Ady77
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2015
- Mesaj Privat
Nu stiu ce este de facut...pompa de apa impreuna cu acea curea le-am schimbat,termostatul la-m schimbat,ventilatorul nu porneste la nici un grad in crestere a temperaturii...merg1-2km si am ajuns cu temp la 95grade..opresc pe dreapta ma uit la motor...miroase a incins.. arde de nu poti tine mana pe el..la fel si termostatul cu acele conducte de cauciuc care intra si ies din el...apa din borcan nu fierbe...am completat cu antigel si apa distilata cand am schimbat pompa...ulei estela semn...nu stiu unde este buba....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
crisanln
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Salaj
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
buna
am si eu o corsa c din 2004 1.3 cdti. daca mai are careva spunetimi si mie...voua cum va sta acu de la temperatura apei? urca si sta fix pe 80 sau 90? sau oscileaza in functie de cum ii dati in gura la masina?
la mine urca la 90 cand urc o panta, dupa aia scade sub 80 daca ma duc mai lejer...in localitati scade mult sub 80...daca ies din localitate si ma duc cu 100 km/h urca iar pe 80 sau mai mult...si tot asa
am si eu o corsa c din 2004 1.3 cdti. daca mai are careva spunetimi si mie...voua cum va sta acu de la temperatura apei? urca si sta fix pe 80 sau 90? sau oscileaza in functie de cum ii dati in gura la masina?
la mine urca la 90 cand urc o panta, dupa aia scade sub 80 daca ma duc mai lejer...in localitati scade mult sub 80...daca ies din localitate si ma duc cu 100 km/h urca iar pe 80 sau mai mult...si tot asa
Ady77
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2015
- Mesaj Privat
- holotamihai
- *
- 13 mesaje
- din 18 Mar 2013
- Vectra 1997
- Suceava
holotamihai
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2013
- Mesaj Privat
Va salut dragi posesori de Opel. Am si eu un Opel Vectra B , an 1997, motor 1.6 8valve. Acu cateva saptamani am observat o problema la sistemul de racire ( temperatura apei crestea vazand cu ochii, furtunele care intra si ies din radiator erau foarte tari si foarte fierbinti, uneori dadea caldura alteori nu mai dadea) . Am consultat un mecanic si am ajuns la concluzia k termostatul era blocat pe pozitia inchis si nu dadea voie lichidului de racire sa isi faca circuitul complet. Am schimbat termostatul care m-a costat 30 de lei, relativ ieftin , problema rezolvata.
Dupa vreo 2 saptamani, ghici ce? Aceasi problema, termostatul din nou blocat pe inchis , m***** m**** lui!
Prima mea intrebare ar fi de ce mi s-a stricat un termostat nou noutz dupa 2 saptamani?
A doua intrebare ar fi ce s-ar intampla dak i-as monta un alt fel de termostat, unul care sa fie montat pe unul din furtunele care intra si ies din radiator, ca sa fie mai accesibil, fiindca, dupa cum stiu cei care au opel vectra B, termostatul este situat langa chiuloasa dupa cureaua de distributie si ca sa ajungi la el trebuie data jos distributia , un lucru care nu e chiar floare la ureche.
Va multumesc!
Dupa vreo 2 saptamani, ghici ce? Aceasi problema, termostatul din nou blocat pe inchis , m***** m**** lui!
Prima mea intrebare ar fi de ce mi s-a stricat un termostat nou noutz dupa 2 saptamani?
A doua intrebare ar fi ce s-ar intampla dak i-as monta un alt fel de termostat, unul care sa fie montat pe unul din furtunele care intra si ies din radiator, ca sa fie mai accesibil, fiindca, dupa cum stiu cei care au opel vectra B, termostatul este situat langa chiuloasa dupa cureaua de distributie si ca sa ajungi la el trebuie data jos distributia , un lucru care nu e chiar floare la ureche.
Va multumesc!
Ady77
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2015
- Mesaj Privat
- holotamihai
- *
- 13 mesaje
- din 18 Mar 2013
- Vectra 1997
- Suceava
holotamihai
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2013
- Mesaj Privat
- cristian.tudor89
- *
- 16 mesaje
- din 07 Dec 2014
- Corsa 2002
- Prahova
cristian.tudor89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2014
- Mesaj Privat
Va salut! Am un Corsa C motor de 1.2 benzina si astazi dupa ce am stat 20 de minute la o coada infernala mi s.a aprins becul rosu de la ulei si mi s.a blocat servodirectia. Dupa 5 secunde becul s.a stins iar masina a mers normal la fel si servo. Ajuns acasa am realizat ca motorul era foarte incins. Am verificat uleiul, antigelul si totul este in regula. A mai patit careva asa ceva? Motorul se aude normal. Tin sa mentionez ca pana acum temperatura apei ajungea foarte rapid la 90 si chiar trecea peste un pic.
Emil.
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2003 Y20DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2015
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o problema cu termostatul masinii, am un Opel Astra G 1.6 8v problema este ca niciodata nu imi creste temperatura in bord ,mereu ramane la prima linie ,mentionez ca baga caldura destul de bn . Am factut si testul acela la relanti am lasta masina sa mearga 3-5 minute si am constatat ca radiatorul s-a incalzit(asta dupa ce am oprit caldura din interior) , Oare o fi defect termostatul? Attachat este o poza dupa ce am mer 30 min si am mai stat pe loc 10 min sa vad daca se ridica .
Am si eu o problema cu termostatul masinii, am un Opel Astra G 1.6 8v problema este ca niciodata nu imi creste temperatura in bord ,mereu ramane la prima linie ,mentionez ca baga caldura destul de bn . Am factut si testul acela la relanti am lasta masina sa mearga 3-5 minute si am constatat ca radiatorul s-a incalzit(asta dupa ce am oprit caldura din interior) , Oare o fi defect termostatul? Attachat este o poza dupa ce am mer 30 min si am mai stat pe loc 10 min sa vad daca se ridica .
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 553 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 553
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
magiqMax
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2015
- Mesaj Privat
INSIGNIA SPORTS TOURER, diesel, A20DTH, 1956cmc, 2009, 160CP, 118kW
Nu mai am cãldurã în maºinã: indicatorul de la temperatura apei rãmâne pe valoarea de 50 de grade ºi foarte rar - atunci când o "calc" - urcã la 60-65, dupã care la mers constant revine pe 50. Pânã acum 3 zile, totul a fost ok, dupã care dimineaþa m-am pomenit cu "simptomele" astea care vi le-am descris. Nu am niciun mesaj de eroare afiºat în bord. Din ce-am citit pe forum, cauza pare sã fie termostatul de rãcire rãmas blocat pe poziþia deschis. Îmi poate confirma cineva? Vã rog sã-mi spuneþi ºi unde este poziþionat termostatul, dacã are cineva o "poza" îi rãmân dator (!) ºi dacã înlocuirea acestuia se face doar în service?
Mulþumesc.
Nu mai am cãldurã în maºinã: indicatorul de la temperatura apei rãmâne pe valoarea de 50 de grade ºi foarte rar - atunci când o "calc" - urcã la 60-65, dupã care la mers constant revine pe 50. Pânã acum 3 zile, totul a fost ok, dupã care dimineaþa m-am pomenit cu "simptomele" astea care vi le-am descris. Nu am niciun mesaj de eroare afiºat în bord. Din ce-am citit pe forum, cauza pare sã fie termostatul de rãcire rãmas blocat pe poziþia deschis. Îmi poate confirma cineva? Vã rog sã-mi spuneþi ºi unde este poziþionat termostatul, dacã are cineva o "poza" îi rãmân dator (!) ºi dacã înlocuirea acestuia se face doar în service?
Mulþumesc.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
E vreo regula ca termostatul la Corsa B,trebuie schimbat la 2 ani? In 2011 am pus Behr (original),in 2013 m-a lasat si am pus Wahler,care acum m-a lasat si asta...nu mai inchide.Am avut numai antigel de calitate in motor.Asta primavara l-am schimbat,am pus Hepu (albastru,ca asa zice la Corsa B).
...Sau e vreo problema la motor,care strica termostatul? In rest masina merge excelent,doar ca am mereu presiune in circuitul de racire (vasul de expansiune),inclusiv la rece,dimineata,inainte de a porni motorul.
...Sau e vreo problema la motor,care strica termostatul? In rest masina merge excelent,doar ca am mereu presiune in circuitul de racire (vasul de expansiune),inclusiv la rece,dimineata,inainte de a porni motorul.
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
blindughe
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua! Daca ma poate ajuta cineva in legatura cu o problema aparuta la instalatia de racire la un opel astra J motor 1,6: de cateva zile porneste ventilatorul de la radiator la cateva secunde dupa pornirea motorului, desi temperatura e destul de scazuta. Am scos mufa pentru ca tura nebuneste si am fost la un tester care spune ca e ceva defect electric la termostatul de racire, deci la senzorul de pe termostat. Mentionez ca termostatul lucreaza, adica deschide circuitul de racire, apa nu urca mai mult de 90 de grade, cel putin pe vremea asta, deci nu ar fi pericol pentru motor in cazul deplasarilor scurte. Intrebarea ar fi daca senzorul se poate repara, sau daca se poate inlocui doar el, ori trebuie schimbat termostatul cu totul, si daca da, pe astra 1.6 se potriveste termostatul de la motorul 1.4 ? Multumesc!