Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Aveam si eu cod de eroare 1405, am desfacut egr si era pefect curat doar afumat ca fusese curatat in primavara dar inca am intreruperi si masina marge in suturi chiar si dupa stergerea erorii. Am facut un log cu opcom si am urmatoarele valori:
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora 27/12/2015. 13:533

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales> 2007 Astra-G Motor Z 14 XEP

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF697G161960
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55556629 YX
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 01260261208394
systemSupplierECUSoftwareNumber: 1037383540
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0C52
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B05024
NumeSistemSauTipMotor: Z14XEP
CodAtelierSauNumarTester: 19MR4721
Data de programare: 20070503

Identificare: 2650

Data de fabricatie: 38120502
Numar aparat de calibrare: Nu este programat
Data initializare ECU: 0000000000
Specific marcii: 3512E1
Specific marcii: 0261208669

Valori reale:

Tensiune baterie 14.4 V
Releu principal Activ
Releu pompã combustibil Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie 0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie 0.49 V
Poziþie pedalã calculatã 0%
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe) 0.68 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe) 4.33 V
Poziþie clapetã - calculatã 3%
Poziþie clapetã Ralanti
Turaþie motor 777 RPM
Turaþie prescrisã 780 RPM
Senzor masã aer 1.33 V
Senzor masã aer 7 kg/h
Temperaturã lichid rãcire 1.50 V
Temperaturã lichid rãcire 70 °C
Temperatura aer admisie 3.47 V
Temperatura aer admisie 22
Senzor de poziþie de dezactivare a portului 4.5 V
Comutator info climã Inactiv
Presiune sistem climã 0.25 V
Presiune sistem climã 100 kPa
Senzor rezervor 2.69 V
Senzor rezervor 14 L
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Ventil AGR Inactiv
Poziþie actualã AGR 0.92 V
Ventil pentru aerisire rezervor Inactiv
Control detonaþie Inactiv
Încãlzitore senzor de oxigen (B1 S1) Inactiv
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1) 98 mV
Raport aer/carburant la senzorul 1 (B1) Sãrac
Încãlzire senzor de oxigen ( B1 S2) Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2) 451 mV
Raport aer/carburant l (B1 S2) Bogat
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1) 8%
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1) 0%
Buclã senzor O2 Închis
Releu climã Activ
Clima în regim blocat Temperatura motor -ridicatã
Sistem de menþinere vitezã Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã Nu este programat
Indicator defecte(MI) Deconectat
Indicator servisare(SVS) Deconectat
Stare aprindere Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM 5%
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.) 0.58 V
Turaþie motor 1.554 RPM
Timp de injecþie 3.2 ms
Unghi Dwell 1.6 ms
Unghi de aprindere 8.7 grade
Senzor detonaþie (Bank 1) 0.8 mV
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii 0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii 0 grade
Temperaturã motor normalã Inactiv
Releu 1 ventilator Inactiv
Releu 2 ventilator Inactiv
Releu ventilator 3 Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor Inactiv
Accerelaþie vehicul 0 m/s2
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1) Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã 11
Skip ads

  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Si vrei sa intrebi ceva sau trebuie sa presupunem noi de ce ai postat ?
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sunt in regula aceste valori? Care ar fi problema fluctuatiilor la mers constant?
Multumesc!
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles.
Nu ma bag la valorile de diagnoza mai ales daca sunt citite de altcineva, dar daca mai dai niste detalii in afara de P1405 poate am vreo idee. Deocamdata, ca practicant amator pot zice doar ca o eroare nu e intotdeauna neaparat exact ce zice codul ei la descriere. Prin urmare as face asa in locul tau:
1) verifica conducta de la valva EGR pana in admisie sa nu fie infundata, daca nu ai curatat tu EGR nu poti sti sigur ce e acolo;
2) valva EGR poate fi curata, dar daca e pe duca ? scoate mufa si masoara valorile, este tutorial foarte bun aici pe forum: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
2) desfa bujiile (toate, ca poate o scapi chiar pe cea proasta) si vezi cam cum arata.
Skip ads

  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Egr ul a fost curatat de catre mine. Voi face masuratorile si verific si conducta. Masina merge in suturi intre 1500-3000 rpm, uneori avand si lipsa de putere. Am observat ca sunt momente dimineata cand porneste urat de parca ar merge in 3 dar isi revine repede.
Multumesc!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
EGR are un senzor de pozitie . ECU il comanda si primeste feedback de la acest senzor de pozitie.
Bobina poate fi buna iar acest senzor de poztie sa dea valori incorecte....
Fa masuratorile sugerate de @danut32
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pornitul aiurea uneori poate fi si de la catalizator putin îmbâcsit, lipsa de putere poate fi si de la debitmetru putin murdar. Nu tare cat sa-ti dea erori in ECU, dar pot fi si manifestarile astea.
Pentru curatare debitmetru ai tutorial foarte bun pe forum, pentru catalizator sunt multe discutii, eu am facut asa: iesit pe autostrada, mers vreo 5 minute la 5000 rpm cu viteza a 4-a, pe urma mers normal inca cateva minute si gata. Si se cunoaste.
Dar ia-le pe rand cate una si vezi ce se intampla, daca la un moment dat va merge bine nu repara mai departe ca sa si vezi de ce merge.
  • mariuss93

