Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa-si ia fiecare masina potrivita necesitatilor de zi cu zi. Daca stii ca mergi numai prin oras si iesi rar in afara acestuia, nu vad absolut deloc rostul unui motor diesel.
Skip ads

  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am fost la service dar filtrele si uleiul nu leau schimbat pt.ca era aglomerãri dau.ma duc maine la 2.in schimb ian facut diagnOza si mie dar 2 eroriacestea sunt erorile.Ce parere aveti????
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Exact ce ti-am scris in posturile anterioare. EGR cu probleme. Nu are nimic grav masinuta ta. Ai o bujie arsa si trebuie sa vezi daca EGR-ul merge curatat sau trebuie inlocuit, cam atat. E posibil sa fie de vina doar coolerul iar EGR-ul sa fie ok. Acuma vezi si tu ce spun cei de la service.


Ultima modificare facuta de cldmarinescu la Mar 26 Apr, 2016 8:59 pm
  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Prima n are treaba e bujia de preincalzire te afecteaza mai mult iarna.(se aprinde coada de maimuta cand pui contactu ca sa incalzeasca un pic zona sa fie motorina mai putin vascoasa)
Skip ads

  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
P24AD-EGR racitor pompa lichidului de racire feedback ridicata in circuit P0673-CILINDRUL 3 ,faultyfunction,permanent
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri
voi schimba si bujia voi ce recomandati ca marca?cat despre egr oricum vreau sa il curat si sper sa nu trebuiasca schimbat.ca banuiesc ca ,costa ceva banuti
  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Alea de obicei se schimba tot setul.(eu am avut 2 arse din 4)
Ca marca ar trebui sa le inlocuiesti cu ce a fost pe masina.
Ar trebui sa le schimbi la reprezentanta, se mai blocheaza prin blocul motor, sunt niste scule speciale de extras si nu le au toate service-urile.Eu asa am facut la C4, dupa ce am fost refuzat de vreo 2-3 service-uri.Oricum manopera era aceeasi pentru schimbat 1 sau toate 4, pretul la mine a fost cam 50 ron bucata.Manopera vreo 4-500 Ron.Nu cred ca variaza prea mult.
Dar cu asta poti astepta pana prin octombrie, rezolva cealalata problema ca e mai importanta, de fapt cu 1 arsa n-ar trebui sa fie probleme la pornire, o ia mai intai in 3 si dupa 10-15 secunde porneste si celelalt cilindru.
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ce mi se pare curios este ca nu ai avut mesaj pt. a te prezenta la opel.
Eu cand am avut o bujie arsa mia dat mesaj pe bc.
Skip ads

  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
pai dimineata la prima pornire arata masina cu cheita si scria in olandeza parca ".voertug nodig service "dar credeam ca e din cauza reviziei care trebuia facuta
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
salutare.am schimbat si uleiul si filtrele astazi iar din ce am vazut pana acum cat am mers cu ea pare ca masina sa isi fi revenit si sa traga normal.oricum dupa sarbatori curatsi admisia si egr-ul.si filtrul de motorina era foarte imbacsit.multumesc tuturor de sfaturi si va doresc sarbatori fericite la toti forumisti opel.va voi tine la curent cum se comporta in urmatoarea perioada
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
salutare din nou.este vreo problema daca curat senzorul de presiune MAP ,si valva EGR cu spray wd40?.vreau sa le curat maine.dupa ce am schimbat uleiul si filtrele a mers ok cativa km si acum din nou are momente si momente.alaltaieri iam scos mufa de la debitmetru de aer si a mers bine cativa km cat am mers cu ea scoasa .ma gandesc sa il curat si pe ala .stie careva cu ce solutii sau sprayuri merge curatat.multumesc frumos de eventualele raspunsuri.o seara buna tuturor.
  • gyovany1982

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2011 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2016

  • Mesaj Privat
salut.cand scoti mufa de la egr ar trebui sa se aprinda vreun bec in bord pentru ca eu am scos azi mufa de la egr la masina din semnatura si nu sa aprins nimic si nici nu sa modificat in vreun fel mersul motorului.?multumesc
Skip ads

  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Poate a fost anulata din soft.Nu am citit de la inceput daca ai masina de noua etc, dar ar putea fi un raspuns (probabil singurul).
Daca ECU stia de ea mai mult ca sigur iti aparea ceva in bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR