Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Update: a pornit Abila. M-a dus la service si am luat-o. Aia nu i-au facut nimic, doar i-au dat cheie la prima ora si a pornit. Am pornit-o si eu la 17.30 si am mers cam 10km prin oras, cu cateva accelerari mai brutale ca sa vad daca se duce mai sus de 5000rpm (nu ajungea cu pompa veche).

M-am convins ca-i totul bine si cum imi asteptam nevasta sa iasa de la munca, am decis sa nu opresc masina, ca sa nu cumva sa raman cu ea in drum.

Am constatat ca acul turometrului nu sta locului la relanti si motorul tacane ca si cum ar fi diesel.

Cum am ajuns in fata blocului, am ridicat capota si simfonia a inceput: motorul tacane suspect de tare (dar doar pana la 1000rpm. Dupa e silentios, cum ar trebui), din zona clapetei de acceleratie se aud niste tiuituri suspecte, iar cand asculti in spate, la toba, motorul pare sa nu mearga rotund, ba chiar pare ca da unele rateuri.

Printre altele am scos si multimetrul la interval si am masurat voltajul bateriei cu motorul pornit (14.12v) si cu el oprit (a scazul de la 13.8v la 13.00v cat m-am dus de-am luat o paine si sub 13.00v nu a mai scazut).

Aveti video din masina si apoi de la motor. Imaginile nu-s chiar bune. N-am aparatura prea buna de filmat, dar se aude ce e de auzit.





LE: am uitat sa mentionez ca pompa de benzina se aude ca si cum ar varia in turatii, iar pe toba de esapament iese foarte mult abur cu un miros intepator (zic eu ca de antigel fiert)...asta ma gandesc ca ar putea fi de la benzina de 98 de la lukoil si aditivii pe care ii are
Skip ads

  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@Grig1989:
Distribuția e ,,varzã,, iar din aceastã cauzã senzorul de la axele cu came (camshaft) s-ar putea sã citeascã aiurea și de-aia ai și întreruperile în funcționare/combustie care se aud la eșapament(miroase a benzinã ne arsã ) .
Întreruperile care se aud pot fi și de la bobina de inducție.Verificã manșoanele acesteia sã nu fure curent pe undeva și vreo bujie sã primeascã curent în salturi sau deloc.Sonda lambda 2 îți dã valori eronate tocmai din cauzã cã arderea carburantului în motor este incompletã și concentrația gazelor arse nu iese în parametri pe care aceasta îi are setați. Îți sugerez în continuare sã-ți faci programare la ,,d'on doctor,, Cuciureanu din Iași.
Dacã vei continua sã mergi cu ea în felul acesta,motorul nu-l mai apucã primãvara.


Ultima modificare facuta de danzog la Mar 26 Jan, 2016 10:07 pm, modificat de 2 ori in total
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Il sun maine si raportez ce descoperiri se fac. Sper sa porneasca maine dimineata.
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Scurt update: am reusit sa merg cu masina la servici de dimineata. L-am sunat si pe dl. Dan.
I-am dat o cheie acum jumate de ora si am lasat-o sa mearga vreo 10min.
Turatia a ramas la vreo 1500rpm primele 30sec, apoi a coborat la 900rpm, a avut un moment cand s-a dus in 2500rpm si apoi la 600rpm, unde sta la ralanti.
In spatele masinii am descoperit ca "scuipa" un lichid negru. Sper sa fie mizerie din toba. Atasez doua poze.

Skip ads

  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Tacaneala care se aude poate fi si de la tacheti ce ulei ai? 5w sau 10w? Eu i-am avut infundati de la ulei pe topicul deschis de mine se vede cum i-am desfundat am crezut ca e de la distributie dar lantul era tapan da nu cred ca o sa stea vreo unu de la service sa ii desfunde astia vor sa faca repede sa iti ia banu sa il bage pe altu.Mazga neagra e condensul din evacuare a ajuns la buza de la toba mare si il arunca afara daca o urci cu botu pe o rampa ai sa vezi ca o sa curga
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ulei 10w sigur nu e. Nu-mi mai aduc aminte de care am pus. Stiu ca e Castrol, dar nu mai stiu daca e 0w sau 5w. Am observant ca pe joja cam are culoare de espresso. Cred ca ar trebui schimbat si ala desi are doar vreo 5000km. Chiar cautam un ulei de curatare.
Ia sa ma uit si la tine, sa vad cum ai rezolvat cu tachetii.
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu e bine sa il schimbi prea des o data pe an schimbi uleiu sau la 10 mii, Si denumirile castrol mastrol aral etc majoritatea is inbuteliate la nea caisa in curte dintun butoi ... nu stiu ce sa zic asta e parerea mea. Eu merg cu 5w30 wolf 98 lei 4 litri tot din butoiu lu nea caisa da mai ieftin si comentari ca las ca ai sa vezi ca se strica si etc etc tachetii nu sau blocat de la wolf de 90 lei tona ci de la firme cu renume. Dar repet e parerea mea si nu sfatuiesc pe nimeni ce ulei sa puna in motor.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@cdsoul:
Indicã-mi numele topicului deschis de tine și nr.paginã pt. desfundarea tacheților înfundați.
S-ar putea sã am și eu o problemã similarã cu unul sau doi tacheți.
Skip ads

  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...5561&start=60
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
update-ul de seara: am pus bateria noua, testerul zice ca totul e in parametri, deci excludem orice problema legata de baterie si de curentul care intra in sistem. Totul e in parametri optimi.

M-am intalnit cu dl. Dan si mi-a zis din scurt doua lucruri: pornirea pe timp de iarna e de la crankshaft sensor (senzor arbore cotit) si distributia e muci. Pe langa asta am lipsa si kederul care protejeaza debitmetrul (P.N 9 214 880, Cat.no. 47 06 926).

Pe scurt, ma asteapta niste cheltuieli sanatoase.
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am cumparat senzorul crankshaft si dl. Dan a fost amabil si mi l-a montat. Acum, dimineata porneste de la prima invarteala. Astept o dimineata cu -10 grade ca sa fiu convins ca voi avea o masina pe care sa ma pot baza toata iarna.

Caz inchis. Dl. Dan a rezolvat inca o problema.
  • mobihon

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am vrut sa pornesc agila si nu a mai pornit la minus 12 grade am luat alta baterie am pus bornele dau cheie a pornit ptr. un minut si sa oprit brusc inainte sa scot bornele de la bateria care a pornit scot bornele ,in interiorul masinii am simtit miros de fum,in bord fara cheia pusa apar cheia service,bateria,si senzorul ulei,ce poate fi va rog sa ma ajutati!
Skip ads

  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Probabil baterie prea puternica si ai deranjat ceva prin ECU. O diagnoza nu strica...
  • mobihon

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Cu bateria asta am pornito de n ori nustiu ce poate fi stii cumva unde se afla ecu?
  • Grig1989

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2013

  • Mesaj Privat
din cate imi amintesc, era pe partea dreapta a motorului, mai in spate, adanc.

https://www.motor-talk.de/bi...8-i207633810.html cam asa

vezi releuri, sigurante, orice e electric si se poate arde
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai pus tu alta baterie dar ai strans bornele ?
  • mobihon

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Da ,leam strans a pornit timp de peste un minut si sa oprit brusc fara trepidatii,in masina am simtit miros de fum ca de cablaj ars ,am incercat si acum dimineata dar la fel da sa invarta si nimik in bord martorul masina cu cheie se aprinde intermitent plus motorasu si bateria,va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca masina+cheita clipeste ECU nu recunoaste IMO sau IMO cip cheie.
IMO este pe butuc cheie.
Ai umblat pe la instalatia electrica de genul casetofon, becuri etc ?
Citeste cod eroare cu metoda pedale (pseudoagrafa).
  • mobihon

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat becuri pozitie stop frana ,contact semnal schimbare directie,la altceva nimic,sa fie oare ceva din sigurantele fuzibile ,?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sper ca nu ai pus LED.
Citeste cod eroare !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR