Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu ii multumesc lui @schneider pt faptul ca incearca sa ne ajute dar eu cu coaja mea de opel mi-am luat gandul de la eventuale rechemari. Teoretic vorbind masina mea se califica pt Remat, nu pt rechemari.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Stiu ca ma misc enervant de incet cu problema asta dar nah, dupa putiinta.
@dan.cuciureanu - Victor Reinz ai spus si antracit, asa am luat !
Cu specificatia ca vanzatorul mormaia in barba - " ce va iubesc eu pe voi astia care veniti scoliti de pe net"
@ahappyuser - am luat azi si filtru ulei Mahle dar am un usor dubiu. Nu mai retin cum arata filtru MANN dar parca nu chiar asa. Am avut poze cu el pe tel dar in urma experimentelor cu tel am reusit sa le pierd.
"Simt" insa ca ceva difera.

In ritmul asta de miscare stil " femei gravide" voi ajunge sa am pompa de ulei in mana in noaptea de Craciun!


  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna.Am si eu o nelamurire..Detin un astra g y17dt si acu de cand se innooteaza maibrepede cum ajung pe intuneric acasa am observa cand parchez masina si opresc motorul martorul de ulei are o tenta foarte slaba sa se aprinda..se observa doar daca e intuneric bezna si afara si in masina...in rest masina este ok.nu mananca ulei merge excelent sa nu vb intr-un ceas rau...ma gandesc oare ce ar fii aceasta cauza?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@Aries

Nu pot sa ma pronunt, numai ce-am invatat anul asta cum se schimba filtrul de ulei la Astra G 1.7cdti. E primul de felul lui, si mi-a luat vre-o ora sa inteleg ce si cum trebuie sa fac, cap-coada. Deci nu te baza pe opinia mea, incearca sa-l pui pe asta Mahle ca inginerii care l-au proiectat nu-s prosti (la modul general vorbesc, caci la motorizarea X17DT au dat-o RAU DE TOT in bara cu cel de motorina, e proiectat gresit). Sper sa fie bun, sa-ti rezolve problema si sa fie chiar o inginerie mai inteligenta decat cel de la MANN ca sunt concurentii directi ai lor si fiind mai aproape de Romania ar trebui sa fie macar o ideie mai ieftini (macar asa ar fi logic, cost transport pana la vanzatorul final mai mic).
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@mircea radu - cauza este cel mai probabil ca iti scade usor presiunea uleiului sub valoarea minima de lucru.
Poate fi de la un ulei obosit sau prea subtire ori s-au marit niste uzuri la cuzineti, pompa si alte minuni.
@ahappyuser - mi-am amintit ca filtrul MANN era invelit tot intr-o tabla cu gaurele insa "buzele" de la capat erau mai scurte ca inaltime si atat. Asta Mahle le are mai lungi plus niste deformatii usoare de parca sa inchida pe ceva.
Singura solutie este sa demontez corpul filtrului si sa vad eu in manute la mine cum se aseaza filtrul si cum a fost gandit sistemul.
  • stancu_rad

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2010

  • Mesaj Privat
In 2-4 zile schimb pompa de ulei ( este sfatul primit de la mai multi meseriasi) si revin cu date concrete.
  • mircea radu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am gasit cauza.e vb de bulbul de presiune ulei...e inceputul sfarsitului...am vb si in germania ca am un prieten mecanic la opel...si a zis ca asta e cauza...si atata timp cat masina merge ok si nubapare in timpul functionarii nimic sa nu imibfac griji...dar urmeaza sa schimb bulbul...
  • stancu_rad

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara. Asa cum am zis am schimbat pompa de ulei ( la Z17DTL-ul meu) . Rezultatul : NU AM REZOLVAT NIMIC. Acum la pornire ( dupa >8 ore de stationare) se aprinde becul de la inceput 5-6 sec. si motorul este tot zgomotos in acest interval. Nu am avut timp sa desfac si fitrul de ulei sa vad daca mai gasesc ceva ulei in el , dar o sa verific. Pompa de ulei este: un capac de aluminiu prevazut cu un semiring , un pinion cu dantura exterioara si un alt pinion cu dantura interioara , atata tot. Nici vorba de ceva supape de retinere. Stiu sigur ca nici sorbul nu are nici o supapa de retinere. Mai cercetez si revin. Nu am inteles la ce se refera MIRCEA RADU:Am gasit cauza.e vb de bulbul de presiune ulei...e inceputul sfarsitului...Daca este o gluma ,nu aici isi are locul. Sal.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Bulbu" ala cred ca e un termen de pe vremea daciei. Asa il stiau si vanzatorii de piese.
Pe un T era sonda pt bec ulei si un "bulb" ( tot o sonda cu o membrana) care iti "prezenta" presiunea pe ceas cu indicator.

Apoi @stancu, tu ma dezarmezi total ! Sad
Eu m-am stabilizat la 5 sec bec dar si afara s-a incalzit (10 grade dimi ).
Cat sta becul aprins, ca si la tine, motorul e galagios rau.
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt posesorul unui opel insignia 2.0 cdti 160 cai, A20DTH, sfarsitul anului 2010 ,130 000 km.Am o problema atunci cand pornesc motorul la rece(adica dimineata sau dupa 3-4 ore de la prima pornire) mi se aprinde martorul ulei in bord si palpaie zic eu aproximativ 5 secunde (nu am contorizat niciodata) , masina o detin de un an inca de la inceput mi sa intamplat asta, am intrebat in stanga in dreapta la diferiti mecanici toti spun ca e ceva normal doar ca acum cateva zile am auzit ca acest model are probleme cu pompa de ulei si clapetii de admisie, oare sa fie acesta primul semn ca cedeaza pompa ? Masina o controlez periodic si inafara unei erori a ABS-ului nu imi apare nici o eroare pe tester, mecanicul la care merg frecvent spune ca motorul se aude bine. Ce ma sfatuiti sa fac?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Documenteaza-te în secțiunea dedicata și nu lasa motorul asa....se poate gripa.
E vorba de o garnitura (o-ring)....din ce am citit....
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! Am citit cu interes toate posturile acestui topic si cred, sper, ca am gasit un raspuns la problema mea. Pe scurt: saptamana trecuta am dat jos injectoarele pentru verificare si am gasit o teaca complet corodata (mancata). Era rupta in doua. Am fost nevoit sa desfac semichiuloasa, deci si distributia, am schimbat 3 injectoare, o bujie, teaca la injector si am fost nevoit sa schimb si uleiul pentru ca, atunci cand am scos injectorul de la teaca cu probleme, antigelul a curs in motor. Dupa ce am schimbat uleiul, filtrul si antigelul am pornit, dar cand a ajuns motorul la temperatura de lucru (89 grade) si am lasat-o vreo 10 minute asa sa vad daca e vreo problema, am observat ca becul la ulei "clipoceste" sau ramane aprins, iar daca accelerez se stinge. Neavand astfel de probleme, inainte sa fac reparatia de care v-am spus, am crezut ca poate am stricat eu ceva cand am lucrat la motor. Am citit, insa, aici, ceva ce ma mai linisteste, cel putin pana fac verificarea. Din cate mi-am dat seama s-ar putea ca eu sa fi facut o prostie: cand am strans filtrul de ulei, fiind seara, dupa o zi de lucru, cred ca am strans prea tare si s-a intamplat ceva acolo, pentru ca am auzit ceva "pocnind". O sa incerc sa desfac si eventual sa schimb filtrul si revin sa va spun daca am rezolvat. Stiti cumva, e posibil sa se fi "rasucit" carcasa cu totul? Sau sa se fi rupt ceva?
Skip ads

  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Revin si cu raspunsul: nu am rezolvat cu schimbarea filtrului. O sa incerc sa vad, o sa schimb uleiul, din nou, daca persista. Eu am bagat acelasi ulei ca si inainte, dar o sa mai incerc o data. Dupa care urmeaza senzorul.
  • stancu_rad

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat cu manometru presiunea de ulei ( am sch. pompa de ulei,eu nu am fost prezent) si:
- dupa montare manometru,o pornire scurta ,a asteptat 2-3 ore si a pornit din nou motorul: acul de la manometru s-a ridicat foarte repede,
- val. pres. la rece 4,5 at.,
-dupa oprire motor , presiunea de ulei a scazut foarte repede.
La cald nu am date , mecanicul nu a incalzit motorul, asta este, o sa refac verificarea.
Mai incerc si sch. filtrului din nou . Eu am masurat inaltimea filtrului in corpul filtrului de ulei si este de 93 mm.
Cand mai am noutati revin.
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Sautare! Revin cu problema cu martor aprins la relanti! Am schimbat uleiul,din nou, dar nu am rezolvat nimic. Am un manual de reparatii Astra si am gasit ca ar fi o supapa de supra-presiune, care ar da drumul inapoi in baie la o cantitate de ulei, daca e presiune prea mare si ca, problema ar fi ca, a ramas deschisa. Am mers la service si unii stiau de supapa, dar ca se afla "in motor", sub baie, deci trebuie data jos baia de ulei, altii habar nu aveau de asa ceva. Am dat totusi baia jos si...surpriza: nu era nicio supapa! Am schimbat apoi si senzorul, sau cum s-o numi ala si, alta surpriza: acum mi se aprinde la relanti si cand e uleiul rece. Probabil ca nu mai am de ales si trebuie sa schimb pompa. Vroiam sa stiu, totusi, daca exista cumva acea supapa de suprapresiune pe undeva ? Ce ziceti: sa incerc cu o pompa second?
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am revenit si cu rezolvarea mea. Am gasit supapa. Daca o cauta cineva, se afla sub suportul calculatorului de la pompa de injectie. Nu era blocata supapa. In fine, atunci cand am desfacut supapa am constatat ca uleiul era contaminat cu antigel. Am desfacut iarasi motorul si am descoperit ca pe langa o alta teaca imi baga antigel, asa ca le-am scos pe toate si am schimbat inelele de cauciuc, care erau pietrificate si atunci cand am scos injectoarele s-au "miscat" si de aceea imi baga antigelul. Am inlocuit si inca o teaca care era aproape sparta, am inlocuit uleiul, filtrul si GATA! AM REZOLVAT! Bafta!
  • clicnet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
salut am un corsa b din 1997 si iam schimbat uleiul nivelul e corect da cu toate astea mi se aprinde martorul in bord si sta aprins care ar fi cauza?
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Imi pare rau, nu stiu ce motor ai. Uleiul cand l-ai schimbat, cum arata? Inainte sa-l schimbi se aprindea martorul? Sta aprins doar la relanti?
  • clicnet

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2016

  • Mesaj Privat
eu abia miam luato e prima mea masisa deci e opel corsa b motor 14 16 valve si uleiul pe care lam scos din motor arata foarte rau si inante de schimba uleiul nu mi se aprinde si sa expli cum se intampla, pornesc motorul si la vreo 5 secunde dupa ce a pornit mi se aprinde becul si la relanti si in mers tot timpu
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e sonda de ulei. Nu-mi pot da seama de alta problema. Sau nu e ulei de care trebuie. Cred ca ar trebui sa incerci cu sonda, iar daca problema persista sa mergi la un service. In niciun caz sa nu mergi cu ea cu becul aprins, pana nu vezi care-i problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR