eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
arra84 a scris:Centricubarea se face din soft dar pentru asta trebuie vazut ce presiune scoate pompa pe fiecare injector apoi se intervine in soft pt ca sa fie cantitatile echilibrate. E foarte util carprog pt asta dar cel original. Clona nu face ...la partea electronica e bun irlr 2905 dar e mai bun mty100n10e. Parca era cineva aici care vroia sa schimbe partea electronica cu alta. Fara centricubare va functiona prost sau nu va functiona.
E util si carprog clona calitatea 1 cu modificari pe placa dezactivand contuaru si inlocuind cei 4 drive bufer si un condesator iar ca soft versiune 7.28 sau tech2
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
bruttus a scris:
Daca cele doua cabluri,de la electrovalvula aia de jos sint in scurt,iese mult fum,dar daca le izolezi,dupa ce a iesit fum,masina continua ca si noua,ti-o spun din experienta practica,pe BMW,AUDI,FORD,OPEL...fara sa ma consider super expert,alea doua cabluri nu fac doua parale in toata teoria asta,practic le-am pus in scurt in timp de probam o pompa pe un banc de probe,si totul ok cind am eliminat acel scurt,ca sa nu spun ca pompa functioneaza inclusiv daca inversezi cablurile intre ele.
Nu pot sa spun ca sint expert in tipul asta de pompe,dar le vad zilnic pe bancul de probe,si fac o comparatie cu ce exista pe internet,si chiar si pe forumul asta ca informatie,si pot spune fara a gresi,ca din toata teoria dupa internet,doar 60% este reala,restul este doar o OPINIE a unora si a altora...
Rolland,dintre toti care au scris despre pompa asta,esti cel care a experimentat cel mai mult in practica,dar 4...5 pompe care le-ai reparat nu iti da dreptul sa sustii FERM ca ai dreptate,eu am reparat citeva sute anual,si inca nu sint sigur ca stiu ceva despre ele,pur si simplu mereu apare ceva nou pe care nu il mai intilnisem inainte,iar reparatia pe ,,genunchi" care o faci tu,este zero,eu cu bancul de probe ma simt inca in ceata,si imi dau seama ca teorii ,,este" multe,numai ca realitatea este total diferita......iti vei da seama cu timpul,si mai ales cind..si daca...amaritul de client va veni peste tine sa iti reclame banii dati degeaba.
Cind nu aveam banc de probe,sau stand cum il numiti voi,si eu ,,imbirligam" clientii la fel,ca o fi,ca o plesni,ca piston de avans,ca etc,dar na,aici lumea este dura,ori imi faci treaba,ori imi dai banii inapoi si te rogi sa nu te reclam si sa mai platesti si o poala de bani pentru ca m-ai pus pe drumuri.
In fine,renunt sa mai fac comentarii,nu merita,eu traiesc din asa ceva real,poate gresesc,sint om si eu ca si voi,dar in cazul asta al pompelor,numai cineva cu STAND poate sa-ti confirme ce zic eu.
Pregatesc un manual de la A la Z cum se repara acest calculator de injectie,cu poze,si cu toate detaliile necesare,tip tranzistor,lipici special,etc,ca sa faca orice muritor de rind aceasta reparatie.Recunosc ca nu am vrut sa fur painea nimanui,dar deja pentru mine este doar o aminitre,acum am alte chestii pe mina care nu mai au legatura cu pompa asta.
rolland a scris:
Daca erau cablurile in scurt in mod normal genereaza eroare . Dar eu am patit in multe cazuri ca a cedat capul hidraulic erori nimic si masina ori nu se tura ,ori nu mai pornea deloc.
bruttus a scris:Cind scriem pe forumuri,totul este telegrafiat,adica facut in graba,nu este loc si timp de mai mult,si uneori pare ca ,,tonul" cu care scriem este ridicat,
Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.
Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.
Daca erau cablurile in scurt in mod normal genereaza eroare . Dar eu am patit in multe cazuri ca a cedat capul hidraulic erori nimic si masina ori nu se tura ,ori nu mai pornea deloc.
Daca cele doua cabluri,de la electrovalvula aia de jos sint in scurt,iese mult fum,dar daca le izolezi,dupa ce a iesit fum,masina continua ca si noua,ti-o spun din experienta practica,pe BMW,AUDI,FORD,OPEL...fara sa ma consider super expert,alea doua cabluri nu fac doua parale in toata teoria asta,practic le-am pus in scurt in timp de probam o pompa pe un banc de probe,si totul ok cind am eliminat acel scurt,ca sa nu spun ca pompa functioneaza inclusiv daca inversezi cablurile intre ele.
Nu pot sa spun ca sint expert in tipul asta de pompe,dar le vad zilnic pe bancul de probe,si fac o comparatie cu ce exista pe internet,si chiar si pe forumul asta ca informatie,si pot spune fara a gresi,ca din toata teoria dupa internet,doar 60% este reala,restul este doar o OPINIE a unora si a altora...
Rolland,dintre toti care au scris despre pompa asta,esti cel care a experimentat cel mai mult in practica,dar 4...5 pompe care le-ai reparat nu iti da dreptul sa sustii FERM ca ai dreptate,eu am reparat citeva sute anual,si inca nu sint sigur ca stiu ceva despre ele,pur si simplu mereu apare ceva nou pe care nu il mai intilnisem inainte,iar reparatia pe ,,genunchi" care o faci tu,este zero,eu cu bancul de probe ma simt inca in ceata,si imi dau seama ca teorii ,,este" multe,numai ca realitatea este total diferita......iti vei da seama cu timpul,si mai ales cind..si daca...amaritul de client va veni peste tine sa iti reclame banii dati degeaba.
Cind nu aveam banc de probe,sau stand cum il numiti voi,si eu ,,imbirligam" clientii la fel,ca o fi,ca o plesni,ca piston de avans,ca etc,dar na,aici lumea este dura,ori imi faci treaba,ori imi dai banii inapoi si te rogi sa nu te reclam si sa mai platesti si o poala de bani pentru ca m-ai pus pe drumuri.
In fine,renunt sa mai fac comentarii,nu merita,eu traiesc din asa ceva real,poate gresesc,sint om si eu ca si voi,dar in cazul asta al pompelor,numai cineva cu STAND poate sa-ti confirme ce zic eu.
Pregatesc un manual de la A la Z cum se repara acest calculator de injectie,cu poze,si cu toate detaliile necesare,tip tranzistor,lipici special,etc,ca sa faca orice muritor de rind aceasta reparatie.Recunosc ca nu am vrut sa fur painea nimanui,dar deja pentru mine este doar o aminitre,acum am alte chestii pe mina care nu mai au legatura cu pompa asta.
Cred ca nu mai este nevoie de manual Brutus e de anuns sa citesti tutorialul de cateva ori si tin tinichigiu devii pompagiu cu diploma:))))
AlexZen
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2016
- Mesaj Privat
Am schimbat pompa, am luat una de la un pompagiu, reparata. Am montat-o si am pornit-o. Merge bine, fara fum, dar tot am P1220 in anumite situatii iar masina nu trage de niciun fel. Avansul calculat este 9 in relanti, 9 real. Daca incep sa o accelerez pana pe la 2500 ture avansul calculat creste pana pe la 12-13 iar cel real nu se misca de la 9 - 9,5. Dupa 2500 rpm incepe si el sa schiteze ceva. Voi pune o sticla cu motorina direct in tevile de alimentare eliminand filtrul si rezervorul sa vad daca problema e pe circuitul de motorina. Ma dispera masina asta, e a 6-a pompa pe care am pus-o in ultimele 3 luni. Cealalta, Zafira, merge fara probleme. Asta zici ca e batuta in cap... Sa fie ECU stricat?
Salutari!
Salutari!
eu1
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2016
- Mesaj Privat
AlexZen
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2016
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nartea.narcis
- *
- 13 mesaje
- din 19 Sep 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Buzau
nartea.narcis
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut,
De ceva vreme ma "lupt" cu aceasta pompa de injectie.
Detin un opel vectra b cu tipul de motor y20dth.Intr-o seara sotia vrea sa plece cu ea.O porneste, porneste ok, da cu spatele sa iasa din parcare, baga in treapta I sa plece de pe loc si moare motorul, da la automat nu porneste, ma suna, cobor la masina, o imping inapoi in parcare si incerc sa o pornesc, dau la automat, invarte dar nu porneste.Raman fara baterie, trag masina de servici langa, pun cablurile si in final porneste, dar merge sacadat, intrerupt, parca ar mege in 3 pistoane, si relantiul fluctueaza, mentionez ca nu se accelereaza deloc.
A doua zi chem pe cineva cu testerul, il pune, si da eroare 1630,ma apuc sa desfac ca sa ajung la calculatorul pompei.Zis si facut, dau admisia jos, conducte injectoare, furtunase retur, sa fac loc.
Am ajuns la calculator, am masurat cele doua electrovalve si imi dau valori asa cum am citit aici pe forum, cablurile electrovalvelor nu sunt "coapte", nu sunt in scurt, am masurat si senzorul de turatie de pe pompa si acela imi da valoare ok asa cum au masurat si postat si altii.Am montat tot la loc, am curat admisia si voletii, era pacat tot am umblat acolo.
Din vechea experienta( acum 4 ani am schimbat pompa de injectie ) am masurat si senzorul de pe volanta si nu indica nici o valoare, m-am apucat sa il decapsulez,am reusit, avea firele intrerupte, am refacut legaturile si pus la loc.
Am schimbat si furtunasele de retur, am amorsat filtrul de motorina si cheie.......nimic, am tras-o si in final a pornit, aceeasi manifestare, merge sacadat la relanti si nu se accelereaza.
Ce mi s-a parut suspect, cand am scos senzorul de la volanta, era plin de ulei, nu am bagat de seama prima data, dar dupa ce l-am scos sa il masor iar, l-am sters inainte sa il bag, masina a pornit, a mers 10 secunde bine dupa care iar a revenit la turatie fluctuanta, si relativ mica, parca dasa moara motorul, se ridica un pic, iar da sa moara si tot asa.
A mai patit cineva asa ceva? Ma poate indruma cineva din Bz la un mecanic bun, ca eu nu stiu ce sa ii mai fac.
Pe tester imi dadea valoare turatiei pompei, la jumatate din turatia motorului, ceea ce am inteles ca este ok.
Si daca poate sa imi spuna cineva este posibil sa se arda acel tranzistor si din alta cauza decat electrovalva, eu nu am desfacut si capacul calculatorului sa verific acel tranzistor.
De ceva vreme ma "lupt" cu aceasta pompa de injectie.
Detin un opel vectra b cu tipul de motor y20dth.Intr-o seara sotia vrea sa plece cu ea.O porneste, porneste ok, da cu spatele sa iasa din parcare, baga in treapta I sa plece de pe loc si moare motorul, da la automat nu porneste, ma suna, cobor la masina, o imping inapoi in parcare si incerc sa o pornesc, dau la automat, invarte dar nu porneste.Raman fara baterie, trag masina de servici langa, pun cablurile si in final porneste, dar merge sacadat, intrerupt, parca ar mege in 3 pistoane, si relantiul fluctueaza, mentionez ca nu se accelereaza deloc.
A doua zi chem pe cineva cu testerul, il pune, si da eroare 1630,ma apuc sa desfac ca sa ajung la calculatorul pompei.Zis si facut, dau admisia jos, conducte injectoare, furtunase retur, sa fac loc.
Am ajuns la calculator, am masurat cele doua electrovalve si imi dau valori asa cum am citit aici pe forum, cablurile electrovalvelor nu sunt "coapte", nu sunt in scurt, am masurat si senzorul de turatie de pe pompa si acela imi da valoare ok asa cum au masurat si postat si altii.Am montat tot la loc, am curat admisia si voletii, era pacat tot am umblat acolo.
Din vechea experienta( acum 4 ani am schimbat pompa de injectie ) am masurat si senzorul de pe volanta si nu indica nici o valoare, m-am apucat sa il decapsulez,am reusit, avea firele intrerupte, am refacut legaturile si pus la loc.
Am schimbat si furtunasele de retur, am amorsat filtrul de motorina si cheie.......nimic, am tras-o si in final a pornit, aceeasi manifestare, merge sacadat la relanti si nu se accelereaza.
Ce mi s-a parut suspect, cand am scos senzorul de la volanta, era plin de ulei, nu am bagat de seama prima data, dar dupa ce l-am scos sa il masor iar, l-am sters inainte sa il bag, masina a pornit, a mers 10 secunde bine dupa care iar a revenit la turatie fluctuanta, si relativ mica, parca dasa moara motorul, se ridica un pic, iar da sa moara si tot asa.
A mai patit cineva asa ceva? Ma poate indruma cineva din Bz la un mecanic bun, ca eu nu stiu ce sa ii mai fac.
Pe tester imi dadea valoare turatiei pompei, la jumatate din turatia motorului, ceea ce am inteles ca este ok.
Si daca poate sa imi spuna cineva este posibil sa se arda acel tranzistor si din alta cauza decat electrovalva, eu nu am desfacut si capacul calculatorului sa verific acel tranzistor.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nartea.narcis
- *
- 13 mesaje
- din 19 Sep 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Buzau
nartea.narcis
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nartea.narcis
- *
- 13 mesaje
- din 19 Sep 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Buzau
nartea.narcis
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2012
- Mesaj Privat
La mine porneste, si masurate electrovalvele dau rezistenta, nu sunt in scurt.
De asta banuiesc eu senzorul de la volanta, dar nu inteleg aparitia uleiului in compartimentul volantei si nu inteleg daca poate afecta citirea rotatiei, faptul ca senzorul e plin de ulei.
Totodata se aude si o bataie metalica inauntrul motorului.
Acum 4 ani cand s-a dus pompa s-a dus si senzorul de volanta, dar atunci pornea si se accelera pana la 1500 rotatii,dar atunci nu studiasem problema asa amanuntit ca acum si m-am dus direct la service si am schimbat pompa si mi-a oprit-o si pe a mea la schimb.
De asta banuiesc eu senzorul de la volanta, dar nu inteleg aparitia uleiului in compartimentul volantei si nu inteleg daca poate afecta citirea rotatiei, faptul ca senzorul e plin de ulei.
Totodata se aude si o bataie metalica inauntrul motorului.
Acum 4 ani cand s-a dus pompa s-a dus si senzorul de volanta, dar atunci pornea si se accelera pana la 1500 rotatii,dar atunci nu studiasem problema asa amanuntit ca acum si m-am dus direct la service si am schimbat pompa si mi-a oprit-o si pe a mea la schimb.
- nartea.narcis
- *
- 13 mesaje
- din 19 Sep 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Buzau
nartea.narcis
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Nu am reusit sa rezolv nimic.Am schimbat senzorul de pe volanta,porneste dar tot nu tine relantiul si nici nu se accelereaza, ba chiar cand vreau sa accelerez parca da in nas, da sa se opreasca.
O chestie si mai ciudata care ma duce cu gandul la scurt pe cablurile de la electrovalve si faimosul tranzistor este ca atunci cand am motorul pornit ( asa cum poate el ) si aprind farurile, scade si mai tare relantiul.
Am fost la mecanicul meu(nu se pricepe la partea electrica a pompei), si mi-a spus ca acea bataie care se aude este de la injectoare, nu sunt alimentate cum trebuie cu motorina.
Am sa ma apuc zilele astea sa desfac din nou, as vrea sa dau calculatorul jos fara sa dau si pompa, dar am auzit ca ar fi o chestie cu pozitia senzorului de rotatie de pe pompa.Este adevarat ca are un mic reglaj in acele 2 suruburi? mie sincer nu mi se pare.
Imi poate confirma sau infirma cineva "reglajul " senzorului de rotatie de pepompa?
Nu am reusit sa rezolv nimic.Am schimbat senzorul de pe volanta,porneste dar tot nu tine relantiul si nici nu se accelereaza, ba chiar cand vreau sa accelerez parca da in nas, da sa se opreasca.
O chestie si mai ciudata care ma duce cu gandul la scurt pe cablurile de la electrovalve si faimosul tranzistor este ca atunci cand am motorul pornit ( asa cum poate el ) si aprind farurile, scade si mai tare relantiul.
Am fost la mecanicul meu(nu se pricepe la partea electrica a pompei), si mi-a spus ca acea bataie care se aude este de la injectoare, nu sunt alimentate cum trebuie cu motorina.
Am sa ma apuc zilele astea sa desfac din nou, as vrea sa dau calculatorul jos fara sa dau si pompa, dar am auzit ca ar fi o chestie cu pozitia senzorului de rotatie de pe pompa.Este adevarat ca are un mic reglaj in acele 2 suruburi? mie sincer nu mi se pare.
Imi poate confirma sau infirma cineva "reglajul " senzorului de rotatie de pepompa?
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- nartea.narcis
- *
- 13 mesaje
- din 19 Sep 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Buzau
nartea.narcis
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2012
- Mesaj Privat
- rolland
- OP
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- nartea.narcis
- *
- 13 mesaje
- din 19 Sep 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Buzau
nartea.narcis
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am inteles si iti multumesc totodata.Am sa incerc sa il dau jos din nou zilele astea, si totodata sa tai si varnis-ul de pe cablurile electrovalvelor sa nu fie totusi dezizolate.Am ceva cabluri siliconice rezistente la temp f mari de diferite sectiuni(daca ai nevoie iti pot trimite intr-un fel oricand - tel meu 0751155896), poate am sa le inlocuiesc, totodata am sa le imbrac intr-o manta tot siliconica la fel de rezistenta.
Teama mea este la demontarea senzorului de turatie de pe pompa are cumva un reglaj in acele 2 suruburi in care este fixat pe acea roata dintata?mentionez ca nu as vrea sa dau pompa jos, as da doar calculatorul.
Totodata daca esti interesat, am ceva documentatie despre aceasta pompa(mai mult legat de partea mecanica) da-mi o adresa de email sa ti-o trimit, poate te ajuta.
Teama mea este la demontarea senzorului de turatie de pe pompa are cumva un reglaj in acele 2 suruburi in care este fixat pe acea roata dintata?mentionez ca nu as vrea sa dau pompa jos, as da doar calculatorul.
Totodata daca esti interesat, am ceva documentatie despre aceasta pompa(mai mult legat de partea mecanica) da-mi o adresa de email sa ti-o trimit, poate te ajuta.
- Cretuclaudiu70
- *
- 4 mesaje
- din 24 Mar 2016
- Diplomat 2005 Y22DTR
- Caras-Severin
Cretuclaudiu70
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Diplomat 2005 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Cretuclaudiu70
- *
- 4 mesaje
- din 24 Mar 2016
- Diplomat 2005 Y22DTR
- Caras-Severin
Cretuclaudiu70
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Diplomat 2005 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2016
- Mesaj Privat
Dar am o problema cine poate sã mã ajute cu un zafira iam schimbat senzorul ckp și tot la fel face pornește bine la rece la cald și intre 0 și 90 gr nu am folosit un delphi poate sã nu-i placã
ÃŽntre temperatura 30 și 80 gr da p1335 la pornire dupã îl șterg cu texa și nu mai apare pinã la urmãtoarea pauzã a motorului funcționeazã perfect iam înlocuit și ecu pompã dar nu e acolo cauza
Are cine o idee poate sa nu fie ok în avans deși în valori e perfect
ÃŽntre temperatura 30 și 80 gr da p1335 la pornire dupã îl șterg cu texa și nu mai apare pinã la urmãtoarea pauzã a motorului funcționeazã perfect iam înlocuit și ecu pompã dar nu e acolo cauza
Are cine o idee poate sa nu fie ok în avans deși în valori e perfect