mandela12
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2013
- Mesaj Privat
salutare!
ati mai intalnit asa problema?... Vectra z19dt-2008
la rece , intra mai greu in viteza, dupa 10-15 minute intra mult mai usor, dar in nici un caz ca un VW sau chiar Renault de clasa medie.
are 87000km, originala, nu este alergata, nu face zanganit de volanta!
au fost probleme de pompa ambreiaj la modelul asta?
Dan
ati mai intalnit asa problema?... Vectra z19dt-2008
la rece , intra mai greu in viteza, dupa 10-15 minute intra mult mai usor, dar in nici un caz ca un VW sau chiar Renault de clasa medie.
are 87000km, originala, nu este alergata, nu face zanganit de volanta!
au fost probleme de pompa ambreiaj la modelul asta?
Dan
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
Eu am luat-o in 2008 de noua...am 119000 mii km facuti cu ea...condusa in fiecare zii. Iti pot spune ca si a mea mai face faze...la rece...intra mai greu deoarece dureaza ceva pana se incalzeste uleiul din cutie , apoi isi revine ...iarna face asa mai ales ca e diesel. Deci nu e o problema...asa cred ca fac toate... trebuie sa i schimb racordul flexibil in rest sunt 100 % multumit de ea!
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
mandela12 a scris:salutare!
ati mai intalnit asa problema?... Vectra z19dt-2008
la rece , intra mai greu in viteza, dupa 10-15 minute intra mult mai usor, dar in nici un caz ca un VW sau chiar Renault de clasa medie.
are 87000km, originala, nu este alergata, nu face zanganit de volanta!
au fost probleme de pompa ambreiaj la modelul asta?
Daca ai un stil de condus frumos, ambreajul iti pica la 200.000 mii, plus ca face urat cand pica, caraie cand il apesi ca niste clopotei cauta video pe youtube si o sa te impaci cu gandul ca ai masina inca tanara, respect ...si toate cele bune!
Dan
ati mai intalnit asa problema?... Vectra z19dt-2008
la rece , intra mai greu in viteza, dupa 10-15 minute intra mult mai usor, dar in nici un caz ca un VW sau chiar Renault de clasa medie.
are 87000km, originala, nu este alergata, nu face zanganit de volanta!
au fost probleme de pompa ambreiaj la modelul asta?
Daca ai un stil de condus frumos, ambreajul iti pica la 200.000 mii, plus ca face urat cand pica, caraie cand il apesi ca niste clopotei cauta video pe youtube si o sa te impaci cu gandul ca ai masina inca tanara, respect ...si toate cele bune!
Dan
- andreiodaniel
- **
- 94 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Vectra 2008 1.9 cdti
- Bucuresti
andreiodaniel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
roland22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salutare!
Mi-am cumparat in Decembrie un Opel Signum 2005 cu motor Z19DT 120 CP, 120000km , numar motor 4236484 .
Prin Ianuarie a inceput sa imi faca figuri cand bagam in a 2-a , si turam de la 2300-2700 , in sensul ca imi sacada si se auzea si un sunet ciudat in partea dreapta, dar asta mai mult cand era motorul rece sau ciupeam mai tare acceleratia.
Acum a aparut o alta problema . Cand apas pedala de ambreiaj(cu motorul pornit si stationand) scoate un sunet destul de puternic din zona ambreiajului si vibreaza. Se aude si in mers dar nu asa puternic. Sunetul incepe sa se auda chiar de la inceputul apasarii si pana pe la mijloc, apoi daca ma duc pana la fund cu pedala nu se mai aude asa tare , ci doar un scartait.
Am fost pana acum la 2 service-uri de aici (Norvegia), primii mi-au facut o diagnoza si mi-au zis ca trebuie sa schimb ambreiajul si rulmentul de presiune 6700 RON cu tot cu montaj (din care 4000 RON motajul), la cel de-al doilea mi-a zis direct fara sa se uite la ea , ca e volanta , dar ar fi bine sa schimb si kit-ul de ambreiaj + rulment, totul la vreo 15000 RON cu tot cu montaj.
Acum problema mea e ca as vrea sa iau piesele din tara ca sa mai reduc un pic costurile. A fost fratemiu la cei de la UNIX si dupa seria sasiului i-au aparut 2 produse cele de la LUK si cele de la SACHS.
Poate sa imi zica cineva care s-ar potrivi pentru masina mea ? Sau daca stiti si alte magazine din Brasov sau de pe net, care au preturi rezonabile si sa fie si seriosi. Treaba e ca nu vreau sa cumpar ceva si dupa sa nu se potriveasca. Ca atunci intru in belea si mai mare
Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am povestit mai mult decat trebuie.
Mi-am cumparat in Decembrie un Opel Signum 2005 cu motor Z19DT 120 CP, 120000km , numar motor 4236484 .
Prin Ianuarie a inceput sa imi faca figuri cand bagam in a 2-a , si turam de la 2300-2700 , in sensul ca imi sacada si se auzea si un sunet ciudat in partea dreapta, dar asta mai mult cand era motorul rece sau ciupeam mai tare acceleratia.
Acum a aparut o alta problema . Cand apas pedala de ambreiaj(cu motorul pornit si stationand) scoate un sunet destul de puternic din zona ambreiajului si vibreaza. Se aude si in mers dar nu asa puternic. Sunetul incepe sa se auda chiar de la inceputul apasarii si pana pe la mijloc, apoi daca ma duc pana la fund cu pedala nu se mai aude asa tare , ci doar un scartait.
Am fost pana acum la 2 service-uri de aici (Norvegia), primii mi-au facut o diagnoza si mi-au zis ca trebuie sa schimb ambreiajul si rulmentul de presiune 6700 RON cu tot cu montaj (din care 4000 RON motajul), la cel de-al doilea mi-a zis direct fara sa se uite la ea , ca e volanta , dar ar fi bine sa schimb si kit-ul de ambreiaj + rulment, totul la vreo 15000 RON cu tot cu montaj.
Acum problema mea e ca as vrea sa iau piesele din tara ca sa mai reduc un pic costurile. A fost fratemiu la cei de la UNIX si dupa seria sasiului i-au aparut 2 produse cele de la LUK si cele de la SACHS.
Poate sa imi zica cineva care s-ar potrivi pentru masina mea ? Sau daca stiti si alte magazine din Brasov sau de pe net, care au preturi rezonabile si sa fie si seriosi. Treaba e ca nu vreau sa cumpar ceva si dupa sa nu se potriveasca. Ca atunci intru in belea si mai mare
Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am povestit mai mult decat trebuie.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
roland22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
asta e exact ce ai nevoie:
volanta
kit ambreiaj f40
daca ai cutie M32 va trebui sa ai grija ca rulmentul de presiune sa fie pentru M32
volanta
kit ambreiaj f40
daca ai cutie M32 va trebui sa ai grija ca rulmentul de presiune sa fie pentru M32
roland22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
e F40 ,ms mult de raspuns. am gasit si aici ceva cam la 3500 cu totul, care e un pret super bun , dar imi e frica , ca am mai patit sa am surpriza sa trimita piesele din alta tara si sa platesc si TVA de 25 % .
cred ca o sa merg pe varianta care mi-ati dat-o voi , e pret bun si daca ziceti ca sunt si seriosi ,atunci e ok.
stiti cumva daca mai trebuie sa iau si alte chestii, adica suruburi sau garnituri ?
va multumesc pentru ajutor.
cred ca o sa merg pe varianta care mi-ati dat-o voi , e pret bun si daca ziceti ca sunt si seriosi ,atunci e ok.
stiti cumva daca mai trebuie sa iau si alte chestii, adica suruburi sau garnituri ?
va multumesc pentru ajutor.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
roland22
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Juganaru Alexandru
- *
- 8 mesaje
- din 10 Dec 2016
- Vectra 2005
- Prahova
Juganaru Alexandru
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2016
- Mesaj Privat
Am o vectra c 1.9 dts 120 cp, an 2005 cam de un an, are 180000 km si ma lãsat volanta, bãtea foarte rãu când cupla ambreiajul, si se simțea bãtãi mici si in pedala de ambreiaj. Am schimbat tot chitul, 2700 lei LUK
+ 300 lei montaj in service. Acum totul este ok dar micile bãtãi în pedala de ambreiaj tot sunt, o fii in regula?
+ 300 lei montaj in service. Acum totul este ok dar micile bãtãi în pedala de ambreiaj tot sunt, o fii in regula?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cristian andrei
- *
- 8 mesaje
- din 30 Dec 2014
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
cristian andrei
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2014
- Mesaj Privat
BH07PKD a scris:salut,
asta e o boala a motoarelor Fiat de 1.9(Z19DT,DTH,DTL) si de 1.3(Z13DTH,DTJ),adica volanta!
Problemele apar de la 100.000-120.000 KM.
Pana nu schimb volanta, te poti juca cu acceleratia pana te saturi(iar daca o schimb se merita sa schimb si placa, disc, rulment,manopera fiind aprox. tot atata)
O volanta noua LUK(identica cu cea originala GM)costa 2000-2500 ron, si nu 3176 ron!
La 147500 km nu a fost schimbat uleiul niciodata?Pai atunci nu te mira daca intr-o zi nu-ti mai porneste deloc.
PS.in general masinile aduse din Franta toate sunt lovite(bara fata,bara spate)si KM au peste 200.000-300.000.
Sper sa ai tu dreptate sa aiba numai 147.500 km,si atunci va fi doar prima volanta schimbata la ea.
Sper ca nu te-am dezamagit,dar eu lucrezi la reprezentanta Opel,si din pacate foarte multe probleme am avut cu aceasta motorizare.
O seara placuta sa ai
Salut,zici ca lucrezi la o reprezentanta Opel,,,dar de 1.9cdti 74kw 101cp ce parere ai ??? Multumesc !!!
asta e o boala a motoarelor Fiat de 1.9(Z19DT,DTH,DTL) si de 1.3(Z13DTH,DTJ),adica volanta!
Problemele apar de la 100.000-120.000 KM.
Pana nu schimb volanta, te poti juca cu acceleratia pana te saturi(iar daca o schimb se merita sa schimb si placa, disc, rulment,manopera fiind aprox. tot atata)
O volanta noua LUK(identica cu cea originala GM)costa 2000-2500 ron, si nu 3176 ron!
La 147500 km nu a fost schimbat uleiul niciodata?Pai atunci nu te mira daca intr-o zi nu-ti mai porneste deloc.
PS.in general masinile aduse din Franta toate sunt lovite(bara fata,bara spate)si KM au peste 200.000-300.000.
Sper sa ai tu dreptate sa aiba numai 147.500 km,si atunci va fi doar prima volanta schimbata la ea.
Sper ca nu te-am dezamagit,dar eu lucrezi la reprezentanta Opel,si din pacate foarte multe probleme am avut cu aceasta motorizare.
O seara placuta sa ai
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
De cele mai multe ori problemele apar si de la exploatare incorecta a masinii...
De exemplu:
- stai la semafor cu ambreiajul apasat, schimbi treptele si dai drumu la ambreaj ca si cand ai pica din avion, mergi in suturi accelerand si decelerand brusc, ajuta volanta sa se duca mai repede
- mersul in oras si schimbatul in treapta superioara la 2200 rpm, doar pentru a avea consum mai mic, ajuti turbina sa cedeze mai repede, ajuti egr-ul sa se afume mai repede, etc.
- se aprind martori in bord, masina merge ca inainte, ignori martorii si zici ca asa e normal, dar nu e... In functie de erori agravezi problema.
- mergi cu masina fara ulei suficient in cutie, fara ulei de servo suficient, cu placutele uzate neuniform (din varii motive), schimbi uleiul la 15000 de km (ca asa scrie in carte) dar pui cel mai ieftin ulei, schimbi uleiul in cutia automata doar dupa ce incep problemele, etc...
Defectele de fabricatie apar cel mai des inainte de 100.000 de km, dupa acesti km problemele care apar nu mai sunt defecte de fabricatie ci de exploatare...
De exemplu:
- stai la semafor cu ambreiajul apasat, schimbi treptele si dai drumu la ambreaj ca si cand ai pica din avion, mergi in suturi accelerand si decelerand brusc, ajuta volanta sa se duca mai repede
- mersul in oras si schimbatul in treapta superioara la 2200 rpm, doar pentru a avea consum mai mic, ajuti turbina sa cedeze mai repede, ajuti egr-ul sa se afume mai repede, etc.
- se aprind martori in bord, masina merge ca inainte, ignori martorii si zici ca asa e normal, dar nu e... In functie de erori agravezi problema.
- mergi cu masina fara ulei suficient in cutie, fara ulei de servo suficient, cu placutele uzate neuniform (din varii motive), schimbi uleiul la 15000 de km (ca asa scrie in carte) dar pui cel mai ieftin ulei, schimbi uleiul in cutia automata doar dupa ce incep problemele, etc...
Defectele de fabricatie apar cel mai des inainte de 100.000 de km, dupa acesti km problemele care apar nu mai sunt defecte de fabricatie ci de exploatare...
- Mihai_Daniel1983
- *
- 3 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Vectra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Mihai_Daniel1983
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut! La mine se manifeste destul de ciudat...dimineata dupa 1 minut maxim 2 de la pornire incepe sa se auda un zgomot intermitent. Mecanicul mi a spus ca e volanta. Dar dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimic. De asemeni nu trepideaza la plecarea de pe loc la pornire sau oprire si nici in sarcina ...sa fie volanta? Voi ce credeti?
connors7
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
connors7 a scris:Buna ziua!
Tocmai am schimbat volanta si kit de ambreiaj marka LUK, 1925 lei la masina din semnatura. Totul pare ok, doar ca ambreiajul prinde foarte jos fata de cum prindea inainte(pe la jumatatea cursei).Sa fie oare o problema, se poate regla sau e din cauza ambreiajului nou?
asa e normal sa lucreze ambreiajul.
Tocmai am schimbat volanta si kit de ambreiaj marka LUK, 1925 lei la masina din semnatura. Totul pare ok, doar ca ambreiajul prinde foarte jos fata de cum prindea inainte(pe la jumatatea cursei).Sa fie oare o problema, se poate regla sau e din cauza ambreiajului nou?
la tine tinea sus inainte din cauza volantei duse (posibil sa fi fost si rulmentul obosit nu zic nu).
eu dupa ce am schimbat volanta am oprit de 2 ori motorul pentru ca eu stiam unde trebuie sa tina pedala de ambreiaj si acum era mult mai jos.
o sa te obisnuiesti repede.