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult tuturor, am masurat egr-ul si pe potentiometru nu-mi da nici o valoare, deci egr defect cum dadea si eraorea pe tester. Bobina acestuia este ok 7.5-7.8 ohm. Daca merg cu mufa deconectata pana iau altul poate aparea vreo problema?
Un an nou mai bun tuturor!
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mergi cu mufa fara scoasa fara probleme pana cumperi altul.
Sarbatori fericite si petrecere frumoasa!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru scurt timp poti merge asa dar fara accelerari bruste, deci mers de baba, la semafor nu ai ce face dar o sa inghita asa.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Dancuciureanu multumesc de primul post! Am pus curent pe egr, la pin 1 minus si la pin5 plus direct de la baterie si nu face nimic. Sa o declar moarta?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Tot din primul post: " Bobina 7.5-8.5 ohm valoare tipica 8 ohm. "
Masurati cu un multimetru (pe pozitia ohmetru) rezistenta infasurarii
bobinei EGR-ului intre pinul 1 si 5.
Daca rezistenta este apropiata de cea specificata, este probabil ca miezul
electromagnetului sa fie blocat mecanic, cu sanse mari de deblocare prin
curatare.
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze nu am înțeles. Pe mufa de egr cand pun contactul am 8.5v intre pin 1 si 5 in loc de 12.5 cat am pe baterie
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Rezistenta (ohmi) se masoara FARA sa pui tensiune pe bobina. Voltii sunt cu totul altceva, ai dat peste o valoare in volti care seamana cu cea cautata in ohmi. Daca nu ti-e clar care e legatura dintre una si alta, vezi legea lui Ohm.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este bun 8,5V dar masoara bobina sa aiba in jur de 8ohm.
Daca este blocat il pui la murat in carbusolv de Policolor (recipient de tabla) si il cureti cu lemn, periuta de dinti pentru copii, ac de seringala palarie. Daca nu gasesti carbusolv de policolor, iti maroneste degetele dar salveaza buzunarul, poate gasesti detergent pentru hote-aragaz de la Madel sau detergent pentru motoare de la Arexion, casti bine ochii sa nu contina soda caustica cum am eu unul facut de Rossmann dar asta nu-l gasesti in romanica.
Daca se misca esti fericit, daca nu treci la pasul doi : 'bataia e rupta din rai'.
Pentru verificare : pistonasul sa revina ferm pe inchis, pe deschis sa nu aiba joc in ghid. Daca ai asa ceva e bun de aruncat si ai muncit degeaba.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Multumes. I-am dat impulsuri dar degeaba. E intepenit. In plus nu stiu daca e blocat pe inchis sau deschis ca sa stiu cum il "ajut". Trag sau imping valva...
Carbusol nu am gasit de la Policolor.... Si cu asta clasic e ca degeaba. Abia azi am gasit garnituri. 15 lei ambele. Mai caut solutii recomandate de curatare. Eventual am un diluant foarte puternic in flacon metalic... alchidic cred ca ii zice. Il pot folosi?

Valori ohm:
Valoare intre 1 si 5 BB

Valoare intre 2 si 3 :
adicã Nimic.

Clapeta dupa curatare:


Debitmetru pare curat :


Stiu ca am o gramadã de intrebari dar sorb fiecare raspuns complet.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Din ce vad mi se pare blocat pe deschis. Ai putea sa mai incerci sa il cureti cu nitrodiluant, mie unu mi se pare mai puternic, chiar
ultima oara cand am curatat o baie de ulei si un capac distributie am folosit si mi s-a parut ca s-a curatat mai repede decat cu decarbusolv.

Daca ai fi citit cu atentie ce a spus D-l Dan ai fi avut raspuns la intrebarea " cum sa il ajuti sa il deblochezi" - "bataia e rupta din Rai"
D-l Dan zice multe si bine dar tre sa te mai si prinzi de cum le zice, asa mura in gura nu se poate Smile

Cu o bucatica de lemn sau cu o coada de surubelnita (daca ar fi cauciucata ar fi mai bine) - lovesti usor in corpul Egr-ului, timp in care ii dai si impulsuri, toate astea le faci dupa ce l-ai lasat bine la murat in solutiile minune.
Cand il pui la murat asigurate ca zona pistonasului sta acoperita cu solutie.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La masurarea rezistentei potentiometrului mutati comutatorul
aparatului de masura pe scala de 20K deoarece valoarea ce trebuie
citita este de ordinul Kohmilor.
In rest.. fiti atent la metaforele si proverbele lui Dan Very Happy

p.s. cred ca cel mai bine ar fi fost sa curatati pe rand subansamblele
si proba de functionare la fiecare.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi. Am mutat pe 20k si am 2.81 intre 2 si 3
Acum mut egr-uk in nitrodiluant


O sa revin cu rezultatele... Daca nu face fata incerc si cu detergent concentrat de spalat motorul de la spãlãtoria auto.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Soluția Triumf pentru aragaze este minunata. Rãmâne metal curat în urma ei.
Atentie...este foarte caustica! Arde pielea pana la os.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR