- Alyn93
- ***
- 564 mesaje
- din 14 Aug 2011
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
Alyn93
- Mesaje scrise: 564
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
- slav_valentin84
- **
- 71 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Astra 2003 16zse
- Calarasi
slav_valentin84
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 16zse
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut,
am dat cu masina intr-o groapa extrem de mare de am atins-o pe dedesubt si mi s-a aprins martorul de check engine.
Am fost la revizie opel si mi-au zis sa imi inlocuiesc racordul flexibil ca din cauza loviturii pierde aer si senzorul e dat peste cap. Zis si facut dar martorul nu sa stins asa ca am pus pe tester.
Pe tester imi apare eroarea P0037. Era si P0036 dar aia am sters-o si nu a reaparut.
Pe site-uri din afara am vazut ca spune ca P0037 e o problema de la fire, dar din ce am citit aici lumea spune ca mai degraba e sonda.
A mai avut cineva acest cod si a reparat firele sau mufa? sau trebuie sa schimb sonda?
Engine
am dat cu masina intr-o groapa extrem de mare de am atins-o pe dedesubt si mi s-a aprins martorul de check engine.
Am fost la revizie opel si mi-au zis sa imi inlocuiesc racordul flexibil ca din cauza loviturii pierde aer si senzorul e dat peste cap. Zis si facut dar martorul nu sa stins asa ca am pus pe tester.
Pe tester imi apare eroarea P0037. Era si P0036 dar aia am sters-o si nu a reaparut.
Pe site-uri din afara am vazut ca spune ca P0037 e o problema de la fire, dar din ce am citit aici lumea spune ca mai degraba e sonda.
A mai avut cineva acest cod si a reparat firele sau mufa? sau trebuie sa schimb sonda?
Engine
- andreioros74
- *
- 3 mesaje
- din 23 Apr 2010
- Omega 1996 Z20SE
- Satu Mare
andreioros74
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1996 Z20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2010
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- pancu
- **
- 279 mesaje
- din 13 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- pancu
- **
- 279 mesaje
- din 13 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
Va salut.am o vectra b z18xe cu lambda 1 blocat deci check aprins si am cumparat o sonda lambda 2 din nestiinta.problema este ca cea de pe masina este cea cu "stecherul" si cea cumparata de mine este cea cu "priza" eu vreau sa fac schimbul intre priza si stecher.a mai facut cineva asta?astept cateva pareri,multumesc.sper ca m-am facut inteles...
- mihaidarie
- ***
- 521 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Vectra 2008 Z18XER
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Si eu trebuie sa schimb sonda lambda 2 si e foarte greu de ales... Aceeasi piesa cu acelasi cod si aceeasi firma costa intre 160-370. Incredibil... Un sfat,o parere,o solutie? Nu as da mai mult de 200 lei pe o piesa identica pe care o gasesti si cu 160.. Ce ma sfatuiti sa cumpar, bosch sau denso, sau...?
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 521 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Vectra 2008 Z18XER
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
mihaidarie a scris:Si eu trebuie sa schimb sonda lambda 2 si e foarte greu de ales... Aceeasi piesa cu acelasi cod si aceeasi firma costa intre 160-370. Incredibil... Un sfat,o parere,o solutie? Nu as da mai mult de 200 lei pe o piesa identica pe care o gasesti si cu 160.. Ce ma sfatuiti sa cumpar, bosch sau denso, sau...?
Am rezolvat singur: Sonda denso universala care a costat vreo 175 lei cu tot cu transport si o poate monta oricine, daca citeste instructiunile. E schimbata din decembrie si si nu sunt probleme. Bafta!
- GL10PEL
- ***
- 782 mesaje
- din 18 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 782
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 521 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Vectra 2008 Z18XER
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Inainte sa fac comanda am vazut ca la unele scria inainte, iar la altele dupa si mai erau unele unde scria si inainte si dupa... Cand am sunat sa comand ce ma hotarasem eu, cel de la telefon a verificat si a revenit cu tel, spunandu-mi ca e ok ce doresc eu si asa a si fost, conform celor spuse in post mai sus. Instructiunile iti explica cum si care fire se leaga intre ele. Eu v-am explicat cazul meu real, consumat si reusit.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Eu azi am schimbat si Lambda1, cauza era pt ca tot primeam rareori eroarea cu ameste sarac. Acum am zis masina are aprox 190k km si poate sonda este obosita si datorita ei am STFT +-31.
Am cumparat exact ce aveam initial. Delphi. Ce am constatat este ca Lambda1 originala este identica cu ce am cumparat pt Control (Lambda 2) iar Lambda 2 originala identica cu ce am scos acum Lambda 1.
Am cumparat exact ce aveam initial. Delphi. Ce am constatat este ca Lambda1 originala este identica cu ce am cumparat pt Control (Lambda 2) iar Lambda 2 originala identica cu ce am scos acum Lambda 1.
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Marius Popescu a scris:@rhydin Cat a costat sonda ? Acum mai ai SFTF +31 ?
Din pacate da, eroare inca nu a aparut, dar acum m-am uitat pe harta de la GPL si am diferente destul de mari.
Cum se mai incalzeste trebuie sa ma uit sa nu traga cumva aer fals pe undeva.
PS: senzorul MAP cu ce as putea sa-l curat? Este ok alcoolul de 99.5 ?
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
@rythin Imi aduc aminte ca te plangeai de SFTF mare si pe topicul despre GPL . Il ai asa mare si pe benzina si pe gaz ?
Alcoolul tehnic cred ca ar putea sa curete MAP-ul .Cu OP-COM trebuie sa ai ~30kPa la relanti , motor cald , si 90..100 kPa (depinde de presiune atmosferica din momentul ala) cu acceleratia apasata brusc/full . Sau fa proba cu altul de la vreun prieten/coleg. Daca ar trage aer "fals" ai avea relantiul usor crescut .
Alcoolul tehnic cred ca ar putea sa curete MAP-ul .Cu OP-COM trebuie sa ai ~30kPa la relanti , motor cald , si 90..100 kPa (depinde de presiune atmosferica din momentul ala) cu acceleratia apasata brusc/full . Sau fa proba cu altul de la vreun prieten/coleg. Daca ar trage aer "fals" ai avea relantiul usor crescut .