berbecul
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 1994 nu stiu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2013
- Mesaj Privat
pisic88
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2014
- Mesaj Privat
ionutz89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2014
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
ionutz89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2014
- Mesaj Privat
ionutz89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2014
- Mesaj Privat
ionutz89
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 1997 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2014
- Mesaj Privat
Astãzi am pornit corsa pt putin timp.s.a oprit si nu a mai pornit. In schimb am pus opcomul am dat valori reale cu contactul pus .in dreptul rândului unde scria releu pompa combustibil scria 12 volți inactiv, când dadeam la automat scria 0 volti activ..sa fie oare releul ars? Normal ar trebui sa scrie 12 volti activ când dau la automat? Corsa b X10XE .cineva ma poate sfãtui va rog.multumesc
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut baieti ! Am un opel corsa B motor de 1.0 benzina din anul 2000, care se opreste in mers. S-a oprit in Busteni, motiv pt care un mecanic din Busteni mi-a spus ca e vorba de pompa de benzina. Am schimbat pompa de benzina, filtrul de benzina si bujiile. Din nou acelasi lucru. se opreste in mers. Sunt inca pe drum de la Busteni la Bucuresti si merg vreo 10-15 minute, se incalzeste motorul (sau mai stiu eu ce ii vine)si se opreste iar. Mecanicul a venit si mi-a spus ca nu se alimenteaza pompa de benzina pentru ca are un scrut-circuit pe undeva.
Mi-a legat pompa de benzina direct la bricheta masinii, dar inca face probleme si inca se opreste in mers. Acum, urmatoarea lui idee este bobina de inductie. Nu am de gand sa il mai ascult, asa ca va cer ajutorul voua (probabil trebuia sa fac asta de la bun inceput).
Sper sa ajung incet incet pana maine dimineata cu masina in Bucuresti. Acum, intrebarea este, ma poate ajuta cineva in Bucuresti, sa ii dam de cap ?
Atasat numarul meu de telefon, poate ma ajuta cineva care vede mesajul. 0724.773.064.
Va multumesc tuturor.
Bogdan
Mi-a legat pompa de benzina direct la bricheta masinii, dar inca face probleme si inca se opreste in mers. Acum, urmatoarea lui idee este bobina de inductie. Nu am de gand sa il mai ascult, asa ca va cer ajutorul voua (probabil trebuia sa fac asta de la bun inceput).
Sper sa ajung incet incet pana maine dimineata cu masina in Bucuresti. Acum, intrebarea este, ma poate ajuta cineva in Bucuresti, sa ii dam de cap ?
Atasat numarul meu de telefon, poate ma ajuta cineva care vede mesajul. 0724.773.064.
Va multumesc tuturor.
Bogdan
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
Bunã dimineața. Niciun bec aprins, în afara de cel de la airbag (dar presupun ca nu are nicio legatura). Ma apuc de studiat, sa vad ce face acest senzor.
Ceea ce am observat asearã, tractand-o, a fost ca în momentul în care temperatura motorului ajunge aproape de 90 grade, se oprește. Oare are vreo relevanta ?
Mulțumesc,
Bogdan
Ceea ce am observat asearã, tractand-o, a fost ca în momentul în care temperatura motorului ajunge aproape de 90 grade, se oprește. Oare are vreo relevanta ?
Mulțumesc,
Bogdan
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut. la sfatul colegului mariustintea am inceput sa caut info despre senzon vibrochen. Asa am aflat de testul pseudo-agrafa. Insa se pare ca eu nu il pot face, pentru ca nu am martorul acela, "masina cu cheita", in bord. In principiu am aflat in ultimele ore ca poate fi vorba ori de un senzor de cateva sute de lei ori distributia sarita. Ceea ce pare mai grav.
Acum, am pornit masina de curiozitate. Se pare ca nu se mai opreste nici macar cu cheia scoasa din contact. Oare are legatura cu defectiunea sau cu faptul ca "mecanicul" mi-a legat pompa de benzina direct la bricheta ?
Multumesc,
Bogdan
Acum, am pornit masina de curiozitate. Se pare ca nu se mai opreste nici macar cu cheia scoasa din contact. Oare are legatura cu defectiunea sau cu faptul ca "mecanicul" mi-a legat pompa de benzina direct la bricheta ?
Multumesc,
Bogdan
- mariustintea
- ***
- 626 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Daca nu poti face testul, cel mai bine pune un tester pe masina, te scuteste de alte cheltuieli. Scoate improvizatia aceea ca poate mai dai si de alte necazuri, daca era baiat destept acel mecanic sunta releul pompei fara a alimenta pompa din alta parte. Pot fi multiple cauze asa ca singura solutie este testerul
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
EDS Service ma poate programa saptamana viitoare, insa trebuie sa imi rezerv cateva ore noaptea sa duc masina pana acolo (cand ajunge lao temperatura se opreste motorul si trebuie sa stau sa se raceasca). Imi poate recomanda cineva un domn care se poate deplasa la masina, pt test ?
Mariustintea, iti multumesc foarte mult pentru ajutor si implicare !
Bogdan
Mariustintea, iti multumesc foarte mult pentru ajutor si implicare !
Bogdan
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
Astãzi voi pune un tester pe mașinã. Voi scrie aici ce rezultat voi obține. ÃŽn principiu, toatã lumea bãnuiește senzorul de pe vibrochen. Sper sa fie doar atât.
Cat despre bec, cred ca ai dreptate. Acum realizez ca nu l am vãzut niciodatã de aproape 2 ani de când am mașina. Cred ca a fost stins intenționat de vânzãtor, ca sa nu îl vad aprins. Voi investiga și partea asta.
Mulțumesc tuturor
Cat despre bec, cred ca ai dreptate. Acum realizez ca nu l am vãzut niciodatã de aproape 2 ani de când am mașina. Cred ca a fost stins intenționat de vânzãtor, ca sa nu îl vad aprins. Voi investiga și partea asta.
Mulțumesc tuturor
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
Prezint mai jos rezultatul de la tester:
- debitmetru. Primește constat 1.1 v sau amperi (habar n am unitatea de masura). ÃŽnțelegerea mea a fost ca trebuie sa varieze cumva aceasta cifra la accelerare decelerare. Al meu sta pe loc la 1.1. Credeți ca e din cauza debitmetrului fizic sau a vreunui cablaj pana la el ?
- egr. Domnul cu tester ul a vrut sa facã un test pt egr de pe softul pe care îl avea și se pare ca nu a putut. Probabil e blocat complet egr ul. Dupã pãrerea voastrã mai are sens sa îl curat? ÃŽși mai revine ?
- senzor vibrochen. Bosch preț 155 RON plus transport la Auto karma plus manopera pe undeva. Asta dacã nu îl fac într un service unde e 200 ron. Montaj senzor și curat egr=150 RON. Vi se pare mult ?
- bec lipsa check engine. (Se pare ca mașina avea probleme de când am cumpãrat-o,altfel nu vad de ce l ar scoate cineva)
Urmãtorul lucru supãrãtor este ca atunci când ajunge la o temperatura de 80 90 grade, la o scurta apãsare a accelerației, se ingana și nu se accelereazã și ar cam vrea sa se opreascã. Dupã 3 4 secunde de accelerare la fund, urca în turații.
Credeți ca e de la senzor vibrochen sau oricare din celelalte 2 erori ample ?
Mulțumesc,
Bogdan
- debitmetru. Primește constat 1.1 v sau amperi (habar n am unitatea de masura). ÃŽnțelegerea mea a fost ca trebuie sa varieze cumva aceasta cifra la accelerare decelerare. Al meu sta pe loc la 1.1. Credeți ca e din cauza debitmetrului fizic sau a vreunui cablaj pana la el ?
- egr. Domnul cu tester ul a vrut sa facã un test pt egr de pe softul pe care îl avea și se pare ca nu a putut. Probabil e blocat complet egr ul. Dupã pãrerea voastrã mai are sens sa îl curat? ÃŽși mai revine ?
- senzor vibrochen. Bosch preț 155 RON plus transport la Auto karma plus manopera pe undeva. Asta dacã nu îl fac într un service unde e 200 ron. Montaj senzor și curat egr=150 RON. Vi se pare mult ?
- bec lipsa check engine. (Se pare ca mașina avea probleme de când am cumpãrat-o,altfel nu vad de ce l ar scoate cineva)
Urmãtorul lucru supãrãtor este ca atunci când ajunge la o temperatura de 80 90 grade, la o scurta apãsare a accelerației, se ingana și nu se accelereazã și ar cam vrea sa se opreascã. Dupã 3 4 secunde de accelerare la fund, urca în turații.
Credeți ca e de la senzor vibrochen sau oricare din celelalte 2 erori ample ?
Mulțumesc,
Bogdan
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
Incredibil ce oameni sãritori și drãguți. Ionuț din Ialomița m-a sunat sã-mi povesteascã faptul ca și lui i s -a întâmplat sa i se opreascã mașinã când ajungea la o temperatura anume și mi-a confirmat ca dupã schimbarea senzorului de vibrochen probleme au luat sfârșit. ÃŽți mulțumesc și pe aceasta cale,încã o data, Ionuț!
Rãmâne sa îmi mai spuneți voi, dacã știți și puteți, detalii despre celelalte puncte atinse în postul anterior.
Mulțumesc,
Bogdan
Rãmâne sa îmi mai spuneți voi, dacã știți și puteți, detalii despre celelalte puncte atinse în postul anterior.
Mulțumesc,
Bogdan
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Recapitulam:
systemNameOrEngineType: X10XE
Total number of fault codes: 5
P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low
(02) - Present
- tensiune constanta 1,01 V, indiferent de turatie; in TIS, la relanti plaja e 1,4 - 1,8 V;
P1405 - EGR Valve Feedb. Incorrect Signal
(0 - Present
- EGR blocat in 0%;
P0650 - Check Light Open Circuit
(04) - Present
- bec lipsa;
P0505 - Idle Air Control Blocked
(00) - Not present
- eroarea s-a sters si nu a mai aparut pe timpul testului;
P0335 - Incorrect RPM Signal - cauza opririi motorului la temp. de lucru.
(0 - Not present
systemNameOrEngineType: X10XE
Total number of fault codes: 5
P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low
(02) - Present
- tensiune constanta 1,01 V, indiferent de turatie; in TIS, la relanti plaja e 1,4 - 1,8 V;
P1405 - EGR Valve Feedb. Incorrect Signal
(0 - Present
- EGR blocat in 0%;
P0650 - Check Light Open Circuit
(04) - Present
- bec lipsa;
P0505 - Idle Air Control Blocked
(00) - Not present
- eroarea s-a sters si nu a mai aparut pe timpul testului;
P0335 - Incorrect RPM Signal - cauza opririi motorului la temp. de lucru.
(0 - Not present
DmBogdan
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,638 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat