Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cand am intrebat daca au fost galvanizate segmentele de reparatie, m-am referit EXACT la poza de mai sus.
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).
Skip ads

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am uitat câteva amãnunte foarte importante, întotdeauna aceste operațiuni trebuie fãcute într-un spațiu uscat, fãrã umiditate, niciodatã nu slefuți chitul cu apã, defapt nimic cu apã, chitul este ca un burete, absoarbe apa pânã la tablã, dupã terminarea tuturor operațiilor tabla în contact cu apa ruginește, chitul se desprinde și crapã etc, filerul la fel fãrã apã și înainte de finisaj lãsat sã se usuce foarte bine, altfel el o sã lucreze și dupã ce a-ți vopsit și o sã arate foarte urât
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Cand am intrebat daca au fost galvanizate segmentele de reparatie, m-am referit EXACT la poza de mai sus.
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).

Am inteles......despre ce spui. Dar imaginile acelea erau doar exemple, pentru cine nu stie sau nu a vazut cum se procedeaza.
Am avut facut asa si nu a tinut, a ruginit din interior, a ajuns apa la chit si sa umflat vopseaua.
Poza aceea presupun ca e de la VW sau alta marca, dar procedeul il gasesti pe youtube, la reconditionare masini clasice.
In cazul tau, cred ca tot asa trebuie facut.
http://www.youtube.com/watch?v=RW6ZehpVEGk
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bun, macar am lamurit-o, deci la tine NU ai ajuns sa tai si sa pui segment de reparatie (ma si miram cand am citit, ca doar masina ta inca nu are anii de batranete ca sa ajungi sa tai acolo). Initial am crezut ca la a ta s-a taiat, sa tratat cu zinc, s-a chituit si poza respectiva este exact din timpul reparatiilor, iar apoi dupa 2 ani ti-a iesit rugina la exterior.

Da, cam asa trebuie facut la mine ca in link, si sunt in dubiu... daca sa pun segment de reparatie sau sa tai doar acolo unde a dat rugina si pe bucatile respective (la o prima vedere doar cateva bucati de taiat, de cativa cm) sa-mi bage fibra ?
Skip ads

  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Este alegerea ta pana la urma. Daca vrei o lucrare profesionala, atunci asta se face cu petec si sudura, dar daca nu e portiune mare, eu zic sa nu sudezi, mai bine sa bagi fibra.

Am vazut pe youtube filmare cu unu care a reconditionat un sfert de prag cu fibra si a iesit bine.
http://www.youtube.com/watch?v=g_FDYbWs5eY
Asa am facut si eu. Intre bacata buna de aripa si bucata sudata s-a format rugina, acolo am curatat-taiat cam 3 cm si am reconstruit cu poxymetal. Am mai lucrat ceva la masina acum 8 ani cu poxymetal si e inca in stare perfecta. Din cauza batranetii nu ar fi trebuit sa am probleme, dar masina am luat-o reparata pe ambele parti din spate si nu prea cred ca a fost bine tratata lucrarea.
O masina nelovita nu ar trebui sa aiba probleme.
  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
A mai cumparat cineva asa ceva?
Eventual sa puna poze sa vedem cum arata?



Multumesc!
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Aparatori de plastic produse in serie nu exista, doar daca se fabrica din fibra de catre cineva.
Ce am gasit si mi-am pus eu pentru a acoperi aripa reparata, sunt aparatori de aripi din tabla zincata vopsita, de buna calitate si arata asa.


Dar daca nu ai probleme cu aripile, adica sa fie ruginite si reparate, atunci nu iti pune.
  • alexxV

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sal.as fi si eu interesat de un set de ornamente pt aripa spate la Astra G.Știe cineva unde gãsim?
Skip ads

  • Marian 127

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:
ahappyuser a scris:Cand am intrebat daca au fost galvanizate segmentele de reparatie, m-am referit EXACT la poza de mai sus.
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).

Am inteles......despre ce spui. Dar imaginile acelea erau doar exemple, pentru cine nu stie sau nu a vazut cum se procedeaza.
Am avut facut asa si nu a tinut, a ruginit din interior, a ajuns apa la chit si sa umflat vopseaua.
Poza aceea presupun ca e de la VW sau alta marca, dar procedeul il gasesti pe youtube, la reconditionare masini clasice.
In cazul tau, cred ca tot asa trebuie facut.
http://www.youtube.com/watch?v=RW6ZehpVEGk




Salut dar tu de unde ai facut rost de astfel de protectii aripi ?
  • Marian 127

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
aquagen a scris:Salutare.
Am reusit sa montez doar una dintre aripi, pentru ca nu prea am avut putere sa fac mai mult.
Prinderea se face cu niste cleme care arcuiesc aripile si le forteaza pe pozitie, eu am pus pe margine dublu adeziv.
Asa arata.
Astra G cu ornamente de aripa.


salut referitor la acele aripi nu mentin apa ? gen sa ajute rugina sa iasa mai repede ?
  • Cosmin H

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
De unde as putea comanda aceste protectii pentru aripi ?
  • vls009

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut, unde se gaseste asa ceva?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si pe mine ma intereseaza daca stie cineva ca site-ul vad ca nu mai merge...
eu am avut acum 2 ani aproape reparate ambele parti in service autorizat de reprezentanta si a dat iara rugina acum Sad
nu stiu ce sa ii mai fac pentru ca am nevoie de masina sa mai tina vreo 4 ani maxim
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR