iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
- catalinionut1
- *
- 9 mesaje
- din 16 Jan 2016
- Insignia 2009 a20dth
- Bucuresti
catalinionut1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
Va salut dragi colegi,
Sunt posesor de Insignia 160 de cai de doar 3 sãptãmâni,primea mea ieșire din București cu mașina vineri 12 feb ...totul perfect,la întoarcere însã ghinion:datorita celebrului dn1 pe care la dus din buc pana în Bran am fãcut 6 ore,la întoarcere am hotãrât sa ma întorc în buc pe Câmpulung. ..plecat din Bran de 20 de km,pe o serpentina mergeam f ușor având în fata mea mai multe mașini. ..la un moment sa dus pedala de accelerație în jos,sa simțit pierderea de viteza și un bocanit puternic la motor,am oprit imediat pe dreapta,am oprit motorul deschis capota ...totul la locul lui...pornesc din nou motorul acel bocanit plus vibrat f tare motorul iar accelerația oscila destul de mult:(,am oprit imediat motorul,chemat mașinã cu rampa și adus mașinã în buc pe rampa.
Dimineațã la service pe tester nici o eroare,la prima cheie acel bocanit numai era însã motorul parca mergea întrerupt...dupã câteva porniri și opriri,motorul a început sa meargã normal,am pus din nou tester ul. ..nimic.
Mașinã am lãsat o în parcare findu mi frica sa merg cu ea sa nu fac alte daune,am fãcut programare la eds pt vineri,bãieți de acolo zic la telf ca ar fi galeria de admisie ..probabil sa desprins o clapeta : (
Ma gândeam și eu sa scot clapetele,aceastã fiind o varianta mai ieftina și din ce vad pe aici poate și mai sigura. ..încã nu se știe exact dacã de afolo este problema,bãieți de la service spunându-i mi ca este posibil și de la un injector sa fie ...
Turbina fluiera puțin,înainte nu am sesizat acel fluierat
Cutia de viteze este automata,vad aici ca nu ar fi recomandata scoaterea clapetelor la cutia automata,sfaturi?
Mai devreme de vineri nu au bãieți loc la service la Eds,pana atunci fierb 😠😠😠
Sunt posesor de Insignia 160 de cai de doar 3 sãptãmâni,primea mea ieșire din București cu mașina vineri 12 feb ...totul perfect,la întoarcere însã ghinion:datorita celebrului dn1 pe care la dus din buc pana în Bran am fãcut 6 ore,la întoarcere am hotãrât sa ma întorc în buc pe Câmpulung. ..plecat din Bran de 20 de km,pe o serpentina mergeam f ușor având în fata mea mai multe mașini. ..la un moment sa dus pedala de accelerație în jos,sa simțit pierderea de viteza și un bocanit puternic la motor,am oprit imediat pe dreapta,am oprit motorul deschis capota ...totul la locul lui...pornesc din nou motorul acel bocanit plus vibrat f tare motorul iar accelerația oscila destul de mult:(,am oprit imediat motorul,chemat mașinã cu rampa și adus mașinã în buc pe rampa.
Dimineațã la service pe tester nici o eroare,la prima cheie acel bocanit numai era însã motorul parca mergea întrerupt...dupã câteva porniri și opriri,motorul a început sa meargã normal,am pus din nou tester ul. ..nimic.
Mașinã am lãsat o în parcare findu mi frica sa merg cu ea sa nu fac alte daune,am fãcut programare la eds pt vineri,bãieți de acolo zic la telf ca ar fi galeria de admisie ..probabil sa desprins o clapeta : (
Ma gândeam și eu sa scot clapetele,aceastã fiind o varianta mai ieftina și din ce vad pe aici poate și mai sigura. ..încã nu se știe exact dacã de afolo este problema,bãieți de la service spunându-i mi ca este posibil și de la un injector sa fie ...
Turbina fluiera puțin,înainte nu am sesizat acel fluierat
Cutia de viteze este automata,vad aici ca nu ar fi recomandata scoaterea clapetelor la cutia automata,sfaturi?
Mai devreme de vineri nu au bãieți loc la service la Eds,pana atunci fierb 😠😠😠
- catalinionut1
- *
- 9 mesaje
- din 16 Jan 2016
- Insignia 2009 a20dth
- Bucuresti
catalinionut1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
În seara asta am înlocuit galeria de admisie și celebra garniturã la pompã de ulei, totul merge normal. Galeria de admisie costa 1700 ron ,garniturã pânã 100rin, schimb mâine uleiul în cutie automatã la service ca au pompã specialã de schimbat uleiul. Sfatul meu schimba galeria mai ales dacã ai cutie automatã .
- catalinionut1
- *
- 9 mesaje
- din 16 Jan 2016
- Insignia 2009 a20dth
- Bucuresti
catalinionut1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
- mario 03
- **
- 137 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Insignia 2010 2.0dth
- Bucuresti
mario 03
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
Fiecare face ce vrea cu mașinã lui. Am înțeles ca la cutie automatã clapetii ajuta la frâna de motor când pui frâna. Dacã nu aveau nici o importanțã de ce l-ar mai pune? Am bãgat 3000 ron în galerie admisie, înlocuire garniturã pompã ulei, ulei cutie, numai curea distribuție, avea 40000 km și o rolã care fãcea zgomot, ulei +filtru dar stau liniștit acum . Am fost tentat și eu sã scot clapetii dar având în vedere ca mașinã vreau sã o mai țin cel puțin 1 an am ales aceastã varianta
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
Nu are rost sã întru în polemici, rolul forumului este de a împãrtãși experiențele noastre și pot sã spun ca mã ajut foarte mult . Dacã nu citeam nu schimbam preventiv galeria de admisie și nici garniturã de la pompã de ulei, de AFL ce sã mai zic? Dacã nu era Alex3223 nu puteam sã rezolv problemã la un preț decent. Când cumperi mașina la început de carierã are unele probleme care se rezolva pe parcurs. Nu sunt specialist în motoare termice eu am redat ce m-a spus mecanicul. Și anume ca influențeazã amestecul aer-combustibil adicã o ardere mai bunã implicit o regenerare a filtrului de particule, frâna de motor la cutie automatã probabil când pui frâna se închid parțial clapetii ce modifica amestecul combustibil-aer. Tot el spunea ca la un Audi cicã avea 2galerii a încercat sã înlãture clapetii iar mașinã nici nu a vrut sã porneascã. O merge și fãrã clapetii în condiții optime , dar am preferat sã o schimb ca și așa am avut destule probleme cu ea ,,presure low,, ,AFL, relanti instabil( nerezolvat), încãlzire în scaune ( nerezolvat). În rest nu mai de bine, km mulți fãrã evenimente
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
iuli77
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Danny Insignia
- **
- 161 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Bucuresti
Danny Insignia
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 327 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
iuli77 a scris:Nu are rost sã întru în polemici, rolul forumului este de a împãrtãși experiențele noastre și pot sã spun ca mã ajut foarte mult . Dacã nu citeam nu schimbam preventiv galeria de admisie și nici garniturã de la pompã de ulei, de AFL ce sã mai zic? Dacã nu era Alex3223 nu puteam sã rezolv problemã la un preț decent. Când cumperi mașina la început de carierã are unele probleme care se rezolva pe parcurs. Nu sunt specialist în motoare termice eu am redat ce m-a spus mecanicul. Și anume ca influențeazã amestecul aer-combustibil adicã o ardere mai bunã implicit o regenerare a filtrului de particule, frâna de motor la cutie automatã probabil când pui frâna se închid parțial clapetii ce modifica amestecul combustibil-aer. Tot el spunea ca la un Audi cicã avea 2galerii a încercat sã înlãture clapetii iar mașinã nici nu a vrut sã porneascã. O merge și fãrã clapetii în condiții optime , dar am preferat sã o schimb ca și așa am avut destule probleme cu ea ,,presure low,, ,AFL, relanti instabil( nerezolvat), încãlzire în scaune ( nerezolvat). În rest nu mai de bine, km mulți fãrã evenimente
Cam asta e rolul clapetelor,
Swirl flap
The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and
closed according to the operating status of the engine. The swirl flaps are closed under the following
conditions:
# at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)
The swirl flaps generally remain open when
# the coolant temperature < 15°C OR
# the intake air temperature < 15°C
Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When
activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit. The vacuum
unit actuates the control rod and the swirl flaps close. The control rod is up against the rear stop when the
swirl flaps are open.
Effects of faults
If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges
otherwise no effect.
If the swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10% at higher engine speeds.
La A6 am avut eu probleme, acolo nu cadeau in motor dar se defectau si corta cam 19mil galeria, si erau 2 dar masina mergea fara probleme doar ca aveai eroare pe bord. Si la motor de 3000 la maxim 150000 km picau.
Ideea e ca masina merge fara ele nuj e problema dar totusi nu sunt puse degeaba acolo...
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
"Technische Service Information, Nr. 2867:
Betrifft Insignia, BJ. 2009 (auch 2008, wie meiner), Motoren A20DTH und A20DTC, VIN 91000362 bis 91081242
Beanstandung: Leistungsverlust, Geräusche aus dem Motorraum, etc. In manchen Fällen wird Fehlercode P2015 und/oder P0234 gesetzt.
Ursache: Aufgrund eines Fertigungsfehlers können sich eine oder mehrere Drallklappen aus dem Saugrohr lösen und Schäden im Motor (Verbrennungsraum/Ventile), bzw. am Turbolader verursachen.
Produktion: Einsatz verbesserter Saugrohre in der Produktion ab Motornummer A20DTH 17459038
Abhilfe: Saugrohr auf fehlende Drallklappen untersuchen. Im Fall eines Austausches ist das Saugrohr mit der Teilenummer 55571993 zu verbauen. Schäden am Motor-, bzw. Komponenten sind entsprechend instand zu setzen."
Am o Astra J 2010 a20dth (160cp). mi-au aparut cele 2 erori. Cel mai apropiat temen de service/diagnoza este 15 iulie - cand cred ca o voi duce la reprezentanta ( desi nemultumuit de ei, macar au diagnoza de firma).
Intrebarea: motorul meu are seria >17459038 , avand in vedere ca nu e Insignia, ci Astra ce galerie de admisie am oare?
P2015 - este inca prezent, celalat nu s-a activatd ecat odata si s-a dezactivat la repornire.
In final si-a facut cineva masina pe banii Opel?
Betrifft Insignia, BJ. 2009 (auch 2008, wie meiner), Motoren A20DTH und A20DTC, VIN 91000362 bis 91081242
Beanstandung: Leistungsverlust, Geräusche aus dem Motorraum, etc. In manchen Fällen wird Fehlercode P2015 und/oder P0234 gesetzt.
Ursache: Aufgrund eines Fertigungsfehlers können sich eine oder mehrere Drallklappen aus dem Saugrohr lösen und Schäden im Motor (Verbrennungsraum/Ventile), bzw. am Turbolader verursachen.
Produktion: Einsatz verbesserter Saugrohre in der Produktion ab Motornummer A20DTH 17459038
Abhilfe: Saugrohr auf fehlende Drallklappen untersuchen. Im Fall eines Austausches ist das Saugrohr mit der Teilenummer 55571993 zu verbauen. Schäden am Motor-, bzw. Komponenten sind entsprechend instand zu setzen."
Am o Astra J 2010 a20dth (160cp). mi-au aparut cele 2 erori. Cel mai apropiat temen de service/diagnoza este 15 iulie - cand cred ca o voi duce la reprezentanta ( desi nemultumuit de ei, macar au diagnoza de firma).
Intrebarea: motorul meu are seria >17459038 , avand in vedere ca nu e Insignia, ci Astra ce galerie de admisie am oare?
P2015 - este inca prezent, celalat nu s-a activatd ecat odata si s-a dezactivat la repornire.
In final si-a facut cineva masina pe banii Opel?