- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare.
Bine ai mai revenit.
Ai dreptate. Ca si data trecuta. Si te sustin.
Dar Antara nu e masina de oras. Daca faci doar oras nu poti sa o lasi sa-si faca regenerarea.
Eu am drumuri mixte. Si oras si extern si o mai ajut. Asta nu inseamna ca nu am avut situatii cand am oprit si au inceput sa o ia razna ventilatoarele.
Bine ai mai revenit.
Ai dreptate. Ca si data trecuta. Si te sustin.
Dar Antara nu e masina de oras. Daca faci doar oras nu poti sa o lasi sa-si faca regenerarea.
Eu am drumuri mixte. Si oras si extern si o mai ajut. Asta nu inseamna ca nu am avut situatii cand am oprit si au inceput sa o ia razna ventilatoarele.
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut manssx,
Am o masina exact ca a ta. Numai ca a mea este din 2014, in 16 noiembrie va avea 2 ani. Acum am putin peste 28.000 km. Pana acum, am vazut aprins martorul de 2 ori. De fiecare data am iesit din oras si am mers cam 20-30 minute, cu 90-100 km/h.
Am fost obligat sa mai fac si alta data acest lucru, fara sa se aprinda nimic in bord. Trebuie sa te obisnuiesti sa recunosti cand are loc regenerarea. De ex. afisajul unui consum de 3,0 - 3,5 l motorina /h mers in gol, sau faptul ca nu mai functioneaza functia START/STOP . Pentru mine acestea sunt elocvente.
Am mai spus si alta data. Aceasta masina este buna daca rulezi 30.000 - 40.000 km /an si mai ales drumuri lungi. Deplasarea pe autostrada este absolul o placere.
De fiecare data, la service AUTOGLOBUS mi s-a spus ca nu este nici o problema cu filtrul. Din pacate au inceput pierderile de ulei. Sunt numai pete pe motor. La reprezentanta mi s-a spus sa ma planific mai repede pentru revizie ca sa se poata ocupa si de etansare. O sa vedem.
Am o masina exact ca a ta. Numai ca a mea este din 2014, in 16 noiembrie va avea 2 ani. Acum am putin peste 28.000 km. Pana acum, am vazut aprins martorul de 2 ori. De fiecare data am iesit din oras si am mers cam 20-30 minute, cu 90-100 km/h.
Am fost obligat sa mai fac si alta data acest lucru, fara sa se aprinda nimic in bord. Trebuie sa te obisnuiesti sa recunosti cand are loc regenerarea. De ex. afisajul unui consum de 3,0 - 3,5 l motorina /h mers in gol, sau faptul ca nu mai functioneaza functia START/STOP . Pentru mine acestea sunt elocvente.
Am mai spus si alta data. Aceasta masina este buna daca rulezi 30.000 - 40.000 km /an si mai ales drumuri lungi. Deplasarea pe autostrada este absolul o placere.
De fiecare data, la service AUTOGLOBUS mi s-a spus ca nu este nici o problema cu filtrul. Din pacate au inceput pierderile de ulei. Sunt numai pete pe motor. La reprezentanta mi s-a spus sa ma planific mai repede pentru revizie ca sa se poata ocupa si de etansare. O sa vedem.
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am reusit pana la urma sa descopar care era problema cu sunetul de la relanti (si cu ajutorul poseseorilor de Antara din Anglia). Nu mai schimbati injectoarele deoarece sunt perfecte!
Problema este la EGR! Ori partea de alimentare/semnal adica cablulul cu 5-pini ori undeva inauntru in electrovalva EGR parte electrica sau blocaj/proasta functionare. Cei care aveti problema aseamanatoare cu a mea scoateti temporar mufa cu 5-pini si mergeti cu masina asa - daca sunetul dispare definitiv atunci acolo e buba. Eu am mers deja vreo 300 de kilometrii si nu mai a aparut, de asemeni alte schimbari in bine au fost ca la relantiu motorul este mai silentios (nu mai vibreaza asa grosier), cand accelerez pe loc masina nu mai vibreaza undeva in zona 1900 rpm si 3000 rpm.
Pun urmatoarele poze pentru cei interesati si care nu cunosc unde este electrovalva EGR:
Se desface putin mai greu! Se trage in exterior siguranta aia mica galbena apoi cu forta si indemanare se trage mufa afara (evident ca sa aveti acces la ea primul lucru este sa scoateti capacul de deasupra motorului, dar aici banuiesc ca se pricepe toata lumea)!
Problema este la EGR! Ori partea de alimentare/semnal adica cablulul cu 5-pini ori undeva inauntru in electrovalva EGR parte electrica sau blocaj/proasta functionare. Cei care aveti problema aseamanatoare cu a mea scoateti temporar mufa cu 5-pini si mergeti cu masina asa - daca sunetul dispare definitiv atunci acolo e buba. Eu am mers deja vreo 300 de kilometrii si nu mai a aparut, de asemeni alte schimbari in bine au fost ca la relantiu motorul este mai silentios (nu mai vibreaza asa grosier), cand accelerez pe loc masina nu mai vibreaza undeva in zona 1900 rpm si 3000 rpm.
Pun urmatoarele poze pentru cei interesati si care nu cunosc unde este electrovalva EGR:
Se desface putin mai greu! Se trage in exterior siguranta aia mica galbena apoi cu forta si indemanare se trage mufa afara (evident ca sa aveti acces la ea primul lucru este sa scoateti capacul de deasupra motorului, dar aici banuiesc ca se pricepe toata lumea)!
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Mda....deja nu ma mai surprinde. Veneam de la munte si pe DN1 mi s-a rupt axul de la turbina in mers la 130km/ora si motorul a luat-o pe ulei. Fum albastru in masina si pe strada...masina adusa pe platforma in service! Astept sa-mi comunice cauza altfel sunt dispus sa merg pana la despagubire ca in Antara nu ma mai urc!
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Se pare ca o conducta prin care circula uleiul de racire era aproape indundata. Au comandat turbina si conducta respectiva, in rest cica e totul in regula.
Deja mai cunosc vreo 2 cazuri tot cu turbina crapata, incepe sa-mi miroasa a problema de serie baietii! Deja o pun la vanzare...adio Opel pentru totdeauna (penultimul esec a fost Insignia).
Deja mai cunosc vreo 2 cazuri tot cu turbina crapata, incepe sa-mi miroasa a problema de serie baietii! Deja o pun la vanzare...adio Opel pentru totdeauna (penultimul esec a fost Insignia).
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salutare prieteni. A trecut aproape 3 luni și nu a mai scris nimeni nimic legat de impresiile despre Opel Antara. Sper ca și la voi totul este OK. Eu nu am prea multe de zis. Dupã ce am scãpat de scurgerile de la baia de ulei....numai de bine pot sa zic(sa nu grãiesc într-un ceas rau). Eram curios, spre exemplu, cum a remediat Giulestina problemele avute. Și alte impresii de la ceilalți posesori.
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut tuturor ,
Am deja 38.000 km. Sunt scurgeri de ulei. Nu stiu de unde provin. Interesant este ca nu ajung pe pamant. Sunt doar in partea inferioara. Cred ca am probleme si cu directia in sensul ca exista un joc la volan. Sper ca problemele acestea sa le rezolv la ultima revizie in garantie - in 16.11 are doi ani si se termina garantia.
De cand cu mesajele legate de scurgerile de ulei, sunt atent la parcarile de hotel pe unde trag din cand in cand. Vorbesc totusi de hoteluri de 4-5 * din Germania, Austria, Ungaria si Slovenia, unde cam tot a 3- masina este un BMW sau Mercedes. SUNT PETE DE ULEI PE ASFALT SAU PIATRA. Prin urmare, daca la mine picaturile nu au ajuns pe pamant, cred ca nu este o situatie atat de grava.
Spun toate acestea ca sa subliniez ca nu trebuie sa ne subapreciem masinile si pentru ca cred in continuare in valoarea germana.
Sper sa nu se supere pe mine Giulestina.
Am deja 38.000 km. Sunt scurgeri de ulei. Nu stiu de unde provin. Interesant este ca nu ajung pe pamant. Sunt doar in partea inferioara. Cred ca am probleme si cu directia in sensul ca exista un joc la volan. Sper ca problemele acestea sa le rezolv la ultima revizie in garantie - in 16.11 are doi ani si se termina garantia.
De cand cu mesajele legate de scurgerile de ulei, sunt atent la parcarile de hotel pe unde trag din cand in cand. Vorbesc totusi de hoteluri de 4-5 * din Germania, Austria, Ungaria si Slovenia, unde cam tot a 3- masina este un BMW sau Mercedes. SUNT PETE DE ULEI PE ASFALT SAU PIATRA. Prin urmare, daca la mine picaturile nu au ajuns pe pamant, cred ca nu este o situatie atat de grava.
Spun toate acestea ca sa subliniez ca nu trebuie sa ne subapreciem masinile si pentru ca cred in continuare in valoarea germana.
Sper sa nu se supere pe mine Giulestina.
varan
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat