Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
Solutie
  • maxipower2004

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o problema cu masina mea, Opel Vivaro 2.0 cdti , 114 cp, an 2008, 87000 km, cod motor M9R 782.
Problema a inceput de la injectoare,acum 4 luni, 2 injectoare prajite, partea electrica. Am luat injectoare SH din Germania, acelasi cod de piesa ( 0445115007), le-am montat iar la 2-3 zile s-au prajit si urmatoarele 2. Le-am schimbat si pe cele 2 injectoare, ramase neschimbate de prima data, tot cu injectoare SH din Germania.
Am rescris injectoarele, am sters codurile de eroare si am iesit cu masina in probe. Masina merge foarte bine, la relanti se aude foarte bine,dar in ture, in sarcina, in treapta 2-3-4-5, la 2800 - 3000 de ture cu pedala de acceleratie calcata la maxim, da in nas, nu se mai acelereaza, turatia revine incet la 1000 rpm si dupa isi revine, adica trage iar pana la 2800-3000 rpm si o iau de la capat, da in nas.....
Daca nu ii dai tapla si o iei incet, trece de 3000 rpm si daca la 3200 rpm bagi piciorul da in nas si face la fel. Mai nou a inceput sa faca si la treapta 1 daca incerci sa o tii 2-3 secunde la 3000'de ture.
Pe tester nu da nici o eroare, am pus Opcom, Delphi, Clip, Tech2, nici o avarie. Pe valori sta bine, injectia ok, injectoare ok, debitmetru ok, dar pe EGR are niste valori ciudate.Am curatat EGR, recalibrat si tot la fel face masina, am cumparata un alt EGR SH si la fel face. Am schimbat magnevalva de la turbo cu una noua si tot la fel. Aseara, la sfatul unui mecanic am verificat tensiunea din baterie, am costatat ca, cu masina oprita bateria are 12,78 iar cu masina pornita arata pe aparat ba 14.60 , 14.30, 15.00, 15.30, 16.00 V fara consumatori, la relantii dar nu era ceva constant. Avea momente cand statea constant pe 16 ieseam in proba 2-3 minute, o opream si o reporneam iar dupa arata 15.40v constant si tot asa. Am scos cablu de la alternator si am iesit in proba pe baterie si tot la fel face, adica da in nas la 2800-3000 de ture. Turbina a fost verficata, este ok, furtune verificate ok, filtru motorina schimbat, EGR schimbat, Megnevalva de la turbo schimbata.
Cu toate astea masina nu da nici o eroare pe tester cand da in nas.

Ce ar putea fii? S-au uitat la masina 4 mecanici si nimic. Singurul semn de intrebare acum ar fii alternatorul si ECU. Este posibil sa fie ECU?

Va multumesc pentru timpul acordat si astept ceva sugestii, propuneri,etc,

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • dactari

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
la asa ceva nu o poti lua decit prin eliminare iti sugerez daca alta varianta nu ai incepe cu toba dao jos si fai o proba vezi cum se manifesta e cel mai simplu si cel mai putin costisitor o sa fie ceva zgomot dar de multe ori cind ai una din tobe infundata apare un efect apropiat de problemele tale spun asta deoarece acum citeva zile venind de la sighisoara catre bv cu platforma agatata am inceput sa pierd putere iar motorul nu mai avea zvicul dinainte ,efectiv te rugai de el am oprit in padure la bogata intrun nor de fum de ziceai ca a luat o pe ulei nu era n ici o problema numai ca FILTRUL DE PARTICULE ERA ROSU DE ZICEAI CA SE TOPESTE CA SA AFLU APOI CA ACESTA INTRASE IN REGENERARE PT CA ERA INFUNDAT sia facut auto curatirtea iar apoi cu filtru de particole desfundat totul a venit la normal si putere si demaraj daca o sa demontezi incearca sa o desfaci direct din galerie
  • julian81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vivaro 2008 m9r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
La opel vivaro, sunt deja la a 3-a masina de acest fel, problemele cunt in cea mai mare parte 95% de la senzori, probabil ai un senzor care nu da informati corecte la calculator, senzorul de pe volanta, debitmetrul de aer, acceleratia, turbo primeste comanda gresita de la vacuum, poate ai un furtun la vacuum fisurat. La masina asta trebuie prima data eliminati senzorii dupa asta se trece la piese mari...ca sa le zic asa
  • sorins78

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2016

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o problema ce ma chinuie de ceva timp la un opel vivaro1,9 din 2005. nu are putere, la relantiu se accelereaza, in treptele inferioare 1,2,3 o cuc pana la 3000 de turedar de la treapta 4 ii taie puterea, nu se duce mai mult de 60, 70 km/h. pe tester da cod eroare p1125, electrovalva schimbata, senzorul de langa electrovalva schimbat, debiymetrul schimbat, turbo cu tot cu supapa vacum schimbat, furtunase vacum verificate, egr curatat, aceeasi simtoma, am mers deja la 3 service-uri si nimic. daca ma poate cineva ajuta as fi recunoscator. multumesc
Skip ads

  • ABalan94

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Ceva de genul am di eu ...duce pina la maxim 2800 dupa care stop....la mine eroarea care apare e p0235
Schimbat sensorul in cauza ,problema ramane..
  • BMarius792

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salutari.... am si eu un vivaro 2.0 cdti an 2009. Problema a inceput la injectoare si calculator. Am reparat calculatorul l-am pus sus si dupa 60 de km iar se oprea in mers. Am schimbat chiuloasa din cauza ca nu puteam scoate injectoarele, am pus 4 injectoare noi, distributie, am o eroare la senzorul de ax cu came motorul merge albina , asta ca asta ce ma enerveaza dufocant e o problema la pornire, dimineata si seara pe racoare porneste putin mai lung, dar o ia, la smiaz cand temperatura de afara e cald nu ma porneste nici cu sprei nici trasa, astept pana seara iar porneste la prima cheie. Am schimbat senzor de turatie, senzor ax came, debitmetru aer, nu mai stiu ce sa ma fac cu ea am fost la 5 mecanici pana acum nimeni nu stie de unde sa inceapa. Daca v-ati mai lovit de problema asta sau aveti idee ce ar putea fi scrieti-mi va rog.
Multumesc
  • julian81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vivaro 2008 m9r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am un vivaro 2.0 din 2008, motorul m9r daca nu ma insel, 116 cai. BMarius, problema pare sa fie aceiasi cu a mea. La mine masina se intrerupea initial in mers, dupa care pornea greu dupa care nu a mai pornit deloc, totul s-a intamplat in 2 zile. La bord cand pun contactul imi raman mai multe becuri aprinse printre care si LEDUL ROSU care am inteles ca are legatura cu cheia si imobilizatorul, ECU. Cand ledul se stingea masina pornea, acum ca ledul este continuu aprins masina nu porneste. Am citit ca acest led are legatura cu aprobarea pornirii, daca ledul ramane aprins masina nu aproba pornirea, ori cheia nu e citita ori alte probleme care afecteaza calculatorul masinii.
Acum 30.000 de km am schimbat toate injectoarele. Din cate am cititi pe net problema pare sa fie undeva prin instalatia electrica, un contact imperfect sau oxidat, masa la motor sa fie rupta sau oxidata, bornele de la baterie oxidate, mufele de la calculator oxidate. Maine o sa incerc sa verific contactele ca nu mai pot pleca nu masina de acasa sa o duc la service.
BMarius792, la tine s-a rezolvat problema? daca da astept si eu o sugestie de la oricine stie ceva despre ledul rosu si problemele din spate. Multumesc
  • julian81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vivaro 2008 m9r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
BMarius792 a scris:Salutari.... am si eu un vivaro 2.0 cdti an 2009. Problema a inceput la injectoare si calculator. Am reparat calculatorul l-am pus sus si dupa 60 de km iar se oprea in mers. Am schimbat chiuloasa din cauza ca nu puteam scoate injectoarele, am pus 4 injectoare noi, distributie, am o eroare la senzorul de ax cu came motorul merge albina , asta ca asta ce ma enerveaza dufocant e o problema la pornire, dimineata si seara pe racoare porneste putin mai lung, dar o ia, la smiaz cand temperatura de afara e cald nu ma porneste nici cu sprei nici trasa, astept pana seara iar porneste la prima cheie. Am schimbat senzor de turatie, senzor ax came, debitmetru aer, nu mai stiu ce sa ma fac cu ea am fost la 5 mecanici pana acum nimeni nu stie de unde sa inceapa. Daca v-ati mai lovit de problema asta sau aveti idee ce ar putea fi scrieti-mi va rog.
Multumesc


Am un vivaro 2.0 din 2008, motorul m9r daca nu ma insel, 116 cai. BMarius, problema pare sa fie aceiasi cu a mea. La mine masina se intrerupea initial in mers, dupa care pornea greu dupa care nu a mai pornit deloc, totul s-a intamplat in 2 zile. La bord cand pun contactul imi raman mai multe becuri aprinse printre care si LEDUL ROSU care am inteles ca are legatura cu cheia si imobilizatorul, ECU. Cand ledul se stingea masina pornea, acum ca ledul este continuu aprins masina nu porneste. Am citit ca acest led are legatura cu aprobarea pornirii, daca ledul ramane aprins masina nu aproba pornirea, ori cheia nu e citita ori alte probleme care afecteaza calculatorul masinii.
Acum 30.000 de km am schimbat toate injectoarele. Din cate am cititi pe net problema pare sa fie undeva prin instalatia electrica, un contact imperfect sau oxidat, masa la motor sa fie rupta sau oxidata, bornele de la baterie oxidate, mufele de la calculator oxidate. Maine o sa incerc sa verific contactele ca nu mai pot pleca nu masina de acasa sa o duc la service.
BMarius792, la tine s-a rezolvat problema? daca da astept si eu o sugestie de la oricine stie ceva despre ledul rosu si problemele din spate. Multumesc
Skip ads

  • Aprodiag

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2019

  • Mesaj Privat
maxipower2004 a scris:Buna ziua,
Am o problema cu masina mea, Opel Vivaro 2.0 cdti , 114 cp, an 2008, 87000 km, cod motor M9R 782.
Problema a inceput de la injectoare,acum 4 luni, 2 injectoare prajite, partea electrica. Am luat injectoare SH din Germania, acelasi cod de piesa ( 0445115007), le-am montat iar la 2-3 zile s-au prajit si urmatoarele 2. Le-am schimbat si pe cele 2 injectoare, ramase neschimbate de prima data, tot cu injectoare SH din Germania.
Am rescris injectoarele, am sters codurile de eroare si am iesit cu masina in probe. Masina merge foarte bine, la relanti se aude foarte bine,dar in ture, in sarcina, in treapta 2-3-4-5, la 2800 - 3000 de ture cu pedala de acceleratie calcata la maxim, da in nas, nu se mai acelereaza, turatia revine incet la 1000 rpm si dupa isi revine, adica trage iar pana la 2800-3000 rpm si o iau de la capat, da in nas.....
Daca nu ii dai tapla si o iei incet, trece de 3000 rpm si daca la 3200 rpm bagi piciorul da in nas si face la fel. Mai nou a inceput sa faca si la treapta 1 daca incerci sa o tii 2-3 secunde la 3000'de ture.
Pe tester nu da nici o eroare, am pus Opcom, Delphi, Clip, Tech2, nici o avarie. Pe valori sta bine, injectia ok, injectoare ok, debitmetru ok, dar pe EGR are niste valori ciudate.Am curatat EGR, recalibrat si tot la fel face masina, am cumparata un alt EGR SH si la fel face. Am schimbat magnevalva de la turbo cu una noua si tot la fel. Aseara, la sfatul unui mecanic am verificat tensiunea din baterie, am costatat ca, cu masina oprita bateria are 12,78 iar cu masina pornita arata pe aparat ba 14.60 , 14.30, 15.00, 15.30, 16.00 V fara consumatori, la relantii dar nu era ceva constant. Avea momente cand statea constant pe 16 ieseam in proba 2-3 minute, o opream si o reporneam iar dupa arata 15.40v constant si tot asa. Am scos cablu de la alternator si am iesit in proba pe baterie si tot la fel face, adica da in nas la 2800-3000 de ture. Turbina a fost verficata, este ok, furtune verificate ok, filtru motorina schimbat, EGR schimbat, Megnevalva de la turbo schimbata.
Cu toate astea masina nu da nici o eroare pe tester cand da in nas.

Ce ar putea fii? S-au uitat la masina 4 mecanici si nimic. Singurul semn de intrebare acum ar fii alternatorul si ECU. Este posibil sa fie ECU?

Va multumesc pentru timpul acordat si astept ceva sugestii, propuneri,etc,



Ai rezolvat problema?Daca da,ce problema a fost?Multumesc
  • julian81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vivaro 2008 m9r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Da am rezolvat problema. Problema a fost la o mufa sau un cablu intrerupt din cauza caruia calculatorul masinii nu erea alimentat. Din acest motiv masina sw operea in mers sau pornea greu sau deloc, calulatorul nu dadea nici un rezultat si nu vedea sistemele massinii. Prima tendinta a fost ca am calculatorul de injetie ars, dar nu a fost asa, ereau doar cateva fire care nu faceau contact undeva in instalatia masinii. Nu stiu care au fost firele si locatia lor ca nu am stat langa electrician. Electrician care a ramas cu cateva fire albe dupa lucrarea asta, fiind destul de greu sa gaseasca problema.
La problema colegului nu am vazut in mesaj daca a scris codurile injectoarelor in calculatorul masninii,
LA ACEST MODEL TREBUIE SCRISE CODURILE DE PE INJECTOARE IN CALCULATORUL MASNII, la mine a functionat si daca nu am scris codurile initial, dupa ce le-am scris parca a mers ceva mai bine.
Tind sa zic ca problema este tot electrica, in sensul ca la solicitari si vibratii mai mari echivalente cu turatia motorului mufele cu probleme nu mai fac contact corespunzator. Problema este ca se manifesta intermitent doar la turatii de peste 3000 situatie in care este imposibil de localizat firele cu probleme. Recomandarea mea este sa se verifice si sa se degreseze cu solutie speciala fiecare mufa, daca ai noroc nu mai merge mașina deloc si poti gasi problema mai usor, sau se rezolva problema doar prin degresarea mufelor.
Succes
  • Aprodiag

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Eu am o problema aemanatoare cu a lui maxipower.Problema a aparut dupa inlocuirea injectoarelor.Injectoare noi,acelasi cod,scrise cum trebuie in ecm.Am facut teste de drum cu calculatorul pe functia de verificare corectii si am vazut ca atunci cand limiteaza se modifica corectiile la 2 injectoare,una urca pana la 5.5 si una coboara la 5.5. Am schimbat intre ele injectoarele si corectiile s-au schimbat si ele.Voi trimite injectoarele la verificat si revin.
  • julian81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vivaro 2008 m9r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Corecțiile par destul de mari, este posibil sa intre calculatorul pe protectie din cauza injectoarelor.

Eu Am vandut masina la 460.000 de km timp in care am avut urmatoarele probleme:
- Pompa servo se cam strica pe la 250.000 km la toate masinile TRW 700 lei cu montaj
- Alternator pica pe la 250.000 km la toate masinile 1200 lei cu montaj
- Injectoare au picat la 350.000 km la toate masinile 450lei/buc SH
- Instalatia electrica, nu pornea masina, simtome ca este ECU ars pe la 400.000 km doar daca ai ghinion se intampla mai rar 500 lei
- Cablu frana - Rugineste si se blocheaza
- Etrier Dreapta spate 600 lei cu montaj LUK cred
- Volanul merge foarte greu dupa un timp, rugineste articulatia dintre caseta si coloana de dirrectie, se rezolva cu ulei sau un spray de 30 de lei WD ( prima tendinta este ca este defecta pompa servo sau caseta de directie, pentru a testa invartiti volanul cand masina este suspendata, daca merge greu este articulatia)

Parerea mea generala este ca masinile sunt foarte bune, iar daca se folosesc piese de calitate masina tine mult si bina fara probleme serioase
Skip ads

  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu un Opel Vivaro din 2009 cu motor de 2.0,si a inceput sa se intrerupa in timpul mersului,se aprindea cecul rosu combinat cu stop,dupa care intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si surpriza,porneste si dupa 2 secunde se opreste si ramâne cecul rosu aprins intermitent. Un tester a spua ca injectorul 1 are probleme,voi ce ziceti,ati mai intilnit problema asta?
  • Costy1590

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2009 Mr9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Cum ai rezolvat problema @sandualex1973
Am aceiasi problema
...........
Salut! Am si eu un Opel Vivaro din 2009 cu motor de 2.0,si a inceput sa se intrerupa in timpul mersului,se aprindea cecul rosu combinat cu stop,dupa care intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si surpriza,porneste si dupa 2 secunde se opreste si ramâne cecul rosu aprins intermitent. Un tester a spua ca injectorul 1 are probleme,voi ce ziceti,ati mai intilnit problema asta?
..........
  • Costy1590

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2009 Mr9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
sandualex1973 a scris:Salut! Am si eu un Opel Vivaro din 2009 cu motor de 2.0,si a inceput sa se intrerupa in timpul mersului,se aprindea cecul rosu combinat cu stop,dupa care intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si surpriza,porneste si dupa 2 secunde se opreste si ramâne cecul rosu aprins intermitent. Un tester a spua ca injectorul 1 are probleme,voi ce ziceti,ati mai intilnit problema asta?



Cum ai rezolvat problema?
  • mariusdosoniu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Vivaro 2011 m9r a6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2021

  • Mesaj Privat
salut, am si eu un vivaro 2011, motor 2.0 M9R 630.
probleme cu o eroare: P253F-29 Engine Oil Life Exceeded - Performance - Signal invalid.
uleiul a fost schimbat in urma cu 1500 Km.
mai are cineva problema asta sau a avut?
  • FHoria

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2022

  • Mesaj Privat
Am rezolvat, dupã ce am schimbat, 2 injectoare, masurat cablaj, sensor arbore cotit, ECU dupã toate astea tot se oprea. Am schimbat sonda de temperatura si nu se mai opreste. Celor ce se confruntã cu aceastã problemã le sugerez sã înceapã cu sonda de temperatura.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,275
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Din pacate toti trecem printr-o astfel de problema cu multiple potentiale cauze. Bine ca i-ai dat de cap.
Senzor de temperatura aer admisie sau gaze, poti fi mai specific te rog?
Multumim pentru update!
  • PFlorin306

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2022

  • Mesaj Privat
Despre sonda de temperatura a lichidului de rãcire era vorba. Din pãcate dupã 500 km parcurși problema a revenit. Am demontat conducta de la intercooler care pleacã din turbo și am gãsit-o fisurata, crapatã. Se pare cã trãgea aer fals pe acolo ce ducea la supraincalzirea motorului. Trebuie sã cumpãr o garnitura de etanșare, se pare cã nici aia nu mai eranșeazã corect.
Sper ca asta este problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR