- MaxDDM
- ***
- 696 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 857 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 857
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
iani 09
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
iani 09
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
iani 09
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,412 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,412
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 696 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Daca e vorba de filtrul capsulat...care nu e de origine...,,,e nevoie de o pompa de amorsare de Logan care are supapade sens....semonteaza turul care intra in filtrul capsulat iar pe retur semnoteaza pompa..apasati repetat pe pompa pana iese motorina pe teava de sens...apoi nu desfaceti furtunul din pompa care vine la filtru pt ca toata motorina din filtru va fi aspirata si trimisa in rezervor...veti desface furtunul care leaga teava de tur care intra in filtru si astptati un minut apoi il montati la loc ( minutul ala e necesar pt ca motorina de pe conducta de tur a masinii care vine din rezervor sa fie aspirata si trimisa apoi in rezervor iar ilftrul sa fie plin...apoi montai si furtunul pe filtru care vine de la pompa de motorina si dati la cheie lung apasand acceleratia...masina va porni mai greoi ..va merge putin si se va opri...continuati sa da-ti la cheie un pic mai lung in repetate randuri pana masina va porni cu fum alb semn ca s-a amorsat.
acum...referitor la releul de pornire..trebuie sa vorbiti cu otomega25 ..el are asa ceva d evanzare...dupa ce achizitionati de la el...desfaceti mansonul firelor care duc al senzorul de temperatura iar pe cel rosu sau albastru il taiati....iar firele care ies din releu (sunt 2) le montati la capetel;e taiate si astfel ati interpus releul suplimentar care are rolul de a opti alimentarea releului timp de 6 secunde atunci cand se pune contactul...iar senzorul de temperatura va vedea o tomp mai mica si va actiona bujiile....apoi....alimentarea releului o veti lua din cutia cu sigurante cea mare din dreapta de la releul galben astfel ..scoateti releul galben afara veti vedea ca e in cruce....cum stati cu releul scos cu lamelele in jos ca si cum l-ati monta la loc veti obsrrva o lamela jos ..aceea e fol pt minus adica firul maro lar langa ea in stanga e plusul ..adic afirul; alb de la releufirele releului le vei baga pe gaurile lamelelor de la relul galben al masinii apoi il montati la loc.....apoi urmeaz atestul..pune-ti contactul si un prieten va vedea pe releul suplimentar daca se aprinde beculetul verde..timpd e 6 secunde apoi daca se stinge automat dupa scurgerea celor 6 secunde..si da-ti la cheie..masina trebuie sa porneasca mai usor si cel mai important..in bord trebuie saapara spira de la bujii.
Toate aceste teste se vor face cu motorul rece.
Daca aveti intrebari scrieti-mi pe PM.
Spor la treaba.
Aaaaa..era sa uit..sa nu mai faceti greseala sa puneti contactul de mai multe ori..nu rezolvati nimic pt ca nu aveti pompa in rezervor ca la 1,9 cdti...
iani 09
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
- maryan_nar
- **
- 70 mesaje
- din 29 Mar 2015
- Vectra 2004 y22dtr
- Spania
maryan_nar
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2015
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 696 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
George 14
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2016
- Mesaj Privat
- maryan_nar
- **
- 70 mesaje
- din 29 Mar 2015
- Vectra 2004 y22dtr
- Spania
maryan_nar
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2015
- Mesaj Privat
- maryan_nar
- **
- 70 mesaje
- din 29 Mar 2015
- Vectra 2004 y22dtr
- Spania
maryan_nar
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2015
- Mesaj Privat
- cioby
- OP
- 149 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
P0234-5A - Overboost (deviatie negativa)
Ca sa fiu scurt, am schimbat cu noi sau imprumutate de la alte masini care merg fara probleme urmatoarele piese:
- turbina
- toate electrovalvele si furtune, coturi, etc
- egr
- debitmetru aer
- senzor presiune
- senzor barometric
- pompa vacuum
- am schimbat tot la ce m-am putut gandi
- am verificat clapetele din galerie, sunt actionate bine(aici am depistat ceva: mecanicul mi-a tinut blocat de vacumul de la clapete iar cand i-a dat drumul a crescut enorm de mult presiunea in furtunuri pana ce a intrat in limp mode, o tineam turata la 2000 si a zis ca era o presiune prea mare pt 2000 ture)
Ca sa produc problema mai repede de la o viteza de 60 km/h in a patra sau a cincea ii dau talpa si cand ajunge la 2000 ture da in nas. Nu se mai accelereaza mai mult de 2800 - 2900 turatii. Opresc masina, o pornesc si merge din nou, pana data viitoare. Se intampla de obicei cand se incalzeste motorul. Daca nu ii dau talpa si accelerez usor, nu se intampla. Cand se intampla se aude un carait, daca reduc din accelerare acesta dispare ca sunet si nu se produce problema.
Pur si simplu nu mai reusesc sa-i dau de cap! Poate sa fie o problema de ECU sa-l resoftez sau alt calculator?
Alte probleme care poate au legatura:
- senzor ABS stanga - spate da eroare, cand am pus mufa de la stangul la dreptul - spate dadea eroare dreptul de acum
- din cand in cand, cad ceasurile din bord, apare martorul baterie, fluctueaza asa de cateva ori dupa care isi revine. face asa cam odata pe luna. Am reparat alternator, schimbat cablurile de la alternator la baterie si bateria e o VARTA noua de 85 Ah si 800 A. a pornit la sfert toate perioada rece si am mers numai prin oras(PS: e extraordinara bateria).
OPEL VECTRA C 2,2 DTI 125 CP DIN 2003
PS: Dau o masa celui care ma rezolva!