Propun urmatorul test. Scoate partea electrica din cheia tip briceag si inlocuieste cu parte electrica din cheia de rezerva(cea standard). Apoi refa o sincronizare. Daca iti merg butoanele de pe cheie atunci partea electrica ii ok. Daca nu atunci ai facut o paguba sanatoasa de vreo 500 de lei sau cat cer nemernici astia de la reprezentanta.
- cornel18
- ***
- 519 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Propun urmatorul test. Scoate partea electrica din cheia tip briceag si inlocuieste cu parte electrica din cheia de rezerva(cea standard). Apoi refa o sincronizare. Daca iti merg butoanele de pe cheie atunci partea electrica ii ok. Daca nu atunci ai facut o paguba sanatoasa de vreo 500 de lei sau cat cer nemernici astia de la reprezentanta.
- CristianTM
- *****
- 3,674 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Insignia A Fastback 2010 A20DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,674
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia A Fastback 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Odata ce masina nu recunoaste cipul, nu merge nici inchidere/deschidere pt ca sunt legate intre ele. Fa sa recunoasca masina cheia (sa porneasca motorul) si apoi o resincronizare, daca nu merge inseamna ca ai bulit-o 🙄
CristianTM.
- iuly_ang
- OP
- 119 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Vectra 2005 z16xe
- Constanta
iuly_ang
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
sajata
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2014
- Mesaj Privat