nu l-as fi facut, e riscant sa umble in el), garantie permanenta, doar sa nu umble altcineva la calculator. Numai bine.
leviimi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2015
- Mesaj Privat
leviimi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2015
- Mesaj Privat
leviimi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2015
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Anularea DPF este 250 eur, adica 200 EUR parte software si 50 parte hardware - DPF este dat jos intreg si se sudeaza teava in locul acestuia. Operatiunea este 100% reversibila. Rescrierea se face prin OBD. Se face programare cu 1-2 zile in prealabil.
La masinile cu DPF, regenerari corecte in trafic de oras (3-400km), schimbul de ulei ar trebui sa se faca dupa aproximativ 20 regenerari - intre 6000 si 10000km.
La masinile cu DPF, regenerari corecte in trafic de oras (3-400km), schimbul de ulei ar trebui sa se faca dupa aproximativ 20 regenerari - intre 6000 si 10000km.
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ma scoate din sarite aceasta masina cu regenerarile ei. Am avut code 55 acum 2 saptamani. Ieri am avut iar. Martorul de pe bord de data asta clipocea. Am iesit cu ea pe autostrada am forjat-o si a disparut. Din cate stiu eu erorile apar la 10 regenerari esuate. Mi se pare super dubios acest lucru. Aveti idee de ce face asa? Eu nu imi dau seama cand ea isi face aceste regenerari. In primul an cand am cumarat-o nu a facut deloc. In ultimele 6 luni mi-a dat de 3 ori aceasta eroare. Fac aceleasi drumuri cam in fiecare zi....
Vreun sfat ceva? Ce ar trebui sa mai verific?!?
Eu am ecran mic intre ceasuri si am activat BC ulterior. La relanti nu imi arata consumul instant, imi arata 3 liniute ( --- ).
Vreun sfat ceva? Ce ar trebui sa mai verific?!?
Eu am ecran mic intre ceasuri si am activat BC ulterior. La relanti nu imi arata consumul instant, imi arata 3 liniute ( --- ).
riff1
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 Y17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
cat te-a costat toata treaba si la cati km isi face regenerarea?
pot spune ca e mare prostie acest fap. il urasc din ficati! cand tre sa ma opresc pe undeva vad ca e in regenerare si tre sa astept sa termine cateva minute, poate 5 sau 10 cu tot cu timp de racire. plus ca am 15000 km de cand am schimbat uleiul si oil life imi da 52%. cat de mult ma pot baza pe indicatorul asta? in motor am 5w30 dexos2 longlife GM. scz pt offtopic
pot spune ca e mare prostie acest fap. il urasc din ficati! cand tre sa ma opresc pe undeva vad ca e in regenerare si tre sa astept sa termine cateva minute, poate 5 sau 10 cu tot cu timp de racire. plus ca am 15000 km de cand am schimbat uleiul si oil life imi da 52%. cat de mult ma pot baza pe indicatorul asta? in motor am 5w30 dexos2 longlife GM. scz pt offtopic
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Daca citesti ce scrie pe topicul de uleiuri: https://www.clubopel.com/vie...115&start=760 , te-ai duce si l-ai da jos. Parerea mea e ca iti bati joc de motor dandu-i GM si tinandu-l 15k km, dar fiecare face cum crede.
Si va rog, pe cei care citesc acest topic pentru informatii despre DPF, sa ma scuzati de !
Si va rog, pe cei care citesc acest topic pentru informatii despre DPF, sa ma scuzati de !