- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gabriel_stg
- *
- 20 mesaje
- din 24 Jan 2013
- Astra 2000 X12XE
- Arad
gabriel_stg
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gabriel_stg
- *
- 20 mesaje
- din 24 Jan 2013
- Astra 2000 X12XE
- Arad
gabriel_stg
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut am revenit, nu am mai facut nimic la motor pentru ca nu prea mai am acel condens doar foarte putin, am desfacut capacul de sus sa vad ce se ascunde acolo este destul de dezastru adica este un ulei negru vascos prin el par ceva depuneri cu toate ca atunci cand am schimbat uleiul am pus ceva de la liqi moly am stat asa la relanti 10 min si am scos uleiul afara,bun. Problema mea este urmatoarea dupa cum spuneam am desfacut capacul de sus sa curat am observat ca are o placuta si sunt ceva canale pe sub el ca am incercat sa curat cu ceva solutie si pe acolo, este desprinsa un pic oare are ceva?este pe interior ca o placa prinsa cu o garnitura neagra de silicon si in cateva colturi se desprinde.
Da-mi te rog un sfat si scuze ca am scris asa mult
Da-mi te rog un sfat si scuze ca am scris asa mult
Gutzik
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
1on
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Claudiu Mihocas
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jun 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Arad
Claudiu Mihocas
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2015
- Mesaj Privat
Va salut domnilor.Si eu am un Opel Astra G,1.7 dti,motor Isuzu y17dt si am o problema mai ciudata in sensul ca am schimbat termoflotul acum un an adicã in Februarie 2015,iar prin luna Noiembrie am constatat ca mașina nu mai bagã caldura apa fiind la 90 de grade.Am fost din nou la mecanic, a schimbat termostatul,a curãțat din nou toatã instalația de rãcire si asta a fost tot.Toate bune si frumoase,mașina baga caldura dar toatã bucuria a ținut o sãptãmana.Din nou nu mai aveam caldura iar antigelul scãdea cam jumãtate de vas la 100 de km.Am fost la alt mecanic care mi-a spus ca este,,din nou'' termostatul.L-am mai schimbat o data si din nou o sãptãmana am avut caldura si nivelul la antigel era normal.Aseara am pornit mașina sa o mai scot din parcare cu frigul asta si am facut vreo 20de km dupã care am parcat mașina .Dimineata când verific antigelul stupoare: Ulei in vasul de expansiune,bineînțeles ca antigel nu mai este iar nivelul la ulei este cu vreo 3 cm peste nivelul maxim.Va rog sa-mi dați un sfat ce problema ar putea fi,fiindcã m-am cam saturat sa bag bani in ea.Va mulțumesc.
- radutzzu18
- **
- 204 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
- miticanicu
- *
- 14 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
miticanicu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Detin un Opel Astra G hatchback 1,7CDTI Motor Z17DTL an fab 2003 in momentul de fata ma confrunt cu doua probleme.
1. Mici pete de ulei in vasul de expansiune
2. La 10-15min de functionare motor, miroase a ebonita sau ceva asemanator in zona alternatorului.
Dimineata am vrut sa plec cu masina, am lasat-o cam 10 min pornita dupa care am dat sa plec, la accelerare se auzea un mic zgomot, un fel de vuiet ( doar cand turam ) am ridicat capota si am constatat ca acel vuiet vine din partea stanga, am oprit si am pus mana pe compresorul AC, dupa care pe alternator. Pe motor puteam tine mana insa pe alternator nu, vre-o idee ce ar putea fi? rulment, sau stator/rotor, etc scurt? In fine am lasat-o pe dreapta, la inchiderea capotei am vazut si vasul de expansiune murdar de ulei negru.
Nu am mai plecat si m-am apucat de desfacut vasul de exp, am dat drumul la antigel si am incercat sa desfac termoflotul insa m-am impotmolit ca nu prea este loc. Am facut putin loc in jur dar tot nu-l pot scoate din cauza surupurilor ( pozitie foarte proasta pt a desface cele 4 surupuri de la termoflu, am incercat sa desfac cu cheie de tubulara24 surupul acela mare cu care este prins tot corpul termoflot si carvcasa filtru ulei si, am rupt criketul, am incercat si cu o cheie inelara cu un prelungitor insa am renuntat pt ca nu se desfacea, mi-a fost frica sa nu rup surupul sau filetul! Acum intrebarea mea este daca a mai desfacut cineva de pe forum termoflotul la acest model de masina si cum la desfacut?
Si ar mai fi o intrebare, am incercat inainte de al da jos sa fac comanda pt unul nou si diversi vanzatori de la magazine m-au cam indus in eroare. Codul inscris pe termoflotul meu spun ca nu le da nimic, am dat seria caroseriei si imi dau alt model ( nu se pupa la dispunerea tevilor de apa al meu are o tesava dreapta si una in sus, ei ofera cu ambele tevi in sus ). Un sfat ceva de ujnde sa cumpar unul nou, fie el aftermarket? cod piesa originala : BEHR OF 38/8 8973145290 WO.
Multumesc anticipat.
Detin un Opel Astra G hatchback 1,7CDTI Motor Z17DTL an fab 2003 in momentul de fata ma confrunt cu doua probleme.
1. Mici pete de ulei in vasul de expansiune
2. La 10-15min de functionare motor, miroase a ebonita sau ceva asemanator in zona alternatorului.
Dimineata am vrut sa plec cu masina, am lasat-o cam 10 min pornita dupa care am dat sa plec, la accelerare se auzea un mic zgomot, un fel de vuiet ( doar cand turam ) am ridicat capota si am constatat ca acel vuiet vine din partea stanga, am oprit si am pus mana pe compresorul AC, dupa care pe alternator. Pe motor puteam tine mana insa pe alternator nu, vre-o idee ce ar putea fi? rulment, sau stator/rotor, etc scurt? In fine am lasat-o pe dreapta, la inchiderea capotei am vazut si vasul de expansiune murdar de ulei negru.
Nu am mai plecat si m-am apucat de desfacut vasul de exp, am dat drumul la antigel si am incercat sa desfac termoflotul insa m-am impotmolit ca nu prea este loc. Am facut putin loc in jur dar tot nu-l pot scoate din cauza surupurilor ( pozitie foarte proasta pt a desface cele 4 surupuri de la termoflu, am incercat sa desfac cu cheie de tubulara24 surupul acela mare cu care este prins tot corpul termoflot si carvcasa filtru ulei si, am rupt criketul, am incercat si cu o cheie inelara cu un prelungitor insa am renuntat pt ca nu se desfacea, mi-a fost frica sa nu rup surupul sau filetul! Acum intrebarea mea este daca a mai desfacut cineva de pe forum termoflotul la acest model de masina si cum la desfacut?
Si ar mai fi o intrebare, am incercat inainte de al da jos sa fac comanda pt unul nou si diversi vanzatori de la magazine m-au cam indus in eroare. Codul inscris pe termoflotul meu spun ca nu le da nimic, am dat seria caroseriei si imi dau alt model ( nu se pupa la dispunerea tevilor de apa al meu are o tesava dreapta si una in sus, ei ofera cu ambele tevi in sus ). Un sfat ceva de ujnde sa cumpar unul nou, fie el aftermarket? cod piesa originala : BEHR OF 38/8 8973145290 WO.
Multumesc anticipat.
- miticanicu
- *
- 14 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
miticanicu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Nimeni nu ma poate ajuta cu ceva info in vederea inlocuirii termoflotului? nu prea as vrea sa desfac tot ansamblu corp filtru de ulei! macar spuneti-mi cu ce cheie sa desfac termoflotul, am vazut ca este prins in 4 surupuri, dar nu stiu ce capete de surupelnita sa folosesc pt ca sunt si acelea stranse foarte tare!
Multumesc.
Multumesc.
- radutzzu18
- **
- 204 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
Da o cautare pe forum si o sa vezi ca gasesti raspuns la problema ta! Daca tu nu ai timp sa cauti, probabil sunt si colegi care s-au saturat sa tot dea raspuns la aceeasi intrebare fiecaruia in parte!
Revenind la subiect, Daca nu ma insel se demonteaza cu tot cu corpul filtrului de ulei.
Referitor la a doua intrebare, din cate stiu problema la termoflot este mai frecventa la motorul de 1.7 dti asa ca iti recomand sa cauti la dezmembrãri unde il gasesti pe la 100 lei fata de 500-600 cat este unul nou!
Eu personal am renuntat la el si am mai bine de 60000 km si nu am nici o problema (eu am y17dt).
Spune-ne si noua daca si cum ai rezolvat!
Revenind la subiect, Daca nu ma insel se demonteaza cu tot cu corpul filtrului de ulei.
Referitor la a doua intrebare, din cate stiu problema la termoflot este mai frecventa la motorul de 1.7 dti asa ca iti recomand sa cauti la dezmembrãri unde il gasesti pe la 100 lei fata de 500-600 cat este unul nou!
Eu personal am renuntat la el si am mai bine de 60000 km si nu am nici o problema (eu am y17dt).
Spune-ne si noua daca si cum ai rezolvat!
- miticanicu
- *
- 14 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
miticanicu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Deci referitor ;la a cauta pe forum, am cautat bine insa nu am gasit, altfel nu mai intrebam.
De asemenea referitor la desfacerea corpului termoflot filtru de ulei m-am gandit prima data, drept pt care asa am incercat dupa cum spun si mai sus ( mi-a fost teama sa nu rup ceva, pt ca era asa de strans incat mi-a inspirat teama! ), in final problema a fost rezolvata. Am mers la mecanic care s-a chinuit cateva ore bune sa indepartezea una alta de pe langa termoflot si de asemenea sa desfaca cele 4 suruburi cu care era prins termoflotul, as vrea sa mai spun ca si mecanicul a incercat desfacerea surubului care prinde corpul filtrului de ulei insa nu a putut sa-l desfaca, a spus ca el va continua sa-l desfaca pe raspunderea mea.
Asa cum mi-ai indicat si tu, am cautat la dezmembrari si am gasit la 150ron original plus 200ron man acum cat o tine si asta om vedea!
De renuntat la el mentionez ca si eu am renuntat la el construind un cot de cupru, dar asta a fost cam pt o luna pt a fi sigur ca este de la termoflot si sa comfirmat. As mai fi mers cu el asa dar m-am temut sa nu ma lase ceva din cauza racirii, in concediu era destul de neplacut!
Ce nu am rez inca este partea cu alternatorul. Am mers la un centru de rep alternatoare si electromotoare in Baicului, am dat cureaua jos si au invartit de el, de role, pompa de apa si totul era ok, dupa care am insistat sa-l dea jos sa schimbe macar rulmentii ( banuiam eu ca de la astia sa incins si mirosea.... ) l-au dat jos l-au demontat si mi-au spus ca nu are nimic rul, sim, etc si ca daca vreau ei imi iau banii pe rul si retul dar nu este cazul de schimbat. Asa ca nu am schimbat nimic, am platit doar curatarea lui si manopera, mai mentionez ca la verificare incarcare era totul ok, dilema este ce naiba a avut atunci? poate sa mai intalnit cineva cu astfel de problema ( il rog sa-mi spuna si mie ce a fost
In alta ordine de idei, stie cineva cum se poate goli de tot inst de racie (antigelul) ? am tot mers cu apa distilata pt a se elimina din ulei si acum nu mai iesea deloc deasupra vasului, oricum nu am avut deasupra o pelicula asa de mare!
Multumesc, toate cele bune!
Deci referitor ;la a cauta pe forum, am cautat bine insa nu am gasit, altfel nu mai intrebam.
De asemenea referitor la desfacerea corpului termoflot filtru de ulei m-am gandit prima data, drept pt care asa am incercat dupa cum spun si mai sus ( mi-a fost teama sa nu rup ceva, pt ca era asa de strans incat mi-a inspirat teama! ), in final problema a fost rezolvata. Am mers la mecanic care s-a chinuit cateva ore bune sa indepartezea una alta de pe langa termoflot si de asemenea sa desfaca cele 4 suruburi cu care era prins termoflotul, as vrea sa mai spun ca si mecanicul a incercat desfacerea surubului care prinde corpul filtrului de ulei insa nu a putut sa-l desfaca, a spus ca el va continua sa-l desfaca pe raspunderea mea.
Asa cum mi-ai indicat si tu, am cautat la dezmembrari si am gasit la 150ron original plus 200ron man acum cat o tine si asta om vedea!
De renuntat la el mentionez ca si eu am renuntat la el construind un cot de cupru, dar asta a fost cam pt o luna pt a fi sigur ca este de la termoflot si sa comfirmat. As mai fi mers cu el asa dar m-am temut sa nu ma lase ceva din cauza racirii, in concediu era destul de neplacut!
Ce nu am rez inca este partea cu alternatorul. Am mers la un centru de rep alternatoare si electromotoare in Baicului, am dat cureaua jos si au invartit de el, de role, pompa de apa si totul era ok, dupa care am insistat sa-l dea jos sa schimbe macar rulmentii ( banuiam eu ca de la astia sa incins si mirosea.... ) l-au dat jos l-au demontat si mi-au spus ca nu are nimic rul, sim, etc si ca daca vreau ei imi iau banii pe rul si retul dar nu este cazul de schimbat. Asa ca nu am schimbat nimic, am platit doar curatarea lui si manopera, mai mentionez ca la verificare incarcare era totul ok, dilema este ce naiba a avut atunci? poate sa mai intalnit cineva cu astfel de problema ( il rog sa-mi spuna si mie ce a fost
In alta ordine de idei, stie cineva cum se poate goli de tot inst de racie (antigelul) ? am tot mers cu apa distilata pt a se elimina din ulei si acum nu mai iesea deloc deasupra vasului, oricum nu am avut deasupra o pelicula asa de mare!
Multumesc, toate cele bune!
- radutzzu18
- **
- 204 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
- miticanicu
- *
- 14 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
miticanicu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- radutzzu18
- **
- 204 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
- miticanicu
- *
- 14 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
miticanicu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Y17DT
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Y17DT
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2019
- Mesaj Privat