- dumitrurazvancosmin
- *
- 13 mesaje
- din 13 Oct 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
dumitrurazvancosmin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
Multumesc @gyzmo pentru sfaturi si explicatii si @vsc84 pt exemplul personal.
Voiam sa vad daca a rezolvat cineva doar cu oringul ala, pt ca o pompa de ulei e vreo 1800-2100 ron. Pe langa asta se adauga manopera vreo 400-500 ron (+durata o zi) si alte oringuri/garnituri. Recomandarile pe care le-am primit au fost - schimba oring. Nu as vrea, evident, sa ajung in situatia de a schimba oringul, sa montam totul la loc dupa care eroarea sa se repete si sa fiu nevoit sa pierd iar o zi + manopera pentru alte investigatii. Stiu ca se poate masura presiunea pompei cu un manometru.
O sa ma programez probabil undeva la inceputul lui ianuarie ca sa ii fac operatia, pana atunci..
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- dumitrurazvancosmin
- *
- 13 mesaje
- din 13 Oct 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
dumitrurazvancosmin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,781 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,781
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
ce nu am vazut eu este un posesor de opel insignia care a luat masina de noua de la reprezentanta si pe la 130k a a parut eroarea asta referitoare la ulei.nu zic ca nu s-a intamplat niciodata dar prea se vede eroarea asta la motoare din 2009 sau 2010 cu 120, 130k la bord.

nu cumva eroarea asta apare la un motor alergat si care are cu mult peste 300k.?
intreb si eu.
Referitor la ulei,am inca Qmega 2.2 y22dth de 8 ani ,are 300k(oare? ) am pus numai GM 5-30 si nu scoate fum, merge perfect si fuge inca cu aproape 200 daca ai unde.

- dumitrurazvancosmin
- *
- 13 mesaje
- din 13 Oct 2015
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
dumitrurazvancosmin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2015
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 323 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 323
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
ce nu am vazut eu este un posesor de opel insignia care a luat masina de noua de la reprezentanta si pe la 130k a a parut eroarea asta referitoare la ulei.nu zic ca nu s-a intamplat niciodata dar prea se vede eroarea asta la motoare din 2009 sau 2010 cu 120, 130k la bord.

nu cumva eroarea asta apare la un motor alergat si care are cu mult peste 300k.?
intreb si eu.
Referitor la ulei,am inca Qmega 2.2 y22dth de 8 ani ,are 300k(oare? ) am pus numai GM 5-30 si nu scoate fum, merge perfect si fuge inca cu aproape 200 daca ai unde.

Nu sunt de acord cu tine! (Referitor la faptul ca modelele mai vechi de 2011 au astfel de probleme.....foarte multe (motoare) depind de intretinere......intretinut corespunzator (motorul) nu o sa creeze probleme. Eu am insignia ST fabricata in a-12.2009, (avea aprox 177000km) adusa din Germania (de mine) in noiembrie 2012, si nu am avut genul acesta de probleme. Acum am 231546km cu ea si nu am nici un fel de problema. Am scimbat la ea conducta de servo, un senzor (spate), 3 bujii si consumabilele+ chitul de distributie si swich-ul de la portbagaj. Eu sunt foare multumit de masina, iar urmatoarea va fi tot insignia. Am mers 2 ani cu ulei GM si dupa ce am citit pe aici am optat pentru ulei Valvoline SynPower Xtreme XL-III 5w30 care sa dovedit mai bun ca GM.
- iulius
- ****
- 1,781 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,781
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 323 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 323
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,781 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,781
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
omuletz74
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat
omuletz74
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat
Multumesc @gyzmo pentru sfaturi si explicatii si @vsc84 pt exemplul personal.
Voiam sa vad daca a rezolvat cineva doar cu oringul ala, pt ca o pompa de ulei e vreo 1800-2100 ron. Pe langa asta se adauga manopera vreo 400-500 ron (+durata o zi) si alte oringuri/garnituri. Recomandarile pe care le-am primit au fost - schimba oring. Nu as vrea, evident, sa ajung in situatia de a schimba oringul, sa montam totul la loc dupa care eroarea sa se repete si sa fiu nevoit sa pierd iar o zi + manopera pentru alte investigatii. Stiu ca se poate masura presiunea pompei cu un manometru.
O sa ma programez probabil undeva la inceputul lui ianuarie ca sa ii fac operatia, pana atunci..
clorin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2015
- Mesaj Privat
Astazi dimineata am avut si eu problema asta,motor A29DTH 2009. Masina a stat pe dreapta vreo 4 zile, iar la prima pornire mesajul cu pricina. Am oprit verificat nivelul,totul ok,la urmatoarea pornire nu a mai aparut eroarea. Din ce am citit, posibil cauza sa fie acel oring. Imi poate spune cineva care ar fi costurile si despre ce oring e vorba. Am mai citit ca rezolvarea ar putea fi si o recalibrare / update de soft ?
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
clorin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2015
- Mesaj Privat
omuletz74
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2015
- Mesaj Privat
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
Motor A20DTH, masina achizitionata de noua din Romania (ultima data 😢 ). Are 5 ani vechime, varsta a dobandit-o in noiembrie anul acesta. In prezent are abia 92000km.
Reviziile le fac la 10.000km (indiferent de sezon). In plus respect indicatiile date de producator in cartea masinii referitor la schimbari ce trebuiesc facute in functie de km sau vechime (lichid de frana, freon etc.)
Din vara anului 2014 am inceput sa folosesc Liqui Moly Top Tec 4600. In iarna din 2014 am "dobandit" prima oara "Oil pressure low! Stop engine!" A fost un eveniment trecator, facandu-si prezenta doar de 3 ori (disparea in 3 sec) iarna trecuta.
Anul acesta primesc aproape zilnic. Cel putin, de la -5 grade in jos garantat am mesajul in bord plus "limp mode" pe care-l obtin in mers.
Dimineata, sau, mai bine zis, la prima pornire a masinii la -10 grade am un sunet intre 1000 si 1200 de ture (nu stiu exact cum sa-l caracterizez) ca si cum ai incerca sa bagi o crenguta intr-un tocator/maruntitor. Odata ce ajunge temperatura la aprox 20 de grade dispare orice sunet "dubios".
1. Credeti ca ar fi posibil ca in acei 5l de ulei sa fie si niscaiva ml de apa? Sa reformulez: s-au apucat sa falsifice si Liqui Moly?
2. Pe langa drumul pe care-l voi face la service pentru oring + filtru + ulei + schimbat bujii (luate din timp deoarece cam pe aici "pica"), sa pun banuti deoparte pentru o noua pompa de ulei?
- Avram Adrian
- ***
- 633 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat