big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
luly
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
larson
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2013
- Mesaj Privat
luly
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Ai traducerea cu Google,sper sa intelegi ca e nevoie de cunostinte,dotare si experienta pentru a rezolva acest cod...Cod P0171 - Sistem prea sãrac
OBDII Codul probleme P0171 - Sistemul prea sãrac (Banca 1) înseamnã cã amestecul aer-combustibil a motorului este prea slabã, sau existã prea mult aer și prea puțin combustibil. Conduce o mașinã cu codul P0171 poate provoca mai multe daune autovehiculului în timp, ca atunci când motorul merge macrã, temperatura de ardere este mult mai mare.
• Simptome
• Cauze
• diagnostic
• Ce este un vid sau scurgeri de admisie?
• Probleme comune care cauzeazã codul P0171
• masina de baza knowlege: modul în care raportul aer / combustibil este reglat
• TRIM lungi și scurte de combustibil
• Ce termeni "Banca 1" și "Banca 2" înseamnã?
Simptome:
Simptomele tipice ale amestecului de combustibil sãrac de aer includ:
- Lipsa de putere
- Mers în gol asprã
- Șuierat de la motor (scurgeri de vid)
- Stalling
- Dificultatea de pornire
- Detonație motorului sau detonare (pingul) sub sarcinã
- Motorul funcționeazã la cald
Cauze:
Cauzele comune includ:
- admisie sau de vid scurgeri
- Înfundatã sau senzor defect Debitul masei de aer (MAF)
- Supapã PCV defectã
- Purjare deschis înțepenit de supapã / electrovalva
- Senzor de oxigen funcționeazã defectuos
- Piața pieselor de schimb instalate în mod necorespunzãtor aportul rece
- Presiune joasã de combustibil
- Convertor catalitic înfundatã
Modul în care codul P0171 este diagnosticat:
Cu ajutorul unui instrument de scanare bun care aratã datele live diagnosticarea P0171 cod este destul de ușor. Fãrã un instrument de scanare, singura modalitate de a gãsi problema este de a verifica elementele de bazã și problemele de cercetare comune cu dvs. special marca de masina, an și model. Noi am fãcut unele de cercetare și a postat probleme comune pentru unele masini, citiți mai departe. Cel mai bun loc pentru a lua masina pentru diagnosticare este dealerul local - tehnicienii lor sunt pregãtiți din fabricã și sã cunoascã problemele comune cu masinile pe care le serviciu.
verificãri de bazã sub capotã se numãrã: este cutia filtrului de aer închis în mod corespunzãtor? Are portbagajul de admisie are nici fisuri? Sunt oricare dintre conductele de vid sau furtunurile deconectate?
Dacã aveți un instrument de scanare, verificați pe termen scurt de combustibil Trim (STFT) și citirile pe termen lung de combustibil Trim (LTFT) la mers în gol și la rpms mai mari (Cititi mai multe despre combustibil tunde de mai jos). În mod normal, atât LTFT și STFT ar trebui sã fie aproape de zero. În cazul în care se ridicã STFT mai mare de 15-20% la ralanti și picãturi la RPM mai mari, cel mai probabil ai o scurgere de vid. În cazul în care STFT este aproape de zero, la ralanti, dar ridica la 15-20% la rpms mai mari, problema ar putea fi cauzat un senzor defect de debit masic de aer, colmatate convertor catalitic sau o presiune scãzutã a combustibilului. Cititi mai multe despre utilizarea unui instrument de scanare aici.
Ce este de admisie sau de vid scurgere?
O scurgere de aer oriunde Intre admisia și filtrul de aer este, de obicei, numit vacuum sau scurgeri de admisie. exemple comune de scurgeri de admisie includ rupt sau crãpat de admisie de încãrcare, scurgeri garnituri galeriei de admisie, supapa PCV blocat-deschis sau defect sau rupt furtun PCV, fisurate sau linie de vid deconectatã. Într-un limbaj mai tehnic, scurgeri de vid sau de admisie sunt numite "aer necontorizatã", deoarece aerul intrã în sistemul de admisie printr-un portbagaj de admisie daune sau alte scurgeri nu este mãsuratã de senzorul de debit de aer de masã și, prin urmare, computerul motorului nu poate calcula cantitatea de combustibil injectatã în mod corespunzãtor, determinând motorul sã funcționeze "lean". Iatã câteva exemple de admisie sau de vid scurgeri:
OBDII Codul probleme P0171 - Sistemul prea sãrac (Banca 1) înseamnã cã amestecul aer-combustibil a motorului este prea slabã, sau existã prea mult aer și prea puțin combustibil. Conduce o mașinã cu codul P0171 poate provoca mai multe daune autovehiculului în timp, ca atunci când motorul merge macrã, temperatura de ardere este mult mai mare.
• Simptome
• Cauze
• diagnostic
• Ce este un vid sau scurgeri de admisie?
• Probleme comune care cauzeazã codul P0171
• masina de baza knowlege: modul în care raportul aer / combustibil este reglat
• TRIM lungi și scurte de combustibil
• Ce termeni "Banca 1" și "Banca 2" înseamnã?
Simptome:
Simptomele tipice ale amestecului de combustibil sãrac de aer includ:
- Lipsa de putere
- Mers în gol asprã
- Șuierat de la motor (scurgeri de vid)
- Stalling
- Dificultatea de pornire
- Detonație motorului sau detonare (pingul) sub sarcinã
- Motorul funcționeazã la cald
Cauze:
Cauzele comune includ:
- admisie sau de vid scurgeri
- Înfundatã sau senzor defect Debitul masei de aer (MAF)
- Supapã PCV defectã
- Purjare deschis înțepenit de supapã / electrovalva
- Senzor de oxigen funcționeazã defectuos
- Piața pieselor de schimb instalate în mod necorespunzãtor aportul rece
- Presiune joasã de combustibil
- Convertor catalitic înfundatã
Modul în care codul P0171 este diagnosticat:
Cu ajutorul unui instrument de scanare bun care aratã datele live diagnosticarea P0171 cod este destul de ușor. Fãrã un instrument de scanare, singura modalitate de a gãsi problema este de a verifica elementele de bazã și problemele de cercetare comune cu dvs. special marca de masina, an și model. Noi am fãcut unele de cercetare și a postat probleme comune pentru unele masini, citiți mai departe. Cel mai bun loc pentru a lua masina pentru diagnosticare este dealerul local - tehnicienii lor sunt pregãtiți din fabricã și sã cunoascã problemele comune cu masinile pe care le serviciu.
verificãri de bazã sub capotã se numãrã: este cutia filtrului de aer închis în mod corespunzãtor? Are portbagajul de admisie are nici fisuri? Sunt oricare dintre conductele de vid sau furtunurile deconectate?
Dacã aveți un instrument de scanare, verificați pe termen scurt de combustibil Trim (STFT) și citirile pe termen lung de combustibil Trim (LTFT) la mers în gol și la rpms mai mari (Cititi mai multe despre combustibil tunde de mai jos). În mod normal, atât LTFT și STFT ar trebui sã fie aproape de zero. În cazul în care se ridicã STFT mai mare de 15-20% la ralanti și picãturi la RPM mai mari, cel mai probabil ai o scurgere de vid. În cazul în care STFT este aproape de zero, la ralanti, dar ridica la 15-20% la rpms mai mari, problema ar putea fi cauzat un senzor defect de debit masic de aer, colmatate convertor catalitic sau o presiune scãzutã a combustibilului. Cititi mai multe despre utilizarea unui instrument de scanare aici.
Ce este de admisie sau de vid scurgere?
O scurgere de aer oriunde Intre admisia și filtrul de aer este, de obicei, numit vacuum sau scurgeri de admisie. exemple comune de scurgeri de admisie includ rupt sau crãpat de admisie de încãrcare, scurgeri garnituri galeriei de admisie, supapa PCV blocat-deschis sau defect sau rupt furtun PCV, fisurate sau linie de vid deconectatã. Într-un limbaj mai tehnic, scurgeri de vid sau de admisie sunt numite "aer necontorizatã", deoarece aerul intrã în sistemul de admisie printr-un portbagaj de admisie daune sau alte scurgeri nu este mãsuratã de senzorul de debit de aer de masã și, prin urmare, computerul motorului nu poate calcula cantitatea de combustibil injectatã în mod corespunzãtor, determinând motorul sã funcționeze "lean". Iatã câteva exemple de admisie sau de vid scurgeri:
luly
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
larson
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2013
- Mesaj Privat
larson
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2013
- Mesaj Privat
luly
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
Sincer daca ti la masina fa ca mine si cand ai timp duo la reprezentanta....la mine au vazuto 8 mecanici si imi spuneau ca e pompa de benzina.altu ca ii plac bujii ngk.altu ca e dus ecu.altu zice ca e benzina proasta si sai bag aditiv....iam schimbat pompa' am bagat numa benzina de 99'bujii am beru'iam bagat si aditiv .deci iti dai seama ce mecanici am in oras....am decis dupa paste sa o duc la reprezentanta si aia macar imi soun 90% sigur ce are
larson
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2013
- Mesaj Privat
luly
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
larson
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2013
- Mesaj Privat
luly
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- liviuciupi
- *
- 2 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Meriva 2003 Z16XE
- Timis
liviuciupi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
salutare
sunt nou in club si as dori sa intreb cat poate consuma un (meriva) z16xe deoarece mie cu un plin 54litri am facut 670 km numai in exterior o viteza de croaziera de 110 la 3500turatii/min pe autostada deva sibiu iar lugoj timisoara 120 km/h la 3700 turatii/min si s-a aprins becul nu cred ca este normal in rest pe drumurile nationale usor 80-100 pe alocuri
de aceea ma poate ajuta cineva cu un sfat pe unde sa caut
mentionez ca egr desfacut si functional inainte de plecare
bujii verificate si nici una afumata?
ulei schimbat ,nu consuma ulei
trage bine (cred ca este normal la cat consuma Smile )
cauciucuri 185/60
are 226000km reali
ar putea fi de la ambreiaj? dar l-am incercat incarcat fiind in panta si motorul raspundea instant la pedala de acceleratie fara patinaj
multumesc anticipat
PS stie cineva un mecanic bun in timisoara care ma poate ajuta. Reprezentanta este competenta ?
sunt nou in club si as dori sa intreb cat poate consuma un (meriva) z16xe deoarece mie cu un plin 54litri am facut 670 km numai in exterior o viteza de croaziera de 110 la 3500turatii/min pe autostada deva sibiu iar lugoj timisoara 120 km/h la 3700 turatii/min si s-a aprins becul nu cred ca este normal in rest pe drumurile nationale usor 80-100 pe alocuri
de aceea ma poate ajuta cineva cu un sfat pe unde sa caut
mentionez ca egr desfacut si functional inainte de plecare
bujii verificate si nici una afumata?
ulei schimbat ,nu consuma ulei
trage bine (cred ca este normal la cat consuma Smile )
cauciucuri 185/60
are 226000km reali
ar putea fi de la ambreiaj? dar l-am incercat incarcat fiind in panta si motorul raspundea instant la pedala de acceleratie fara patinaj
multumesc anticipat
PS stie cineva un mecanic bun in timisoara care ma poate ajuta. Reprezentanta este competenta ?
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
luly
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2016
- Mesaj Privat
larson
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2013
- Mesaj Privat