Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru commenturi, vreau sa va ca am cam batut tara asta cat de cat, nu m-am dus pana in vest dar am fost in bacau, buzau, tecuci, targu-mures, miercurea-ciuc , targu-secuiesc, sfantu gheorghe si in final brasov, nu neaparat in ordinea asta. Masini multe, samsari o groaza de toate felurile ce-i mai multi borfasi cu acte in regula, cineva care nu stie cat de cat ceva despre masini poate sa isi ia foarte usor o teapa usturatoare, am vazut masini bunicele , rele si absolut bune de dus la fier vechi.De astra H nu poate fi vorba sub 4000 de euro cred ca am probat vreo 10 majoritatea pe motorina una singura am gasit cu motor de 1,4 avea ulei in vas, ulei pe capota, avea ulei peste tot, cele pe motorina una singura mai buna motor bunicel lovita frontal nici vorba de aprins led control airbag pe bord cele mai multe nici macar nu intrau in viteza. Doua de 1,6 amandoua cu balta de ulei sub ele. Corsa prea mica pentru mine nu m-am uitat. In final am ales o meriva din brasov, frumusica la exterior se prezenta binisor si la interior motorul trage, fara tacaneli dubioase, fum nu prea, vasul cu putine urme de rugina, dar fara ulei, freon in instalatie deloc, picura putin ulei pe la simeringul de la palier, toba finala ruginita pe terminate zic eu, dar asta este mi-am asumat niste riscuri, pe final masina o sa ma ajunga cu tot cu taxa de timbru pe la 3100 si imi raman ceva banuti sa o pun la punct.Cred ca pot sa scriu pagini intregi cu ce am vazut zilele astea, concluzia e destul de trista, daca ar fi dupa mine as interzice importul de masini sh fara un aviz din partea rar ca masina nu reprezinta un pericol atat pentru proprietar cat si pentru noi astia care intalnim astfel de ligheane pe roti. O sa deschid un topic la rubrica corespunzatore si voi prezenta masina cu partile bune si rele, momentan nu stiu cum sa scap de mirosul de silicon cu miros de plastic nou, mi s-a impregnat in maini , in nas in haine nu reusesc sa scap de el in nici un fel Smile)
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sa o stapanesti sanatos.
si eu imi doresc o a 2-a masina pentru sotie (or sa creasca copii si o sa avem nevoie) dar nu stiu ce sa aleg...
urmaresc cu interes topic-urile dar hotararea e destul de grea...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu in BV am gasit asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=119738 si a fost inspectata de colegi in care am incredere, poate o fi ea, poate nu. Era ok masina dar nu cred ca el dadea cu silicon.

Acum sa o stapanesti sanatos !
Alegerea a fost a ta pentru ca tu stii mai bine la ce iti trebuie masina. Ca unii recomanda ce au sau ce isi doresc e alta chestiune numita subiectivism.
De siliconul marlanesc scapi cu detergent de vase si pe urma servetele de fund bebe, dotare clasica in torpedou ca sa ai ce face cat stai la semafor.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
De servetele nu duc lipsa imprumut de la fetita, mi-a trebuit diesel domle, consum mic putere alea alea, mi-am asumat niste riscuri problemele mele de acu incep Smile), ca picura ulei stiam, ca n-are freon stiam, dar ca dispare apa din motor nu stiam, am ajuns acasa cu vasul gol la completare cam 1 litru, de picurat nu ajunge pe jos , am inceput sa scormonesc forumul am aflat pana la urma si codul motor z17dth, spre fericirea mea fara filtru de particule. Banuiesc ca problemele la motor sunt identice cu cele de la astra h , ca e cam acelasi motor,din ce am citit amator de furtune. Shocked
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
motoarele in sinea lor sunt aceleasi
insa de la o masina la alta, de la un an de fabrlcatie la altul e posibil sa difere cate putin (eg: soft, pompe de inalte, injectoare, etc)
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
hmalex87 a scris:.... dar ca dispare apa din motor nu stiam, am ajuns acasa cu vasul gol la completare cam 1 litru, de picurat nu ajunge pe jos ....:

Chestia asta nu suna deloc bine. Daca este cum zici ca nu pierde lichidul de racire, acesta ajunge undeva, adica in ulei (banuiesc ca 1 litru in ulei ar fi lasat semne) sau in camera de ardere (mai degraba).
Sau poate ai noroc si de fapt circuitul s-a aerisit pe drum. Oricum trebuie urmarit in perioada urmatoare
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Antigelul iese afara din motor am vãzut ca picura doar sub presiune de undeva din dreapta cum te uiti la motor si se prelinge frumos pana in spatele masini la ralanti picura foarte putin si nu ajunge pana jos. Uleiul e ok in baie nu a crescut deloc,revin cu informatii dupa ce o sui pe rampa,iar uleiul se pare ca se prelinge pe la filtrul de ulei. Sa vedem poate am noroc.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Poti pune o poza cu zona pe unde curge?
E posibil sa fie racitorul de gaze de la egr.
Sau poate fi si termostatul (nu stiu cum e la 1.7 dar la 1.9 sunt in dreapta motorului).

Daca ajungea in ulei era spuma cu bulbuci, daca uleiul arata bine nu e de acolo...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai un furtun care sta apropape de motor, ala e vinovat, munca cat nu crezi sa schimbi scarba aia.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Corect, un furtun de presiune care s-a umflat, poate si din cauza ca a cazut ulei pe el. Munca destula s-a demontat pana si intercoolerul. Uleiul curge pe la capac culbutori, urmeaza o garnitura noua, furtun inlocuit, tot e masina in service se schimba distributia, ulei filtre si ce-o mai fi pe acolo. Momentan am scapat ieftin, dar morocovul in fund persista si voi fi mereu cu ochii in borcanul cu antigel, cu siguranta vor mai crapa si alte furtune ca sunt destule pe acolo. Pana la urma topicul asta se cam transforma in "Diverse probleme meriva SH" Daca un moderator are vreo idee unde s-ar incadra poate sa mute discutia in alta parte. Multumesc. Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR