- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Eu am trecut de la GM la Liqui Moly top tech 4600 si se simte diferenta,mai ales dimineata la pornire nu mai este asa de galagioasa...,este adevar ca si pretul este pe masura, insa nu fac rabat....
Uite aici fisa :
http://www.liqui-moly.de/li...00%205W-30_EN.pdf
Uite aici fisa :
http://www.liqui-moly.de/li...00%205W-30_EN.pdf
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Si mie imi placea Motul ca mai potolea rontaitul la pornirile reci. Sa vedem cu asta cum o sa fie, mai ales ca prind iarna cu el. Pana acum am folosit Motul vara, ca era mai vascos, si GM iarna, deoarece este mai subtire (da stiu, schimb uleiul la 7500 km). Acum sa vad cu Mobil 1, poate o sa il folosesc si vara si iarna daca mi se pare ok. Va tin la curent dupa ce il schimb!
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am facut schimbul de ulei pentru iarna: am pus Mobil 1 ESP Formula Dexos 2 cu norma 0W-40 (astia prin service nu au vrut initial sa puna, cica nu punem noi 10W-40...a trebuit sa insist ca e 0W-40 si ca asta este uleiul care este recomandat si pentru motorul BiTurbo). Inainte am mai folosit GM Dexos 2 (it is shit) si Motul X-Clean 5W-40 Dexos 2.
Cu Mobil mi se pare ca motorul este cel mai linistit dintre toate uleiurile folosite. La ralanti e silentios, mult mai silentios decat cu GM Dexos 2 si putin mai silentios decat cu Motul. Dar ce m-a surprins placut a fost zgomotul motorului in mers. Se aude mai plin si mai rotund, plus ca e mai silentios si la acceleratii (unde altminteri caraia urat) chiar si pana la turatii mai mari. Nu stiu ce face el prin motor acolo, daca protejeaza sau nu, dar la "impresie artistica" m-a castigat. Cred ca numai din asta o sa pun de acum, si iarna si vara.
Cu Mobil mi se pare ca motorul este cel mai linistit dintre toate uleiurile folosite. La ralanti e silentios, mult mai silentios decat cu GM Dexos 2 si putin mai silentios decat cu Motul. Dar ce m-a surprins placut a fost zgomotul motorului in mers. Se aude mai plin si mai rotund, plus ca e mai silentios si la acceleratii (unde altminteri caraia urat) chiar si pana la turatii mai mari. Nu stiu ce face el prin motor acolo, daca protejeaza sau nu, dar la "impresie artistica" m-a castigat. Cred ca numai din asta o sa pun de acum, si iarna si vara.
TOTAL_valib- Suspendat
- 56 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Omega 2000 X20SE
- Bucuresti
TOTAL_valib- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
decat ulei motul care este conform msds-ului mineral spre hidrocracat, vedeti postarile mele in alt topic, mai bine incercati uleiul de mai jos
Ulei Motor Valvoline SynPower 0W-40
Ulei de motor premium, formulat cu ulei de baza sintetic de cea mai buna calitate si cel mai avansat pachet de aditivi pentru cele mai noi performante si cerinte longlife.
Compatibil cu aproape toate tipurile de motoare benzina si turbo diesel.
Protectie superioara la pornire, chiar si in conditii extreme.
http://www.autoa.ro/produs/...8MCFYoEwwodSq4AEQ
Se gaseste si in Romania uleiul 0w40 de cumparat, cautati pe google
http://www.valvolineeurope....oils/synpower/cid(5470)/synpower_0w-40
http://www.autokarma.ro/ule...alvoline/27/20021
De recomandat a fi tinut 10000km sau 1 an de zile pentru climatul din Romania, nu mai mult. Cade ciur caroseria pe motor bun. Un taxiu de prin Mexic cu 1,5 Milioane km la bord , motoru desfacut si nu s-au gasit uzuri in el.
Logan si Solenza taxi in Romania care folosesc uleiul Valvoline au ajuns la 400000-500000km fara uzuri la motor
Daca se merge numai in oras, e recomandat sa se micsoreze numarul de km la care schimbati uleiul, datorita distantelor mici de parcurs, porniri dese si praful. Recomandat ar fi de tinut 5000-7500km sau 6 luni. Care este primul.
Ulei Motor Valvoline SynPower 0W-40
Ulei de motor premium, formulat cu ulei de baza sintetic de cea mai buna calitate si cel mai avansat pachet de aditivi pentru cele mai noi performante si cerinte longlife.
Compatibil cu aproape toate tipurile de motoare benzina si turbo diesel.
Protectie superioara la pornire, chiar si in conditii extreme.
http://www.autoa.ro/produs/...8MCFYoEwwodSq4AEQ
Se gaseste si in Romania uleiul 0w40 de cumparat, cautati pe google
http://www.valvolineeurope....oils/synpower/cid(5470)/synpower_0w-40
http://www.autokarma.ro/ule...alvoline/27/20021
De recomandat a fi tinut 10000km sau 1 an de zile pentru climatul din Romania, nu mai mult. Cade ciur caroseria pe motor bun. Un taxiu de prin Mexic cu 1,5 Milioane km la bord , motoru desfacut si nu s-au gasit uzuri in el.
Logan si Solenza taxi in Romania care folosesc uleiul Valvoline au ajuns la 400000-500000km fara uzuri la motor
Daca se merge numai in oras, e recomandat sa se micsoreze numarul de km la care schimbati uleiul, datorita distantelor mici de parcurs, porniri dese si praful. Recomandat ar fi de tinut 5000-7500km sau 6 luni. Care este primul.
smarkusyo
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2012 1.4xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2015
- Mesaj Privat
poseidon06 a scris:Am facut schimbul de ulei pentru iarna: am pus Mobil 1 ESP Formula Dexos 2 cu norma 0W-40 (astia prin service nu au vrut initial sa puna, cica nu punem noi 10W-40...a trebuit sa insist ca e 0W-40 si ca asta este uleiul care este recomandat si pentru motorul BiTurbo). Inainte am mai folosit GM Dexos 2 (it is shit) si Motul X-Clean 5W-40 Dexos 2.
Cu Mobil mi se pare ca motorul este cel mai linistit dintre toate uleiurile folosite. La ralanti e silentios, mult mai silentios decat cu GM Dexos 2 si putin mai silentios decat cu Motul. Dar ce m-a surprins placut a fost zgomotul motorului in mers. Se aude mai plin si mai rotund, plus ca e mai silentios si la acceleratii (unde altminteri caraia urat) chiar si pana la turatii mai mari. Nu stiu ce face el prin motor acolo, daca protejeaza sau nu, dar la "impresie artistica" m-a castigat. Cred ca numai din asta o sa pun de acum, si iarna si vara.
Cu Mobil mi se pare ca motorul este cel mai linistit dintre toate uleiurile folosite. La ralanti e silentios, mult mai silentios decat cu GM Dexos 2 si putin mai silentios decat cu Motul. Dar ce m-a surprins placut a fost zgomotul motorului in mers. Se aude mai plin si mai rotund, plus ca e mai silentios si la acceleratii (unde altminteri caraia urat) chiar si pana la turatii mai mari. Nu stiu ce face el prin motor acolo, daca protejeaza sau nu, dar la "impresie artistica" m-a castigat. Cred ca numai din asta o sa pun de acum, si iarna si vara.
si cat e pretul? am cautat pe net si imi spune ca vad pretul dupa finalizarea comenzii!
danu_sv
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2011 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2006
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
salutare...ce parere aveti despre uleiul asta?
este fabricat in olanda.
http://www.valvolineeurope....ynpower_mst_5w-30
este fabricat in olanda.
http://www.valvolineeurope....ynpower_mst_5w-30
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
@smarkusyo, scuze pentru intarziere, acum am vazut postul tau. Eu l-am luat de la e-mag, dar gasesti peste tot - epiesa, autoa etc. Cred ca a fost 44 lei/litru cand l-am luat eu. Inca sunt multumit, si-a pastrat culoarea, motorul e silentios, sper sa faca si ce trebuie inauntru, desi nu am indoieli .
