Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • dann34

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 1.7 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva de ce mi se arde siguranta de la stop pe frana?dupa ce o schimb calc de cateva ori frana si se arde.poate sa fie scurt circuit pe instalatie?sau ce poate fi?am incercat si cu sigurante mai puternice si tot se ard. Question astra C 2003
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai intrebarea trebuia sa fie Cum sa nu mi se arda siguranta...? daca tot e la aceasta sectiune

verfica becurile si soclurile daca fac bine contact

si apoi citeste regulamentul formului
  • dann34

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 1.7 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am verificat si becurile si soclurile,dar nimic ,tot se arde siguranta.Am obsevat ca se arde doar cand masina se afla in miscare.Ce as putea sa ii mai fac???
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Masina in miscare, inseamna motor pornit. Fara sa pornesti motorul (doar contact), se intampla la fel? Se arde siguranta si becurile scapa? Daca raspunsul e da la ambele intrebari, atunci verifica, cu sigurantele scoase, sa nu ai scurt intre firele de stop pe frana sau intre unul din ele si caroserie (masa). Verificarea o faci la cupla oricarei lampi spate (becurile de la cele doua lampi sunt in paralel). Scurtul poate fi si pe traseul dintre cele doua lampi, nu neaparat pe instalatia care duce in spate.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca ar fi scurt, se arde chiar la prima apasare de frina...

Daca nu se arde la prima apasare, e probabil sa ai defect soclul, sau becul sa fie montat gresit...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
verifica intrerupatorul,jos la pedala
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:verifica intrerupatorul,jos la pedala
sunt de aceasi parere pt k daca tii mai mult piciorul pe peda la inceput se incalzeste pana se arde
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
octav13,
Nu te supara, dar ce se incalzeste ?
Pedala, becul, intrerupatorul ?
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Laughing becul,se arde at cand trece un amperaj mai mare decat poate sa suporte sau un scurt de la intrerupator
daca pisti pedala nu are timp sa se arda daca amperajul sau scurt circuitul e de mica intensitate,daca e de mare intensitate se arde instantaneu,iar daca scurt circuitul e de mica intensitate si tii mai mult timp piciorul pe peda intai se incalzeste apoi se arde(tot becul) Very Happy
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Un bec nu se poate arde in curent. De ce? Pentru ca el isi ia atat curent cat are nevoie. De ex. filamentul de stop pe frana din becul cu 2 filamente, are 21W ceea ce inseamna 1,75A. Cine crezi ca pompeaza in el mai mult? Sti ca becul poate fi folosit pe post de regulator de curent cand incarci un acumulator (de ex. un bec clasic de far de Dacia 45/60W)? Tocmai de asta, ca prin el nu trece mai mult curent decat isi ia el. Becul se arde in tensiune. Dar de unde tensiune mai mare de 14,3v , cat are bateria cand incarca alternatorul?
Eu zic sa verifici daca nu cumva incarca alternatorul prea mult. Am vazut cazuri in care datorita releului regulator defect, alternatorul furniza 17V. Si in cazul asta daca mergi mai mult asa "fierbi" bateria.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Felicitari Idivora...
Se vede treaba ca ai invatat faza cu becul de la un specialist in virsta si meserias...
Nu multi stiu treaba cu becul pentru incarcare acumulatori...
  • dann34

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2005 1.7 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am gasit "buba" era un scurt circuit pe firul care duce la pedala. multumesc mult.
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Idivora!stii masinile n-tre sunt echipate cu sigurante,relee,becuri martori pt.incarcare sau ne-incarcare etc.tu faci referire la saviem-uri si tractoare Laughing nu crezi k e diferenta?
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@octav13
Becul nu are nici o sansa sa se arda de la un scurt pe firele lui.
Scurtul nu ar face decat sa ii ia din curent.
Iar lui Dann34 i se ardea SIGURANTA nu becul.
Curentul se comporta la fel si pe un Saviem si pe un Rolls. Ca el nu stie carte Smile
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Embarassed siguranta.da ai dreptate am scris bec si m-am gandit la siguranta
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@gabrield: Multumesc, asa este.
@octav13: Refuz sa raspund la ceea ce ai scris. Nici macar nu ma chinui sa inteleg de ce ai facut asta, asa in mod gratuit. Tot ce am afirmat in postul meu este corect, eu nu raspund sa trimit oamenii pe coclauri. Si in alta ordine de idei, poate tu crezi ca masina mea are doar fire.
@ovidium: Asa este, ai pus punctul unde trebuie (pe i, evident).
Scuze de off topic.
  • nickers

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dann34 a scris:am gasit "buba" era un scurt circuit pe firul care duce la pedala. multumesc mult.



unde exact era buba? ca si mie mi se arde mereu becul de frana.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Si mie mi se arde siguranta cind apas frina . Oare unde face scurt , daca ma poate ajuta cineva . multumesc
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema. Erau firele de la haion rupte .
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca la haion sunt rupte.... verifica si burdufurile de la usile din spate s-ar putea sa gasesti si acolo ceva fire rupte sau belite.
Mai ales la usa din stanga. - la mine erau retezate, rupte, belite etc... si de aici probleme cu coborare geamuri, boxe care nu merg, usi care nu se incuie, usa haioane blocata care nu se mai deschide.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR