lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
tibichem
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2016
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
tibichem
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2016
- Mesaj Privat
Da...dar la urma ce e Iasi ce e Bacau. Dieferenta de 2 km
Am gasit un BRC la Botosani 3000 de lei.
Momentan oscilez intre Suceava si Botosani. Nu stiu care montator e mai priceput.
Cel de la Botosani, specializat pe GPL...cel din Suceava...Service + GPL
Botosani, Gaz Auto International ofera doar BRC (3000 lei) si Tomasetto
Suceava , Service Pastrav, ofera BRC (3200 lei), Lovato si Landi Renzo
Are cineva experienta cu cei mentionati?
Am gasit un BRC la Botosani 3000 de lei.
Momentan oscilez intre Suceava si Botosani. Nu stiu care montator e mai priceput.
Cel de la Botosani, specializat pe GPL...cel din Suceava...Service + GPL
Botosani, Gaz Auto International ofera doar BRC (3000 lei) si Tomasetto
Suceava , Service Pastrav, ofera BRC (3200 lei), Lovato si Landi Renzo
Are cineva experienta cu cei mentionati?
- gogosica
- **
- 214 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
sal
eu te indrum catre BRC, iar ca montator Vernesti , dar este cam greu pentru tine, ei au si experienta si iti fac si reglajele calumea, din discutiile vazute la colegi, la celelalte firme se gasesc usor interfetele si reglajele le poti modifica, la BRC este un pic mai pretentioasa dar daca reglajul este facut de un specialist nu te doare capu, in general sunt bune numai sa fie reglate bine, iar motoarele sa fie ok.
eu te indrum catre BRC, iar ca montator Vernesti , dar este cam greu pentru tine, ei au si experienta si iti fac si reglajele calumea, din discutiile vazute la colegi, la celelalte firme se gasesc usor interfetele si reglajele le poti modifica, la BRC este un pic mai pretentioasa dar daca reglajul este facut de un specialist nu te doare capu, in general sunt bune numai sa fie reglate bine, iar motoarele sa fie ok.
lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- M4V3RiCK
- **
- 229 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
M4V3RiCK
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
lascarica zice cel mai bine.
Daca ai Tomasetto in Suceava, mergi pe ei. Gasesti service-uri pe toate drumurile.
Daca aia care ti-o monteaza sunt idioti la reglaje, la Tommasetto mereu gasesti pe cineva sa ti-o faca sa mearga cum trebuie.
Atata ca Tomasetto sa dea rateuri nu am vazut.
Ca idee, un prieten si-a pus Tomasseto pe Audi A4 asipirat 2.0L.
Daca nici aia nu e masina cu pretentii...Si merge prerfect.
Au trecut niste ani de atunci, si acum GPL e mai pe toate drumurile.
Landi Renzo cum a spus si Lascarica, e mai pretentioasa la reglaje.Dar odata reglata, nu te doare capul.
Mai bine pas pentru Landi -putini mecanici priceputi pe asa ceva.
Mergi ori pe Tomasetto, ori pe BRC.
Daca vrei BRC, pregateste sa scoti si niste bani din bunzunar daca nu nimeresc din prima reglajele.
Calitatea costa.
Despre Tomasetto daca incearca cineva sa iti bage pe gat Stag 300, baga-l in ma-sa !
N-ai motor turbo sau alte avioane, care necesita reglaje fine.
BRC_ul ala din Botosani si mie mi-ar face cu ochiul. Dar si 3000 de lei...
Plus deplasari ptr eventuale reglaje. Nu prea merita.
Daca ai Tomasetto in Suceava, mergi pe ei. Gasesti service-uri pe toate drumurile.
Daca aia care ti-o monteaza sunt idioti la reglaje, la Tommasetto mereu gasesti pe cineva sa ti-o faca sa mearga cum trebuie.
Atata ca Tomasetto sa dea rateuri nu am vazut.
Ca idee, un prieten si-a pus Tomasseto pe Audi A4 asipirat 2.0L.
Daca nici aia nu e masina cu pretentii...Si merge prerfect.
Au trecut niste ani de atunci, si acum GPL e mai pe toate drumurile.
Landi Renzo cum a spus si Lascarica, e mai pretentioasa la reglaje.Dar odata reglata, nu te doare capul.
Mai bine pas pentru Landi -putini mecanici priceputi pe asa ceva.
Mergi ori pe Tomasetto, ori pe BRC.
Daca vrei BRC, pregateste sa scoti si niste bani din bunzunar daca nu nimeresc din prima reglajele.
Calitatea costa.
Despre Tomasetto daca incearca cineva sa iti bage pe gat Stag 300, baga-l in ma-sa !
N-ai motor turbo sau alte avioane, care necesita reglaje fine.
BRC_ul ala din Botosani si mie mi-ar face cu ochiul. Dar si 3000 de lei...
Plus deplasari ptr eventuale reglaje. Nu prea merita.
lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Orice instalație e nasoalã dacã nu e reglata bine.
Landi Renzo nu are soft moca... Asta ar fi problema.
Avantaj Tomasetto dacã dai de un montator slab.
BRC nu are nimic în plus, poate în minus... Pe lângã faptul ca e scumpa la piese de schimb, nasoala la reglaje chiar dacã gãsești softul aferent...
Pt Zafira o instalație ok e pe la 27-2800...
Landi Renzo nu are soft moca... Asta ar fi problema.
Avantaj Tomasetto dacã dai de un montator slab.
BRC nu are nimic în plus, poate în minus... Pe lângã faptul ca e scumpa la piese de schimb, nasoala la reglaje chiar dacã gãsești softul aferent...
Pt Zafira o instalație ok e pe la 27-2800...
tibichem
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2016
- Mesaj Privat
M-ati convins. Tot nu ma scot banii afara din casa. Asa ca voi merge pe varianta:
- Reductor Tomasetto AT09 ALASKA
- Unitate Electronica de control Stag-200 Plus
- Rampa injectie Valtek type 30
- Multivalva Tomasetto AT02
Pret 2730 RON
Este Economy Line la AGR.
Sper sa fie OK.
Ultima modificare facuta de tibichem la Mar 09 Feb, 2016 9:46 am
- Reductor Tomasetto AT09 ALASKA
- Unitate Electronica de control Stag-200 Plus
- Rampa injectie Valtek type 30
- Multivalva Tomasetto AT02
Pret 2730 RON
Este Economy Line la AGR.
Sper sa fie OK.
Ultima modificare facuta de tibichem la Mar 09 Feb, 2016 9:46 am
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
eu am 77kw deci 105HP /4 pistoane ar fi 26.25 daca iau in calcul HP daca iau dupa KW ar reiesii 19.25. Din tabelele existente ar reiesii ca ar fi nevoie de diuze intre 1.7 si 2. Deaia intreb. Daca nu gresesc nu se tine cont si de presiunea din reductor si multiplicator?
Spre exemplu eu daca ridic de multiplicator in sus ( ca sa fac un pleonasm intentionat ) ajung cu timpii de gpl exact ca si timpii de pe benzina. La XEP timpii am vazut ca sunt la 1.8, 1.9ms , la o presiune in reductor de 1.5 am multiplicatorul la aproximativ 1.43 si atunci timpii sunt aproximativ identici, cu mici variatii
Spre exemplu eu daca ridic de multiplicator in sus ( ca sa fac un pleonasm intentionat ) ajung cu timpii de gpl exact ca si timpii de pe benzina. La XEP timpii am vazut ca sunt la 1.8, 1.9ms , la o presiune in reductor de 1.5 am multiplicatorul la aproximativ 1.43 si atunci timpii sunt aproximativ identici, cu mici variatii
lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
tibichem
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2016
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
lascarica
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
tibichem
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2016
- Mesaj Privat