- alex_mih
- **
- 118 mesaje
- din 13 Jul 2014
- Astra 2011 Z16XER
- Olt
alex_mih
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2011 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2014
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Revin cu impresii dupa doua schimburi de ulei cu Mobil 1 ESP Formula, Dexos 2, 0W40. Ramana la parerea ca masina este mai silentioasa si merge mai rotund cu uleiul acesta, atat la ralanti cat si in sarcina.
Dar constat, a doua oara, ca dupa 7000 km uleiul devine foarte negru. Cu Motul parca nu ajungea atat de inchis la culoare. Nu stiu daca e de bine, ca aduna toate mizeriile de prin motor, sau de rau. E drept ca asta vara am mers cu viteza maxima in concediu pe o portiune de autostrada, masina merge si in Bucuresti zilnic (nu o opresc din regenerari cand isi face), dar iese si la drum intins. Oil Life dupa 7000 km este 63%, dar voi efectua schimbul, ca de fiecare data, la 7500 km. Mai mult nu vreau sa merg cu uleiul asta atat de negru. Mi-am comandat deja Motul Specific Dexos 2 5W30, pentru iarna aceasta, pana prin aprilie-mai. La vara, ma mai gandesc daca revin la Motul 8100 X-Clean 5W40 sau incerc altceva.
Dar constat, a doua oara, ca dupa 7000 km uleiul devine foarte negru. Cu Motul parca nu ajungea atat de inchis la culoare. Nu stiu daca e de bine, ca aduna toate mizeriile de prin motor, sau de rau. E drept ca asta vara am mers cu viteza maxima in concediu pe o portiune de autostrada, masina merge si in Bucuresti zilnic (nu o opresc din regenerari cand isi face), dar iese si la drum intins. Oil Life dupa 7000 km este 63%, dar voi efectua schimbul, ca de fiecare data, la 7500 km. Mai mult nu vreau sa merg cu uleiul asta atat de negru. Mi-am comandat deja Motul Specific Dexos 2 5W30, pentru iarna aceasta, pana prin aprilie-mai. La vara, ma mai gandesc daca revin la Motul 8100 X-Clean 5W40 sau incerc altceva.
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
GTC200
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
GTC200
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
Pai un ulei trebuie sa curete si sa protejeze, de-aia zic ca e semn bun ca s-a innegrit, inseamna ca isi face treaba.
La diesel oricum isi schimba culoarea mai repede ca la benzina, cat despre intervalul de 30.000 km a inceput sa devina regula la fiecare producator. Eu schimb uleiul la 1 an de zile si in functie de an asta inseamna 10-12 pana in 15k km, dar eu am doar benzinare in parcare.
Exxon face lubrifianti buni, la fel si Motul, n-ai cum sa dai gres cu ei.
La diesel oricum isi schimba culoarea mai repede ca la benzina, cat despre intervalul de 30.000 km a inceput sa devina regula la fiecare producator. Eu schimb uleiul la 1 an de zile si in functie de an asta inseamna 10-12 pana in 15k km, dar eu am doar benzinare in parcare.
Exxon face lubrifianti buni, la fel si Motul, n-ai cum sa dai gres cu ei.
macs
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
mludwig a scris:Trebuie sa fac si eu un schimb de ulei in perioada aceasta. Imi zice careva de ce ar avea sens sa alternezi uleiul in functie de anotimp? Din cate stiu eu motivul pentru care s-au facut uleiuri multi-grad este sa ofere performante bune si la temperaturi mici de pornire iarna (5W) si la temperaturi mari vara sub sarcina. Ce rost mai are alternarea intre 5W30 si 5W40 nu inteleg.
chiar daca sunt amândouã 5w nu au același vascozitate la rece . Verifica o fisa tehnica si vei observa vasc. La 40 grade e mai mica la 5w30 deci uzura mai mica la rece
astralhd
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat