alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut! Am revenit cu informați! Am ajuns ieri dimineața la service fãrã sa mai am vreo problema timp de 30 de km i-am explicat care a fost problema mi-a verificat furtunul plus si mi-a curãțat electrovalva apoi cand a pus testerul pe ea a vazut ca problema fusese de la egr si a zis ca trebuie curãțata clapeta momentan nu am mai avut probleme si nici nu imi mai doresc sa am! Drumuri bune tuturor 😉
mariuson
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
alex0724
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut ! Revin cu informatii .Am schimbat si electrovalva - Pierburg- am dat si reinvatare la turbina si din nou la accelerare brusca Svs cu limitare si cod P 0234 engine overbost . Dupa oprire si repornira n-a mai aparut SVS si merge bine .Nu o mai turez brusc si o sa vad unde verific-reconditionez turbo .Din pacate in Dr. Tr. Severin nu cred ca se pricepe cineva .
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema .. destul de deranjanta cu toate ca nu am nici o eroare in bord sau pe Opcom si anume :
- in treptele 3 si 4 daca bag piciorul in acceleratie am o latenta de vreo 2 sec. pana raspunde accelereaza cum ar trebui la 131 caluti
- In ultima vreme plecare greoaie de pe loc
Stie careva care ar fi cauza? Ar trebui curatat EGR-ul? ..mecanicul mi-a zis ca nu se curata si se inlocuieste doar
Tot am citit despre reinvatare turbina .. se poate face asa ceva cu Opcom Pro ? ..ar fi indicat sa fac si acest lucru?
Multumesc
Am si eu o problema .. destul de deranjanta cu toate ca nu am nici o eroare in bord sau pe Opcom si anume :
- in treptele 3 si 4 daca bag piciorul in acceleratie am o latenta de vreo 2 sec. pana raspunde accelereaza cum ar trebui la 131 caluti
- In ultima vreme plecare greoaie de pe loc
Stie careva care ar fi cauza? Ar trebui curatat EGR-ul? ..mecanicul mi-a zis ca nu se curata si se inlocuieste doar
Tot am citit despre reinvatare turbina .. se poate face asa ceva cu Opcom Pro ? ..ar fi indicat sa fac si acest lucru?
Multumesc
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Dimpotriva ca o conosc ! Inainte cand apasam acceleratia in depasire masina raspundea instant si depaseam fara stres iar acum bag piciorul pana in podea si abia peste 2 sau chiar 3 sec demareaza. Parca ar porni turbo cu intarziere ..nu stiu cum sa explic. Am incercat toate motorinele extra si ultra de la toti comerciantii inclusiv Austria si Germania si tot asa se comporta.
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- vergil bora
- **
- 120 mesaje
- din 09 Mai 2010
- Agila 2001 Z10XE
- Mehedinti
vergil bora
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2010
- Mesaj Privat
Apropo de AUTONIK sa aveti grije , cand am vorbit cu ei inainte sa trimit turbo au zis ca ma costa 400 lei daca schimba geometria variabila si 900 daca schimba totul (inclusiv geometria ) . Cand a ajuns turbo la ei mi-au zis ca trebuie sa schimbe tot si ma coeta 1400 lei ...Oricum si daca erau adunate primele 2 oferte si tot era 1300 .Am acceptat ca daca ceream retur mai dura (si asa am stat o saptamana ) . Acuma sper ca macar sa fi facut reparatia OK .
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Kalikov
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2014
- Mesaj Privat
- moromete84
- *
- 26 mesaje
- din 14 Sep 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
moromete84
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2013
- Mesaj Privat
atlantistm a scris:Salut,
Am si eu o problema .. destul de deranjanta cu toate ca nu am nici o eroare in bord sau pe Opcom si anume :
- in treptele 3 si 4 daca bag piciorul in acceleratie am o latenta de vreo 2 sec. pana raspunde accelereaza cum ar trebui la 131 caluti
- In ultima vreme plecare greoaie de pe loc
Stie careva care ar fi cauza? Ar trebui curatat EGR-ul? ..mecanicul mi-a zis ca nu se curata si se inlocuieste doar
Tot am citit despre reinvatare turbina .. se poate face asa ceva cu Opcom Pro ? ..ar fi indicat sa fac si acest lucru?
Multumesc
Am si eu o problema .. destul de deranjanta cu toate ca nu am nici o eroare in bord sau pe Opcom si anume :
- in treptele 3 si 4 daca bag piciorul in acceleratie am o latenta de vreo 2 sec. pana raspunde accelereaza cum ar trebui la 131 caluti
- In ultima vreme plecare greoaie de pe loc
Stie careva care ar fi cauza? Ar trebui curatat EGR-ul? ..mecanicul mi-a zis ca nu se curata si se inlocuieste doar
Tot am citit despre reinvatare turbina .. se poate face asa ceva cu Opcom Pro ? ..ar fi indicat sa fac si acest lucru?
Multumesc
Din moment ce ai turbo diesel, la ce te astepti? mai toate motoarele astea reactioneaza la fel. Desi am osbervat ca in modul sport este o mica imbunatatire in ceea ce priveste raspunsul motorului.. dar lag-ul acela este prezent, dieselul nu prea raspunde instant precum benzina...