- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
O intrebare... aveti idee cam cat m-ar costa sa schimb acesti rulmenti ?! Se aud din ce in ce mai ingrozitor ... cand virez pe loc sau in mers zici ca sar rotile in sus .... nu cred ca mai are rost sa prelungesc viata la ceva care deja e pe duca... cam cat ar costa sa i schimb pe amandoi ...
http://www.alexbeagroup.biz...-Vectra-C-Astra-H
asa ceva mi-ar trebui mie? sa se rezolve problema ?
http://www.alexbeagroup.biz...-Vectra-C-Astra-H
asa ceva mi-ar trebui mie? sa se rezolve problema ?
- CapellaCt
- ****
- 1,624 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,624
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
@Doty, da aia sunt rulmentii, mai cauta si in alte parti ca gasesti mai ieftin, gen aici http://www.serviceopel.ro/p...nt-amortizor_61/3
In Bucuresti, manopera pentru schimbat amortizor e minim de 50 ron per roata. Pentru schimbarea rulmentilor e necesara demontarea ansamblului arc-amortizor.
Adi G.
@Doty, da aia sunt rulmentii, mai cauta si in alte parti ca gasesti mai ieftin, gen aici http://www.serviceopel.ro/p...nt-amortizor_61/3
In Bucuresti, manopera pentru schimbat amortizor e minim de 50 ron per roata. Pentru schimbarea rulmentilor e necesara demontarea ansamblului arc-amortizor.
Adi G.
- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Sa nu fie rulmentul atat de uzat incat sa faca arcul sa vibreze. Recent tata la a lui a schimbat arcurile fata, pentru ca avea unu rupt (se recomanda schimbarea lor pe punte, nu doar la o singura roata), la el arcul era rupt in taler si se manifesta printr-o trosnitura atunci cand arcul se comprima/decomprima. La fel ca la tine, ruptura nu era vizibila "cu ochiul liber", au vazut arcul rupt abea dupa ce l-au dat jos.
Adi G.
Sa nu fie rulmentul atat de uzat incat sa faca arcul sa vibreze. Recent tata la a lui a schimbat arcurile fata, pentru ca avea unu rupt (se recomanda schimbarea lor pe punte, nu doar la o singura roata), la el arcul era rupt in taler si se manifesta printr-o trosnitura atunci cand arcul se comprima/decomprima. La fel ca la tine, ruptura nu era vizibila "cu ochiul liber", au vazut arcul rupt abea dupa ce l-au dat jos.
Adi G.
- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- teo1985
- **
- 280 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
teo1985
- Mesaje scrise: 280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 533 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DoTy
- **
- 179 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Datorita faptului ca dadea semne de rulmenti (troznea usor la viraje pe partea dreapta) am schimbat ambii rulmenti acum cateva zile, am pus lemforder (pe cutie lemforder iar pe rulment ruville). Dupa montaj s-a linistit masina, nu se mai auzea nici un zgomot la speedbumper sau in viraj. Problema e ca dupa 40-50 km zgomotele au reinceput sa apara, acum si pe stanga si pe drepata (zgomot de arc torsionat care scapa). Sa se duca asa repede rulmentii? Sau nu i-am montat eu bine?
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Revin cu update: dupa cateva zile in care m-am umplut de nervi datorita zgomotelor, ieri s-a linistit masina singura dupa ce am coborat dupa o bordura mai inalta. Dupa aia m facut 80 km fara nici un zgomot. Banuiesc ca in urma socului ceva mai puternic s-au asezat arcurile cum trebuie in locasurile lor.
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- skipero
- **
- 476 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
Acum am dat peste postul asta vechi, scriu ca poate mai intalneste cineva problema care am avut-o eu.
Rezolvarea a fost simpla. Aveam o pietricica (diametru 4-5 mm) in talerul pe care sta arcul din fata. Pietricica intra ocazional intre arc si taler si facea galagie cand scapa. Culmea este ca nu s-a spart, am gasit-o intraga dar rotunjita bine. Dupa ce-am scos-o nu s-au mai auzit zgomote.
Rezolvarea a fost simpla. Aveam o pietricica (diametru 4-5 mm) in talerul pe care sta arcul din fata. Pietricica intra ocazional intre arc si taler si facea galagie cand scapa. Culmea este ca nu s-a spart, am gasit-o intraga dar rotunjita bine. Dupa ce-am scos-o nu s-au mai auzit zgomote.
- Cosmin Kess
- *
- 29 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Signum 2007
- Bucuresti
Cosmin Kess
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut! Subiectul meu s-ar putea sa nu aibã mare legãturã cu rulmenții...dar încerc și eu.
De ceva vreme am probleme cu servodirectia: mai exact cursa volanului este întreruptã. Câteva grade rotație merge perfect și lin apoi se simte ca o piedica și tb sa folosesc ceva mai multa forțã sa îl manevrez, apoi iarãși lin.
Am cautat cauza și am schimbat (la sfatul unor specialiști din service-uri) releul alternatorul-ui și pompa servodirectie. Aceeași problema în continuare.
Acum, alt specialist spune ca de vina sunt rulmenții flanselor, mai ales ca la virarea roților pe loc, atunci cand bolanul are piedica aceea in cursa, se simte o torsiune în arc și acesta vibreazã. Aaa, în mers mai ales la trecerea peste denivelãri se aude ca un pocnit înfundat în volan, care pare a veni din interiorul capacului de plastic.
Vreau sa remediez problema asta dar m-am cam saturat sa o iau pe ghicite și sa arunc banii pe piese care nu trebuiesc schimbate.
Este cineva care a avut o belea asemãnãtoare și a avut legãturã cu rulmenții flanselor terminați?
Multumesc.
De ceva vreme am probleme cu servodirectia: mai exact cursa volanului este întreruptã. Câteva grade rotație merge perfect și lin apoi se simte ca o piedica și tb sa folosesc ceva mai multa forțã sa îl manevrez, apoi iarãși lin.
Am cautat cauza și am schimbat (la sfatul unor specialiști din service-uri) releul alternatorul-ui și pompa servodirectie. Aceeași problema în continuare.
Acum, alt specialist spune ca de vina sunt rulmenții flanselor, mai ales ca la virarea roților pe loc, atunci cand bolanul are piedica aceea in cursa, se simte o torsiune în arc și acesta vibreazã. Aaa, în mers mai ales la trecerea peste denivelãri se aude ca un pocnit înfundat în volan, care pare a veni din interiorul capacului de plastic.
Vreau sa remediez problema asta dar m-am cam saturat sa o iau pe ghicite și sa arunc banii pe piese care nu trebuiesc schimbate.
Este cineva care a avut o belea asemãnãtoare și a avut legãturã cu rulmenții flanselor terminați?
Multumesc.