- 20CMRECORDS
- *
- 31 mesaje
- din 01 Feb 2015
- Corsa 1994 c12nz
- Hunedoara
20CMRECORDS
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1994 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
Probabil vor fi genii care vor spune "cu multa grija si atentie" dar din ce stiu eu si sper sa stiu corect si sa te ajut pe tub ai o piesa de plastic de culoare rosie ca un U si acela se introduce la capatul tubului ca sa nu mai permita decomprimarea arcului. Oricum miramas sa mai primesti si alt raspuns ca aici cica "ne ajutam intre noi" doar cu numele ca eu si azi astept raspuns la niste masuratori cu ruleta, da de asta e CLUB OPEL mare fas
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
nu stiu sigur daca se poate desface ce stiu sigur e ca ar trebuii sa ai atasat de el o piesa din plastic ca un U cu care sa blochezi arcul sa nu sara, ca daca sare e inutil apoi, in rest ce sa-ti zic scoate scaunul afara, ala e simplu 4 suruburi ce se desfac cu torx la capetele sinelor de glisare si apoi poti studia problema mai pe indelete.
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cobalt a scris:Salutare colegi, am si eu o mare rugaminte la unul din voi care are un motor x10xe, sa-mi masoare si mie distanta intre punctele indicate in poze, pentru ca eu am avut un accident cu masina si motorul nu mai e pe pozitie, sper asa sa stiu unde trebuie sal duc. pozele sunt facutestand in fata masina asa ca daca puteti dati-mi dimensiunile dreapta sus, dreapta jos, stanga sus, stanga jos.
Mi se pare deplasat in dreapta si nu rezolvi decat cu indreptare sasiu. Tu ai avut lovitura stanga fata si lonjeronul nu mai este drept, cum cutia este prinsa de el impinge motorul dreapta. Suportii motor (tampoane) nu permit mai mult de 5mm cumulat ca ai gaurile mai largi decat surubul. Distantele sasiului le gasesti in TIS sau batraneste cu sfoara sau scandura pusa pe lonjeron. Indreptarea se face la rece, se trage de lonjeron pana ajunge drept, nu sudura sau altele ca si asa e batrana, mai faci si rugina degeaba.
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
da ms de ajutor dane, masina am lovit-o frontal intre timp am indraznit si am sunat pe cineva cu una ca a mea de vanzare, si a fost spre uimirea mea amabil, si ma lasat sa masor. ideea era ca nuam cerut o info tehnica pe care poate putini puteau sa o ofere, asa cum esti tu unul dintre ei, era ceva simplu cu 5 min pierdute maxim, dar asta e.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
max26
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2014
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
1. ce masina e, 2. ai erori stocate, 3. cel mai probabil releul ce alimenteaza circuitul respectiv nu se inchide decat atunci cand aprinzi luminile de drum, deoarece ledul consuma mult mai putin decat becul cu filament, daca vrei tu neaparat led, doar de frumusete ca la consum de curent tot acolo vei ajunge, calculezi si vezi ce rezistenta ai nevoie in serie cu ledul ca sa insumezi acelasi consum si zic eu ca se vor aprinde odata cu contactul 4. faptul ca sta putin aprins aprins aia e alta problema, ai cheia in contact cand e aprins sau si fara cheie tot asa sta putin aprins?
max26
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2014
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
e mai mult de munca dar se poate repara, scoate borna plus de la baterie si cauta pe sub bord sub izolatorul ala del are firele pe care il scoti si repui dupa cautare, fire cu izolatia rupta care fac atingere pe caroserie sau intre ele, daca firele nu mai sunt fixate cu fasete de plastic sau soricei depinde cum ii cunosti tu inseamna ca a mai fost umblat si daca au fost lasate liber sau ros de la vibratii si acum ai o punere la masa pe undeva, tot masina asta o am si eu si nu am probleme, daca si cu becurile aprinse e la fel eu zic ca sta e pronlema. da-mi o adressa de mail si iti dau manual de service in engleza pt ea cu totate informatiile pe care ti le-ai putea dori despre masina
- Cojocaru Valentin
- *
- 6 mesaje
- din 01 Jun 2016
- Astra 2007 Z13DTH
- Mehedinti
Cojocaru Valentin
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2016
- Mesaj Privat
Sorin.pop
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2016
- Mesaj Privat
Sorin.pop
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2016
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
- George-Iulian
- *
- 34 mesaje
- din 30 Mai 2016
- Corsa 1999 X10XE
- Prahova
George-Iulian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2016
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
"Spuneti-mi si mie va rog, la corsa b 1.0 cum se numeste tubulara pentru desfacut termostatul si de cat este ? " george fii mai explicit, ce vrei sa faci defapt? sa schimbi termostatu sau ce? nu cred ca are o denumire anume, termostatu e pe corpul pompei de apa si dupa el are o bucata scurta de teava pe care vine furtunul ala gros, acolo e termostatul ce diametru interior exterior are teava aia scura nu stiu sa zic, dar incaodata spune mai exact ce vrei sa afli/faci?
- George-Iulian
- *
- 34 mesaje
- din 30 Mai 2016
- Corsa 1999 X10XE
- Prahova
George-Iulian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2016
- Mesaj Privat
cobalt
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
am inteles acum george, da din pacate nu stiu sa-ti spun sigur nu mai stiu bine capul la surub e cel stelat? sau cel hexagonal?, banuiesc ca nu e hexagonal ca altfel nu mai intrebai ca era simplu cel mai probabil cheie tubulara de 10, insa daca nu ai tubulara aia stelata in trusa ta dute cu masina la manesman, am inteles ca e acum pe undeva prin teleajan, ca a fost pe 23 august da sa mutat si verifici la fata locului ce tubulara ai nevoie si o cumperi pe aia, sau, desi nu recomand pt ca poti strica capul suruburilor, eu am mai desfacut la a mea cateva cu tubulara normala, se blocheaza pe capul surubului, eu le-am desfacut pe cele de la capacul culbutorilor asa si nu am stricat nimic, deci acum cum crezi tu.
- George-Iulian
- *
- 34 mesaje
- din 30 Mai 2016
- Corsa 1999 X10XE
- Prahova
George-Iulian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2016
- Mesaj Privat