- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
gogutu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2014
- Mesaj Privat
gogutu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2014
- Mesaj Privat
gabiopel a scris:Ai in Ploiesti profesionist in pompe de injectie , cauta l pe userul [editat]i si cu siguranta vei rezolva problema cu calculatorul pompei.
Multumesc , baietii de la service Dega Auto Constanta s au ocupat de toate problemele , Remediat pompa . schimbat bujii incandescente [4] 1800 lei /
Drumuri lungi si fara probleme opelistilor /.
- peet_zafira
- *
- 6 mesaje
- din 28 Feb 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Neamt
peet_zafira
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua ! de doua luni ma lupt cu a mea Zafira Y20dth 2001 care are urmatoarele coduri de eroare:
P0400 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(03) - Nu este prezent
P0190 - Defect mecanic în sistemul de alimentare cu combustibil(sarcinã parþialã)
(0B) - Prezent
dupa mii si mii de verificari ale instalatiei de vacuum electrovalve si supape egr,voaleti admisie si turbina , debitmetru schimbat..
Am ajuns la concluzia ca problema nu este de la instalatia de vacuum deoarece eroarea p0400 este generata automat cand motorul trece in modul de avarie din cauza erorii p0190 aceasta fiind o problema mecanica in sistemul de alimentare cu combustibil ,
intrebarea este ce piesa sau ce parte a pompei de injectie este defecta ?
Precizez ca masina porneste la sfert si asa a pornit toata iarna , se accelereaza si dezaccelereaza in functie de pozitia pedalei , lipsa de putere apare in momentul cand motorul intra in modul de avarie dar si atunci motorul se accelereaza pana in 3500-4000 rpm doar ca trebuie o perioada mai lunga si acesta nu mai are putere ca atunci cand ar fi o problema la EGR. Daca opresc motorul dupa repornire acesta merge normal 5-10 min apoi se aprinde iar martorul cu cheie in bord .
eu mai am o pompa doar ca este cu alt cod .. pt piese de schimb ..partea proasta fiind acea ca sunt in Germania si daca merg la service ma pune sa schimb pompa si plus manopera ... nu mai face zafira mea atatia bani cat mar costa aceasta operatiune .
Va multumesc !
P0400 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(03) - Nu este prezent
P0190 - Defect mecanic în sistemul de alimentare cu combustibil(sarcinã parþialã)
(0B) - Prezent
dupa mii si mii de verificari ale instalatiei de vacuum electrovalve si supape egr,voaleti admisie si turbina , debitmetru schimbat..
Am ajuns la concluzia ca problema nu este de la instalatia de vacuum deoarece eroarea p0400 este generata automat cand motorul trece in modul de avarie din cauza erorii p0190 aceasta fiind o problema mecanica in sistemul de alimentare cu combustibil ,
intrebarea este ce piesa sau ce parte a pompei de injectie este defecta ?
Precizez ca masina porneste la sfert si asa a pornit toata iarna , se accelereaza si dezaccelereaza in functie de pozitia pedalei , lipsa de putere apare in momentul cand motorul intra in modul de avarie dar si atunci motorul se accelereaza pana in 3500-4000 rpm doar ca trebuie o perioada mai lunga si acesta nu mai are putere ca atunci cand ar fi o problema la EGR. Daca opresc motorul dupa repornire acesta merge normal 5-10 min apoi se aprinde iar martorul cu cheie in bord .
eu mai am o pompa doar ca este cu alt cod .. pt piese de schimb ..partea proasta fiind acea ca sunt in Germania si daca merg la service ma pune sa schimb pompa si plus manopera ... nu mai face zafira mea atatia bani cat mar costa aceasta operatiune .
Va multumesc !
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
gogutu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- 17_adi
- **
- 222 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Astra 2001 Y2.0dti
- Dambovita
17_adi
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 Y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
Va multumesc tuturor, eu am rezolvat problema cu pompa de injectie, se pare ca dupa ce a fost reparat modulul ei nu a fost pusa cum trebuie. Am fost in apropiere de Ploiesti la Marius Napcori care m-a scutit de consumul urias de 11% pe care il aveam.Acum la relanti consumul este normal de 0.7%, chiar 0.6% uneori ,iar mediul in jur la 7%.
Pe viitor la recomandarea mecanicului o sa fac si o crestere a puterii cu 20-30cp.
Va recomand cu caldura pe colegul nostru Marius daca aveti probleme la masina, inclusiv pompa de injectie.
Pe viitor la recomandarea mecanicului o sa fac si o crestere a puterii cu 20-30cp.
Va recomand cu caldura pe colegul nostru Marius daca aveti probleme la masina, inclusiv pompa de injectie.
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Atex a scris:@rolland ,pana la urma nu am uitat sa fac filmuletul... https://youtube.com/watch?v=UDG6hCkvAWk
Da intre timp am gasit si eu problema la BMW-ul acela . Debitmetru era de Opel si de aici era toata distractia
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
dorufat
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Anglia
- Masina: Zafira 2002 17C83183
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2015
- Mesaj Privat
fgm
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Care tranzistor este bun pana la urma?
Bruttus zicea pe pag 2 ca "IRLR2905PBF in capsula mica,dar si normala,si IRFZ44N in capsula mare(normala)"
dar apoi pe pag 8 "Tranzistorul IRLR2905,sau 2505 (de 100A)care se intilneste in materialele publicate pe internet,duce la final la arderea bobinei din electrovalvula de debit"
Nu as vrea sa pun IRFZ44N deoarce ce e prea mare si prefer o varianta smd.
Am cumparat IRLR3705Z, dupa cum zicea si rolland la inceput, este ok?
Reparatia o sa o fac la un service de electronica.
Multumesc
Care tranzistor este bun pana la urma?
Bruttus zicea pe pag 2 ca "IRLR2905PBF in capsula mica,dar si normala,si IRFZ44N in capsula mare(normala)"
dar apoi pe pag 8 "Tranzistorul IRLR2905,sau 2505 (de 100A)care se intilneste in materialele publicate pe internet,duce la final la arderea bobinei din electrovalvula de debit"
Nu as vrea sa pun IRFZ44N deoarce ce e prea mare si prefer o varianta smd.
Am cumparat IRLR3705Z, dupa cum zicea si rolland la inceput, este ok?
Reparatia o sa o fac la un service de electronica.
Multumesc
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
salutare latoata lumea.Am o meriva 1,7 cdti motor z17 dth si la rece se aude acel tacanit de injectie foarte pronuntat,zgomotul se manifesta cand accelerez cam in jurul a 2000 de ture.Pe op com nu am nici o eroare si masina pornste bine si la rece si la cald iar dupa ce motorul se incalzeste tacanitul nu se mai aude .Am incercat motorina de la diferiti producatori si ulei mai fluid la rece dar faca la fel.Am impresia ca avansul nu este in regula pentru ca am inceput e injectie real -5.Va multumesc si va urez un an nou fericit
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
gogutu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2014
- Mesaj Privat
lvio a scris:salutare latoata lumea.Am o meriva 1,7 cdti motor z17 dth si la rece se aude acel tacanit de injectie foarte pronuntat,zgomotul se manifesta cand accelerez cam in jurul a 2000 de ture.Pe op com nu am nici o eroare si masina pornste bine si la rece si la cald iar dupa ce motorul se incalzeste tacanitul nu se mai aude .Am incercat motorina de la diferiti producatori si ulei mai fluid la rece dar faca la fel.Am impresia ca avansul nu este in regula pentru ca am inceput e injectie real -5.Va multumesc si va urez un an nou fericit
Am trecut la un ulei mai bun Liqui Moli si a disparut tacanitul exasperant /
AlexZen
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Tin sa felicit pe toata lumea pentru munca depusa, in special pe rolland.
As vrea sa va cer parerea in legatura cu o pompa (002 - edc mare - ecu msa 15.1) vectra b 2.0 dti x20dtl model 97.
Masina porneste foarte bine, scoate fum alb iar avansul la relanti pe opcom este: calculat: 8 grade iar real 1.9 ~ 2.1 grade
Daca o accelerez - avansul calculat creste la 12 ~ 15 ~ 17 grade dar cel real ramane la 1.9 ~ 2.1 grade
Rece, cu acceleratia la fund, turatia cu greu trece de 1500-1600 rpm. Calda, 2400-2500 cu foarte mult fum alb in ambele cazuri (lucru normal in lipsa de avans, zic eu).
Pe tester, P1220 e prezent la datorie.
Bun, avand 2 pompe cu acelasi cod, am desfacut EDC + senzori turatie, avans si debit si le-am pus pe cea de pe masina. Rezultatul fiind acelasi, absolut nicio schimbare. Pistonul de avans nu este blocat, ci din potriva, se misca foarte usor.
Pompa cealalta nu am cum sa o montez pentru ca a stat 4 ani degeaba iar acum am vazut ca s-a uscat, formand o clisa care a blocat pompa.
Din cunostintele proprii, suspectez o problema mecanica.
Intrebarea mea este. Care ar fi cea mai plauzibila?
Piston avans - segment coxat
Cap hidraulic
Pompa de presiune joasa
Supapa de presiune
PS: Mentionez ca in sita de la regulatorul de avans am gasit urme de span.
Va multumesc anticipat!
As vrea sa va cer parerea in legatura cu o pompa (002 - edc mare - ecu msa 15.1) vectra b 2.0 dti x20dtl model 97.
Masina porneste foarte bine, scoate fum alb iar avansul la relanti pe opcom este: calculat: 8 grade iar real 1.9 ~ 2.1 grade
Daca o accelerez - avansul calculat creste la 12 ~ 15 ~ 17 grade dar cel real ramane la 1.9 ~ 2.1 grade
Rece, cu acceleratia la fund, turatia cu greu trece de 1500-1600 rpm. Calda, 2400-2500 cu foarte mult fum alb in ambele cazuri (lucru normal in lipsa de avans, zic eu).
Pe tester, P1220 e prezent la datorie.
Bun, avand 2 pompe cu acelasi cod, am desfacut EDC + senzori turatie, avans si debit si le-am pus pe cea de pe masina. Rezultatul fiind acelasi, absolut nicio schimbare. Pistonul de avans nu este blocat, ci din potriva, se misca foarte usor.
Pompa cealalta nu am cum sa o montez pentru ca a stat 4 ani degeaba iar acum am vazut ca s-a uscat, formand o clisa care a blocat pompa.
Din cunostintele proprii, suspectez o problema mecanica.
Intrebarea mea este. Care ar fi cea mai plauzibila?
Piston avans - segment coxat
Cap hidraulic
Pompa de presiune joasa
Supapa de presiune
PS: Mentionez ca in sita de la regulatorul de avans am gasit urme de span.
Va multumesc anticipat!
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat