- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Florin Luca
- *
- 25 mesaje
- din 30 Dec 2014
- Signum 2004 Y20DTH
- Alta tara
Florin Luca
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2014
- Mesaj Privat
avand in vedere ca eroare de pe ecu e legata de bujiile incandescente atasez si eu erorile la un vivaro 1.9 F9Q
P1653- GLOW DEVICE CIRCUIT OPEN -PERMANENT
P1653- GLOW DEVICE GENERAL ERROR -PERMANENT
eroare apare numai in treapta 5 si la peste 2200 rpm
am schimbat releul de bujii si eroare tot apare ,
orice sfat este binevenit , multumesc
P1653- GLOW DEVICE CIRCUIT OPEN -PERMANENT
P1653- GLOW DEVICE GENERAL ERROR -PERMANENT
eroare apare numai in treapta 5 si la peste 2200 rpm
am schimbat releul de bujii si eroare tot apare ,
orice sfat este binevenit , multumesc
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Mocanu Eugen
- *
- 2 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Astra 1994 1.7 tds
- Tulcea
Mocanu Eugen
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1994 1.7 tds
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
claudiu91
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2015
- Mesaj Privat
un sfat tuturor celor care vreti sa va schimbati bujiile...cu motorul caldut!folositi ceva degripant si daca aveti noroc reusiti.si spun noroc pt ca filetul bujiilor se poate bloca in chiuloasa din alumiu.in cazul in care ai rupt una sau mai multe, e o problema.tre sa dai chiuloasa jos si sa te duci la un mecanic care se ocupa doar de chiuloase.unul care rectifica si regleaza...nu la cioflingari.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Red_dog
- ****
- 1,112 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,112
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Lacatos Alexandru
- **
- 55 mesaje
- din 31 Mai 2010
- Zafira 2001 2.0 DTI,16V
- Maramures
Lacatos Alexandru
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Maramures
- Masina: Zafira 2001 2.0 DTI,16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am reusit sa rup si eu bujia intr-un Zafira cu motor de 2,0 .Nu vreau sa va spun cat m-am necajit si cat de disperat am fost sa aflu rezolvarea fara sa dau jos chiuloasa.Vreau sa va spun ca am gasit rezolvarea intamplator si printr-o minune , zic eu dar cred ca era voia lui Dumnezeu, chiar la mine in comuna. Un mecanic de la noi si-a cumparat chit pentru extras bujii rupte din chiuloasa dupa ce si-a rupt bujia in propria masina ,un Mercedes Vito care de asemenea sunt spurcate la capitolul bujii. Oameni buni mi-a scos omul bujia lejer si fara nici o dificultate in mai putin de o ora. Bineinteles ca l-am pus sa-mi desfaca si ultima bujie care inca nu a fost niciodata desfacuta (celelalte doua le-am schimbat fara probleme) dar bineanteles ca s-a rupt si aia dar nicio problema sculele la-ndemana si extras fara probleme. Acum am toate bujiile schimbate si stau linistit.
Am vrut sa va scriu tuturor celor care va comfruntati cu probleme asemanatoare sa nu va panicati fiindca exista solutie simpla si rapida si nici nu e perea scumpa, zic eu.
Celor interesati si mai ales celor din Maramures si din apropiere va recomand cu cea mai mare incredere sa-l cautati fiindca va rezolva cu siguranta.
Nu ezitati sa ma contactati fiindca va dau detaliile cu mare placere fiindca stiu ce inseamna sa fii disperat in asemenea situatii.
o sa incerc sa pun si cateva poze daca reusesc sa va dati seama cam din ce consta lucrarea si cum arata chitul si bujiile extrase.
Nr meu de tel: 0765023558,Id lacatossanyi71@yahoo.com
Am vrut sa va scriu tuturor celor care va comfruntati cu probleme asemanatoare sa nu va panicati fiindca exista solutie simpla si rapida si nici nu e perea scumpa, zic eu.
Celor interesati si mai ales celor din Maramures si din apropiere va recomand cu cea mai mare incredere sa-l cautati fiindca va rezolva cu siguranta.
Nu ezitati sa ma contactati fiindca va dau detaliile cu mare placere fiindca stiu ce inseamna sa fii disperat in asemenea situatii.
o sa incerc sa pun si cateva poze daca reusesc sa va dati seama cam din ce consta lucrarea si cum arata chitul si bujiile extrase.
Nr meu de tel: 0765023558,Id lacatossanyi71@yahoo.com
- Lacatos Alexandru
- **
- 55 mesaje
- din 31 Mai 2010
- Zafira 2001 2.0 DTI,16V
- Maramures
Lacatos Alexandru
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Maramures
- Masina: Zafira 2001 2.0 DTI,16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2010
- Mesaj Privat
- adimocioi1974
- *
- 1 mesaje
- din 30 Dec 2015
- Astra 2004 y17dt
- Gorj
adimocioi1974
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
La multi ani prieteni!
In foarte multe cazuri, becul aprins la rece nu tine neaparat de bujii arse, tine de uzura electrovalvei de recirculare a gazelor arse(celebrul egr 😀) dar mecanicii prefera sa arunce pastila cu "bujie arsa".
Concret, in timp apare uzura in ghidajul supapei si cel mai adesea, la rece ,aceasta ramane blocata intr-o pozitie oarecare din care nu poate sa mai iasa un timp pana se incalzeste putin acel ghidaj. Simptomele sunt atat de asemanatoare cu bujia arsa incat se confunda extrem de des. In scurta vreme am sa gasesc rezolvare pentru acest gen de probleme, masinile noastre au ajuns si ele la o varsta, promit sa pun la punct remediul.
Toate bune!
In foarte multe cazuri, becul aprins la rece nu tine neaparat de bujii arse, tine de uzura electrovalvei de recirculare a gazelor arse(celebrul egr 😀) dar mecanicii prefera sa arunce pastila cu "bujie arsa".
Concret, in timp apare uzura in ghidajul supapei si cel mai adesea, la rece ,aceasta ramane blocata intr-o pozitie oarecare din care nu poate sa mai iasa un timp pana se incalzeste putin acel ghidaj. Simptomele sunt atat de asemanatoare cu bujia arsa incat se confunda extrem de des. In scurta vreme am sa gasesc rezolvare pentru acest gen de probleme, masinile noastre au ajuns si ele la o varsta, promit sa pun la punct remediul.
Toate bune!
alex maa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- sorin_simple
- **
- 53 mesaje
- din 12 Mar 2010
- Ialomita
sorin_simple
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
alex maa a scris:Buna ziua si La multi ani,
Am un fiat grande punto, motor 1.3 multijet. Am incercat sa inlocuiesc o bujie si s-a rupt in chiulasa. Ma puteti ajuta?
Cu respect,
Alex
Am un fiat grande punto, motor 1.3 multijet. Am incercat sa inlocuiesc o bujie si s-a rupt in chiulasa. Ma puteti ajuta?
Cu respect,
Alex
buna seara, da, o rezolvam, sunati-ma la numarul care apare pe aici dar numai intre orele 17.40 si 08.00
In afara acestui interval, pot sa vorbesc doar prin sms sau pe watsapp.
seara buna!
alex maa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
rosu07
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
"Bunicu" ai dreptate in ceea ce priveste martorul masina cu cheita aprins. Ce vreau sa adaug din propria experienta este ca daca martorul cheita se aprinde cand motorul este cald atunci de vina ar fi minunata valva EGR (blocata) iar daca el se aprinde imediat dupa pornirea motorului atunci sigur sunt bujiile (mai ales daca acesta se stinge cand motorul se incalzeste). Ce-i drept de asta nu-ti poti da seama decat daca afara este destul de rece, sub 5°C.
Si zic asta pentru ca imediat dupa ce am facut schimbul de ulei filtre etc mi s-a aprins martorul respectiv. Am crezut ca e filtrul de motorina prost ...dupa doua schimburi mi-am facut curaj si am pus testerul pe ea banuind ca e vorba de aceeasi eroare de filtru (apa in el) . Surpriza a fost sa vad ca martorul era aprins din cauza EGR-ului plus bujii. In prima faza am facut curatarea EGR-ului (conform tutorialelor) si am pornit motorul. Chiar dc pana acum martorul se aprindea dupa incalzirea motorul sau chiar deloc (asta pe cand afara temperaturile erau ridicate ), acum martorul s-a aprins la cateva secunde dupa pornirea motorului. Am verificat bujiile " ca la tara" (da sau nu scanteie) in prima faza si bujia 1&4 nu dadeau semne de viata. Ieri am pus multimetrul pe ele si intr-adevar bujia 1 & 4 erau intrerupte. Maine imi sosesc bujiile si le voi schimba.
Sunt posesorul unui Corsa C 1,3 CDTI, 2004.
Numai bine tuturor.
Ps: am verificat in aceasta seara daca bujiile respective se desfac sau trebuie sa te contactez si... de data asta nu...sper ca nici la celelalte doua cu toate ca respect ceea ce faci pentru toti cei cu probleme.
Pt cei interesati pentru ca stiu ca s-a desbatut problema eu le-am incercat a le desface cu motorul rece (-7,-8°C afara) masina e nepornita de cateva zile iar aseara le-am dat cu spray degripant. S-au desfacut la mana fara cel mai mic efort.
Si zic asta pentru ca imediat dupa ce am facut schimbul de ulei filtre etc mi s-a aprins martorul respectiv. Am crezut ca e filtrul de motorina prost ...dupa doua schimburi mi-am facut curaj si am pus testerul pe ea banuind ca e vorba de aceeasi eroare de filtru (apa in el) . Surpriza a fost sa vad ca martorul era aprins din cauza EGR-ului plus bujii. In prima faza am facut curatarea EGR-ului (conform tutorialelor) si am pornit motorul. Chiar dc pana acum martorul se aprindea dupa incalzirea motorul sau chiar deloc (asta pe cand afara temperaturile erau ridicate ), acum martorul s-a aprins la cateva secunde dupa pornirea motorului. Am verificat bujiile " ca la tara" (da sau nu scanteie) in prima faza si bujia 1&4 nu dadeau semne de viata. Ieri am pus multimetrul pe ele si intr-adevar bujia 1 & 4 erau intrerupte. Maine imi sosesc bujiile si le voi schimba.
Sunt posesorul unui Corsa C 1,3 CDTI, 2004.
Numai bine tuturor.
Ps: am verificat in aceasta seara daca bujiile respective se desfac sau trebuie sa te contactez si... de data asta nu...sper ca nici la celelalte doua cu toate ca respect ceea ce faci pentru toti cei cu probleme.
Pt cei interesati pentru ca stiu ca s-a desbatut problema eu le-am incercat a le desface cu motorul rece (-7,-8°C afara) masina e nepornita de cateva zile iar aseara le-am dat cu spray degripant. S-au desfacut la mana fara cel mai mic efort.
alex maa
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2016
- Mesaj Privat