- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Uleiul nu prea are cum sa fie. Sau ma rog, are 15 000km.
La 28 000 s-au schimbat toti rulmentii din cutie(cate unul de la treptele 1 si 2 s-a dus).
Ma gandesc ca nu au colectat si reutilizat acelasi ulei care era in cutie
Dupa ce am recitit topicul am iesit la masina. Agata in orice treapta si parca isi mai da drumul dupa dubla debraiere.
Mai intai am testat la rece(adica fara motor pornit) iar dubla debraiere cu motorul pornit.
La 28 000 s-au schimbat toti rulmentii din cutie(cate unul de la treptele 1 si 2 s-a dus).
Ma gandesc ca nu au colectat si reutilizat acelasi ulei care era in cutie
Dupa ce am recitit topicul am iesit la masina. Agata in orice treapta si parca isi mai da drumul dupa dubla debraiere.
Mai intai am testat la rece(adica fara motor pornit) iar dubla debraiere cu motorul pornit.
- florin ghiorghiu
- *
- 23 mesaje
- din 22 Mar 2015
- Insignia 2010 DTH
- Galati
florin ghiorghiu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2015
- Mesaj Privat
- florin ghiorghiu
- *
- 23 mesaje
- din 22 Mar 2015
- Insignia 2010 DTH
- Galati
florin ghiorghiu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Uite ca de azi am, si eu ceva probleme de genul.Dupa 50 de km parcursi am ajuns in oras, unde am oprit la peco si dupa ce am alimentat, cand sa plec intra greu in treapta 1. Am observat ca face asa in treptele 1,3 si 5,in rest merge usor. Sa fie oare ceva legat de timonerie sau cautatorul de la cutia de viteze? Eu ambreiajul l-am schimbat in aprilie 2015 si am cutie F40.
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
cati litri de ulei intra in cutia f40? imi cer scuze pentru intrebare dar am gasit pe o pagina anterioara ca intra aprox. 2 litri si pe pagina 6 zicea cineva ca a bagat 12 litri ?! si care este pretul per litru?
am si eu toate probleme mentionate mai sus, astra J 2.0 a20dth, vreau sa schimb uleiul din cutie si sper sa nu fiu nevoit sa schimb si kitul de ambreiaj. masina are aproape 180.000 km.
am si eu toate probleme mentionate mai sus, astra J 2.0 a20dth, vreau sa schimb uleiul din cutie si sper sa nu fiu nevoit sa schimb si kitul de ambreiaj. masina are aproape 180.000 km.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Da, dar se pare ca sunt cateva tipuri de F40 cu... capacitati diferite. La Astra J e doar un tip: MYJ.
La Insignia mai poate fi si MK6 si MR6.
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1848334 ...ultimele postari.
La Insignia mai poate fi si MK6 si MR6.
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1848334 ...ultimele postari.
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Si eu tot 2.2l de ulei am pus in cutie cand l-am schimbat si am pus G.M Dextron 6 ce este pentru ea. Referitor la problema mea cu intratul greu in vitezele din fata , dupa cateva ore de stationare nu a mai facut, dar am dat cu wd40 luni dimineata unde vin sufele de la timonerie pe cutie si am miscat schimbatorul de viteze in toate treptele si acum merge usor. Ma speriasem ca in mai putin de un an am facut 50500 de km cu ambreiajul nou si sa nu ma fi lasat iar. O posibila cauza la mine a fost si faptul ca saptamana trecuta am scimbat garniturile la termoflot si cand am pus antigelul din nou in motor a curs ceva si pe langa vasul de expansiune si posibil s-au inmaclaiat sufele si parghiile de la cutie. Am scapat ieftin, doar cu sperietura su un spray wd40.
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Da, ulei GM 19 40 182.
salut, poti sa-mi spui te rog ce CULOARE are acest ulei? am comandat uleiul de pe un site, GM 19 40 182, 75w-85, mi-au spus ca este de culoare rosie. Apoi am sunat la service sa le spun (ei nu aveau pe stoc) si mi-au zis ca trebuie neaparat sa fie galben! ca altfel... nu stiu ce se intampla. Nu inteleg care e treaba cu culoarea... ma gandesc ca poate a gresit tipul din service. La EDS am sunat...
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat