Alexandru Mihail a scris:cum te uiti la motor din fata masinii in stinga (linga blocul motor) se afla un recipient de forma dreptunghiulara montat pe inaltime.
E vasul cu ulei de servodirectie. Verifici daca e suficient lichid asa:
- Pui masina pe o suprafata orizontala plana
- Cu motorul la relanti invirti volanul de 2-3 ori maxim stinga-dreapta
- Indreapta rotile
- Opreste motorul
- Scoate capacul, sterge joja
- Pune capacul, scoate-l si vezi nivelul pe joja. Trebuie sa fie intre min si max. Daca joja are doar o singura linie, acela e max si uleiul trebuie sa fie intre capatul jojei si acea linie.
Murzick, m-as duce in service preventiv. Daca problema recidiveaza(presupunem in iarna)ce fac fara dezaburire? Merg cu geamurile coborite ca la celebra Dacia? Oricum as mai avea de facut cite ceva la ea: schimbare cheder portbagaj, comlectare ulei in recipientul din zona stinga fata(cred ca este la AC), becul din background afisaj viteza ventilator a ramas stins.
Cum adica sa ramii fara dezaburire. Parca problema ta era ca se invirtea incontinuu (viteza 5 sau mai mare).
Nu cred ca e mare lucru sa schimbi chederul ala de la portbagaj. Sa arunc o privire la mine.
Ori e contactul prost, ori e ars becul. Poti sa incerci sa dai un bobirnac la consola climei in dreptul acelui bec. Daca nu ajuta, atunci trebuie schimbat becul. Nu e nevoie sa mergi in service. Se schimba relativ simplu, daca stii cum desigur.