nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Soluția asta e propusã pt sistemele de injecție care cer motorinã <E5. Adicã pt cele care au nevoie de mai mult sulf in compozitie.
injecție la E5 e conceput (cel putin teoretic) sa meargã cu un astfel de carburant. Asa ca nu e nevoie. Repet, cel putin la nivel teoretic.
Dar fiecare decide ce face cu masina lui, indiferent de tipul injecției.
Am fost si eu tentat sa pun la g. Dar am renuntat. Merge doar cu motorinã de la pompa si o face bine.
injecție la E5 e conceput (cel putin teoretic) sa meargã cu un astfel de carburant. Asa ca nu e nevoie. Repet, cel putin la nivel teoretic.
Dar fiecare decide ce face cu masina lui, indiferent de tipul injecției.
Am fost si eu tentat sa pun la g. Dar am renuntat. Merge doar cu motorinã de la pompa si o face bine.
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mie la G imi tzacane un injector la cald (injecorul nr.1). Cu 2T tzacane putin, fara 2T il aud destul de pronuntat. Nu vreau inca sa-l inlocuiesc, eu acum merg pe 1:300 2T semisintetic si e inca suportabil ca zgomot. Dupa inlocuire o sa trec la 1:400 ratie de amestec, deocamdata nu pot (injectorul meu are probleme de natura mecanica).
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Soluția asta e propusã pt sistemele de injecție care cer motorinã <E5. Adicã pt cele care au nevoie de mai mult sulf in compozitie.
injecție la E5 e conceput (cel putin teoretic) sa meargã cu un astfel de carburant. Asa ca nu e nevoie. Repet, cel putin la nivel teoretic.
Dar fiecare decide ce face cu masina lui, indiferent de tipul injecției.
Am fost si eu tentat sa pun la g. Dar am renuntat. Merge doar cu motorinã de la pompa si o face bine.
Masina mea este E4 fãrã DPF
injecție la E5 e conceput (cel putin teoretic) sa meargã cu un astfel de carburant. Asa ca nu e nevoie. Repet, cel putin la nivel teoretic.
Dar fiecare decide ce face cu masina lui, indiferent de tipul injecției.
Am fost si eu tentat sa pun la g. Dar am renuntat. Merge doar cu motorinã de la pompa si o face bine.
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu pune 200ml la un plin de 50litri motorina. 200ml pun eu la un plin de 60litri motorina la Vectra B Euro2 in ratie de 1:300.
Fa un calcul, daca vrei sa probezi ratia de 1:300, calculeaza asa :
1000mililitri ulei 2T semisintetic .................... la 300litri de motorina
x mililitri ulei 2T semisintetic .......................... la 50litri de motorina
---------------------------------------------------------------------------------------------------
x = 50 x 1000/300, adica 165mililitri ulei 2T semisintetic pentru 50litri de motorina.
Fa un calcul, daca vrei sa probezi ratia de 1:300, calculeaza asa :
1000mililitri ulei 2T semisintetic .................... la 300litri de motorina
x mililitri ulei 2T semisintetic .......................... la 50litri de motorina
---------------------------------------------------------------------------------------------------
x = 50 x 1000/300, adica 165mililitri ulei 2T semisintetic pentru 50litri de motorina.
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
revin cu impresii dupa un drum de 180 km.la dus nu am sesizat mare lucru .apoi am ascultat masina la relanti. sunet atenuat usor dar am impresia ca este intarziat momentul de injectie(nu stiu cum sa ma exprim) arderea este un pic mai lenta dar mai puternica un pic. proportia a fost 200 ml (amestec 1-4) la 50 l motorina,deci putin ulei dar nici n-as pune mai mult deocamdata.
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
NU-MI VINE SA CRED.m-am contrazis la tara cu o ruda de fapta comisa,el fiind convins ca masina mea va scoate fum din cauza uleiului si am pus in doua recipiente de metal amestecul meu 1-4 si in altul motorina normala si le-am dat foc sa vedem ce reziduri lasa.surpriza .....unde a fost ulei ffff putina cenusa si unde a fost doar motorina negreala din plin. era f nedumerit. URMARE mi-a luat bidonul si a pus juma de l ca nebunu si apoi plinul.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- OP
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Astazi se împlinesc 5 ani de cand folosesc 2T JASO-FC la Vectra mea (1.7TD ISUZU EURO2) in amestec cu motorina. Am mers preponderent pe o ratie de amestec de 1:300 (mai putin in lunile de iarna cu frig mare cand i-am pus 1:200) si pe toata aceasta perioada am folosit doar Liqui Moly JASO-FC Art.No.1052.
Motorul are 18ani si 258.000km (cel putin atat imi arata in bord) nu mananca ulei porneste usor si e econom, pâna acum nu am avut absolut nicio problema cu el chiar merge excelent cu 2T + motorina standard de la statiile MOL (am alimentat doar ocazional de la OMV sau Petrom).
Motorul are 18ani si 258.000km (cel putin atat imi arata in bord) nu mananca ulei porneste usor si e econom, pâna acum nu am avut absolut nicio problema cu el chiar merge excelent cu 2T + motorina standard de la statiile MOL (am alimentat doar ocazional de la OMV sau Petrom).
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Va salut!
M-am hotãrât intr-un tarziu sa bag si eu ulei in motorina,dar am o intrebare la voi , putin off topic, si cu scuzele de rigoare: Am o insignia A20Dth,2009,dpf off, de aprox 2-3 sapt imi da cu fum negru mai ales la demaraj brusc, suspectez injectoarele, vreau sa imi incerc norocul si cu un aditiv pt acestea, nu stiu care va da un rezultat mai rapid: un aditiv de la liqui moly(un flacon la un plin) sau Metabond Megasel in proporția specificatã de producator? La Metabond am citit ca se vad rezultate la folosirea întregului flacon, asta inseamna km multi si timp,si pare mai mult de intretinere decat de curãțare, in situatia mea! Pot folosi in acelasi timp si ulei 2t si unul din aditivii de mai sus? Ultima alimentare a fost cu motorina premium de la Omw si se observa o diminuare!
M-am hotãrât intr-un tarziu sa bag si eu ulei in motorina,dar am o intrebare la voi , putin off topic, si cu scuzele de rigoare: Am o insignia A20Dth,2009,dpf off, de aprox 2-3 sapt imi da cu fum negru mai ales la demaraj brusc, suspectez injectoarele, vreau sa imi incerc norocul si cu un aditiv pt acestea, nu stiu care va da un rezultat mai rapid: un aditiv de la liqui moly(un flacon la un plin) sau Metabond Megasel in proporția specificatã de producator? La Metabond am citit ca se vad rezultate la folosirea întregului flacon, asta inseamna km multi si timp,si pare mai mult de intretinere decat de curãțare, in situatia mea! Pot folosi in acelasi timp si ulei 2t si unul din aditivii de mai sus? Ultima alimentare a fost cu motorina premium de la Omw si se observa o diminuare!
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat