
- MariusOA
- **
- 113 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
MariusOA
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat

- sebi4fc
- ****
- 1,538 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,538
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,911 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,911
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Si am sa zic de ce...
Sa zicem ca e ceata, umiditatea intra peste tot si nu e chiar curata (stim toti cum arata masinile dupa o ceata, cat jeg se depune pe masina).
Aceeasi umiditate intra si in far...
In timp se depune mizeria si o sa aveti farurile murdare pe interior.
Parerea mea e sa verifici aerisirile sa nu fie infundate si sa permita dezaburirea farului.
- sebi4fc
- ****
- 1,538 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,538
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- MariusOA
- **
- 113 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
MariusOA
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de MariusOA la Mie 17 Feb, 2016 11:52 am
- jgyprime
- *******
- 9,911 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,911
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat

sunt 2 mici furtunase in forma de "U"
la un capat sunt prinse intr-un stut pe far, la celalalt stau in aer...
asa e la farul de pre facelift.
la facelift sunt in alte pozitii...
dar tot 2 sunt...
- Lao
- ***
- 568 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 568
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
La mine se scurgea apa de pe aripa direct pe surubul de reglaj pe inaltime, unde si ramanea timp indelungat. Tind sa cred ca pe langa acel surub din plastic, cu imbus interior, se prelingea apa incet-incet in far. Ca solutie temporara, sa-mi verific teoria, am dat peste acel surub cu silicon sanitar. Momentan e prea devreme sa imi pot da seama daca de acolo venea problema, dar te tin la curent.
- MariusOA
- **
- 113 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
MariusOA
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 568 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 568
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- MariusOA
- **
- 113 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
MariusOA
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
Anuntul ramane valabil !
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Insa, daca treaba se rezolva cu metoda Microsoft (reboot) ma indoiesc ca problema e chiar motorasul.
Da jos farul de pe masina, si uita-te prin el, daca se poate desface, te prinzi tu cum
In tecdoc iti arat cum se demonteaza tot farul? Inclusiv mecanismul din interior? Nu de alta dar dupa ce am descarcat 50 gb de tecdoc si dupa cautari de 2-3 ore eu nu am gasit nimic despre demontarea farului
- RD.Gabriel
- *
- 1 mesaje
- din 04 Feb 2018
RD.Gabriel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2018
- Mesaj Privat