- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
Buna seara,
A. Avut si eu problema cu motorul acum 1 an si jumatate timp in care masina a ramas pe bara(am avut o alta cu care mi-am facut treaba). La moment am hotarat sa ma apuc sa fac motorul. Sunt colegi pe aici care au facut pe undeva si sunt multumiti? Astept mesaj privat daca imi poate cineva detalii despre service, costuri si alte detalii.
Nu am mai activat pe forum cam de prin martie deci o sa ma apuc sa recitesc tot topicul acesta, pana atunci poate reusesc sa fac rost de ceva informatii.
Masina va trebui sa fie gata pana pe 3-4 august deci si un service cu o durata nu foarte lunga ar fi bine sa fie.
Multumesc!
Seara buna, ma bag pe citit!
A. Avut si eu problema cu motorul acum 1 an si jumatate timp in care masina a ramas pe bara(am avut o alta cu care mi-am facut treaba). La moment am hotarat sa ma apuc sa fac motorul. Sunt colegi pe aici care au facut pe undeva si sunt multumiti? Astept mesaj privat daca imi poate cineva detalii despre service, costuri si alte detalii.
Nu am mai activat pe forum cam de prin martie deci o sa ma apuc sa recitesc tot topicul acesta, pana atunci poate reusesc sa fac rost de ceva informatii.
Masina va trebui sa fie gata pana pe 3-4 august deci si un service cu o durata nu foarte lunga ar fi bine sa fie.
Multumesc!
Seara buna, ma bag pe citit!
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sa fie oare coincidenta ca de obicei "se freaca" pe palierul 2 si 3 fix pe unde este pozitionat DPF-ul.(din experiena mea de nemacanic...tind sa ca cred ca nu)!
Spre exemplu, la H cu z19dth la care este cam aceeasi mancare de peste ca si la Insignia a20dth...nu au fost probleme cu motorul, INSA diferenta intre modele este pozitionarea DPF-ului...la H fiind oarecum "sub masina"!
Spre exemplu, la H cu z19dth la care este cam aceeasi mancare de peste ca si la Insignia a20dth...nu au fost probleme cu motorul, INSA diferenta intre modele este pozitionarea DPF-ului...la H fiind oarecum "sub masina"!
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Nu cred ca sunt temperaturi mai mari in motor decat in DPF...insa pe scurt...cunoscand faptul ca regenerarile sunt destul de dese, aerul rece care intra prin grila nu reuseste sa raceasca dpf.ul...mai mult caldura emanata in timpul regenerarii este impinsa fix in motor! P.S.: la Insignia motorul nu arata chiar bine d.p.d.v. estetic
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
ai dreptate cu dpf se incinge mai tare.nu stiu unde mi-a fost capul....dar daca vezi topicul si ce mai e pe alte forumuri observi ca problemele nu apar la un nr de km...cum ar fi logic daca dpful ar fi problema ci cam la 4-5 ani...sunt masini cu 50000km cu motorul dus,.sunt si la care le-a picat la 200000 singurul lucru comun fiind vechimea masinii..de aceea zic ca e imbatranire a oringului...plus de asta uleiul are cam 100 grade C, apa 90....nu cred ca dpful poate incalzi motorul sa il caleze....atat cat este ungere....
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- CRISTIAN80
- *
- 24 mesaje
- din 09 Dec 2014
- Insignia 2009 Z20DTH
- Italia
CRISTIAN80
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009 Z20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2014
- Mesaj Privat
- CRISTIAN80
- *
- 24 mesaje
- din 09 Dec 2014
- Insignia 2009 Z20DTH
- Italia
CRISTIAN80
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009 Z20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2014
- Mesaj Privat
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Si de ce oare la Astra H cu motorul de 1.9 care este aproape la fel si pompa de ulei cu acelasi principiu cu semering nu au fost probleme? A mea a fost din 2005 si am dat-o in 2014 cu 342 de mii de km si nu avea probleme cu semeringul. Cred ca aici la Insignia la 4-5 ani se intareste semeringul din gauza temperaturilor mari care se produc atunci cand se regenereaza DPF-ul.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Astra H z19dth(2007) - 200000 km fara probleme
Insignia a20dth(06/2009) - 70.000 motor schimbat in garantie(04/2011)
P.S.: imi mentin ideea ca DPF.ul prin pozitionarea s.a este de vina...toata caldura este iminsa fix in motor, pe cand la H caldura era dirijata de fluxul de aer spre exteriorul masinii...
Insignia a20dth(06/2009) - 70.000 motor schimbat in garantie(04/2011)
P.S.: imi mentin ideea ca DPF.ul prin pozitionarea s.a este de vina...toata caldura este iminsa fix in motor, pe cand la H caldura era dirijata de fluxul de aer spre exteriorul masinii...
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Paulart
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua. Unde pot gasi aceasta serie de la motor? E inscriptionata undeva?
Multumesc.
Multumesc.
Kamob a scris:Eu am gasit info in topicul asta: "de la motorul cu nr. 17459038 s-au montat galeriile de admisie imbunatatite".
Stiti da ca mai sunt si alte date in afara de asta (poate le-am sarit eu din greseala)?
Stiti da ca mai sunt si alte date in afara de asta (poate le-am sarit eu din greseala)?