Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • margelatu_55

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Recomand http://www.autoa.ro/.Sunt super multumit si de preturi si de profesionalism.Discount-uri pentru membrii ClubOpel.Stima !
Skip ads

  • vic_nhm

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare forumisti!

Astazi am facut prima vizita cu "noua" masina la service pentru schimb lichid de frana, ulei si filtre. Dupa o documentare minutioasa pe forum, am ales revizie-ople.ro, de pe Morarilor, fiind mai aproape de casa decat alte service-uri.

Experienta a fost una buna si sunt multumit. Am fost putin surprins de faptul ca mecanicul mi-a recomandat schimbul lichidului de frana fara pompa de presiune, ci a golit rezervorul cu seringa, apoi a turnat lichid nou si a aerisit la roti in timp ce colegul facea pedala.
Nu sunt de meserie, deci nu ma pot pronunta care dintre metode este mai buna, dar am ales ca de aceasta data sa merg pe recomandarea lui. E drept ca lichidul eliminat prin aerisire era curat la fel ca cel din vas, si ma intreb daca este posibil sa nu se fi innegrit deloc in 6 ani de cand era neschimbat ?!? (mai ales ca pe forum am citit relatari despre lichidul negru eliminat doar cand s-a introdus presiune in sistem). Dar ma rog, deocamdata merg pe incredere, pana la proba contrarie.

De asemenea, nu a aerisit nimic la ambreiaj deoarece aerisitorul ar fi mai sus decat punctul de minim in care ajunge lichidul si se poate aerisi doar prin demontarea cutiei, dupa spusele mecanicului. Frana functioneaza la fel de bine ca inainte, nu pot spune ca am sesizat vreo schimbare majora.

Per total, dupa aceasta vizita am o mica rezerva privind metoda de schimb a lichidului de frana, pentru ca nu stiu cu certitudine care este cea mai buna. Totusi, recomand acest service pentru raportul bun calitate pret si pentru rabdarea mecanicului de a-mi raspunde la intrebari.

Va doresc sa aveti drumuri bune!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asa se schimba lichidul de frina alta metoda nu este ...prin scoaterea lichidului pe la aerisitoare se evacueaza tot lichidul vechi din instalatie ,respectiv din toata instalatia.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, lichidul se scoate pe la aerisitoare, dar se poate scoate si cu o pompa de presiune (butelie sub presiune) prin golirea completa a instalatiei de lichid. In locul capacului de la rezervorul de lichid se pune un alt capac cu stut/ventil care se leaga la o butelie sub presiune si iti impinge afara tot lichidul, evident cu aerisitoarele deschise... Apoi se completeaza cu lichid pana cand acesta incepe sa iasa pe la aerisitoare.. si se face aerisirea clasica cu pedala/apasat/aerisit...
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Deja tu vorbesti de ,,dispozitive,, pe care nu le au toate service-urile din Romania:(((((....
  • ylye_george

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z20leh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,
Sunt un membru vechi, dar cu un update in ceea ce priveste auto. Fost posesor de z16xep, am achizitionat acum un astra h, 2.0, benzina, si din cate am reusit sa identific, motorul este z20lel. Tinand cont de faptul ca in bord nu regasesc ceasul pentru temperatura lichidului de racire, as vrea sa montez 3 ceasuri suplimentare pe stalpul din stanga - temperatura lichid racire, temperatura si presiune ulei. As vrea sa ma indrumati catre un electrician/mecanic priceput, care sa aiba habar despre opel, despre senzorii si motoarele opel si care sa aiba si putin simt estetic (ma refer aici la asezarea cablurilor, etc).
Multumesc frumos pentru intelegere si indrumare, si-mi cer scuze daca s-a mai discutat acest subiect, insa nu am gasit numarul nici unui electrician-mecanic, din bucuresti.
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Am nevoie de o recomandare de un service tinichigerie Bucuresti. Trebuie sa inlocuiesc bara fata si o aripa, am piesele, doar ca problema e ca eu am sensori de parcare, iar noua bara nu are gauri pentru senzori...si as vrea sa merg undeva unde sa mi-I aranjere cum trebuie. Plus aripa sa o aseze la linie, oarecum.
Multumesc! O seara buna!
  • Boncescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Recomand eds, apelati cu incredere
Skip ads

  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumim pentru cã ți-ai fãcut cont doar pentru a ne spune asta. Wink
  • D.Catalin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am fost si eu astazi la EDS, am schimbat CIM-ul. Per total mi-a placut, nea' electricianul (nici acum nu stiu cum il cheama) a lucrat bine, iar explicatiile date au fost de nota 10+. Mergeti cu incredere la EDS pentru orice problema.
  • mihai avram

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Sunt proaspat posesor de Insignia 1,9 131 cp!
Primul contact cu un service OPEL (si va asigur ca au fost cateva in viata mea) a fost EDS (la indemnul unui prieten)!
Asa l am cunoscut pe Maiandrei de la EDS!
Omul este printre putinii care stiu ce spun si care nu incearca sa te duca cu vorba ( cu toata reticenta mea ), am avut probleme cu cutia , m a sfatuit (si bine a facut) sa schimb garnitura de la pompa de ulei...eu la randul meu am reusit sa l enervez peste masura cu reticenta mea vis a vis de lasatul masinii in service si despre metehnele unor mecanici...in concluzie, este un service care incearca sa tina stacheta cat mai sus, mecanii,cel putin cei doi care au lucrat la masina mea ( unul dintre ei se numeste RAJA) sunt seriosi si comunicativi, daca nu aveti probleme cu pretul manoperei ( care reflecta si calitatea) service ul este f ok !
Recomand cu incredere!
PS: Maiandrei este unul dintre tehnicienii cei mai buni care stiu sa interpreteze echipamentele de diagnostic!
Cred ca toti cei care au trecut pe acolo pot confirma .
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
De acord cu tot ce spui mai putin cu cilindreea 😄
Skip ads

  • alexneb1

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut ,mi-a crapat pompa servo,mai exact motorasul .Masina in cauza Opel Meriva 2011 A17DTS 96 kw 1.7 diesel.Ideea e ca la dezmembrari am gasit cu 100 euro pompa dar e pentru volan dreapta ,la reconditionare mi s-au cerut 30 milioane ,iar pompa noua se invarte intre 1700-2000 lei .Recomanda cineva un service pentru reconditionare dar la tarife mai pamantene ?Nu poti sa dai 3000 lei pe reconditionare cand pompa e noua 1700.
  • deleted-111985

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2016

  • Mesaj Privat
vladutz24 a scris:Apeleaza cu incredere si la AutoA.


Poti apela la AutoA daca esti dispus sa astepti o vesnicie. Eu unul am incercat sa fac distributia la ei, dar in 2 zile nu au fost in stare nici macar sa ma programeze...
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

Salutare,

am fost si eu la pomul laudat (EDS). Va impartasesc in cele ce urmeaza impresiile mele.

I-am sunat pentru a-i intreba cat costa revizia (filtre + ulei). Domnul Iulian mi-a comunicat un pret rezonabil, de vreo 500 si putin de lei. Mi-a sugerat firma MAN. Nu retin intocmai ce i-am raspuns, pot afirma insa cu deplina certitudine faptul ca nu am batut palma pe acest producator. Ulterior, "rasfoind" site-ul EDS si diverse forum-uri, am decis sa pun GM. Le-am trimis un e-mail in care am comunicat acest aspect. Am fost sunat la scurt timp si mi s-a confirmat verbal, in acelasi timp precizand ca nu imi vor mai trimite raspuns si la e-mail.

In ziua X ma prezint la programare. Din depozit sunt aduse filtre MAN. Le semnalez faptul ca am optat pentru GM. Mai mult de atat, atat in cadrul convorbirii telefonice, cat si in cadrul e-mail-ului am specificat ca doresc filtrul de polen cu carbon activ. Se intelege de la sine ca filtrul MAN adus nu era cu carbon activ. Nu s-a respectat decizia mea asupra GM-ului, dar nici optiunea de carbon activ, chiar daca producatorul este MAN. Atentia la detalii tinde spre zero.

Prima lor reactie a fost de a imi spune ca asa s-a stabilit in cadrul convorbirii telefonice. Avand in vedere faptul ca aceste discutii sunt inregistrate, le pot verifica si astfel se pot asigura de cele precizate de mine. Nu in ultimul rand, chiar daca le-as fi confirmat ceva la telefon, lucru pe care nu l-am facut, e-mail-ul a venit ulterior discutiei, prin urmare era decizia finala. Daca cineva avea vreo nelamurire putea oricand sa ma sune si sa confirme. Evident ca acest lucru nu s-a intamplat.

Dupa cateva discutii, timp in care ei au incercat sa ma convinga ca MAN-ul este la fel de bun ca si GM-ul, am decis sa montez MAN-ul. Decizia a fost oarecum fortata, pentru ca in saptamana ce urmeaza voi parcurge un nr destul de mare de km si nu am vrut sa raman cu filtrele vechi. In cele din urma si-au cerut scuze, dar asta abia spre final. Nu ma conduc in viata dupa conceptul: "clientul nostru, stapanul nostru" dar consider ca pe masina mea am dreptul sa montez ce anume doresc, punct. Orice alta discutie este inutila.

Bun, incepe mecanicul sa lucreze la ea, domnul Nicu am impresia, nu pot insa garanta, dat fiind faptul ca nimeni din cei cu care am discutat nu s-a prezentat. Imi spune concret ca discurile si placutele sunt la limita si trebuie schimbate, apoi ceva de cablurile de ABS de la roti, ca trebuie si ele schimbate. Continua sa insiruie o serie de piese, cred ca un sfert de masina, care vor trebui schimbate.. candva.. nu pot sa nu remarc modul prapastios in care imi prezinta anumite aspecte. Apreciez enorm de mult sinceritatea si discutiile directe, dar pana una alta masina asta functioneaza foarte bine. Sigur, are hibele ele, la care acum lucrez sa le remediez, dar e departe de a fi un cazan.

La un moment dat mecanicul este chemat sa lucreze la alta masina, in conditiile in care nu terminase de montat toate piesele la masina mea. Filtru de polen si prezoanele antifurt mai erau pe lista de facut. Vine alt mecanic, mult mai tanar, nervos nevoie mare, cu o atitudine ce a lasat mult de dorit. Se cearta putin cu mecanicul ce a lucrat la masina mea si vrea sa se apuce de treaba. Vede insa prezoanele antifurt. Aaaaa, pai pe astea le-ati cumparat? Da, pe astea raspund, sunt cele originale, de la GM. Aaaa, pai nu sunt bune, trebuia sa optati pentru ceva superior. In regula, ce imi recomandati? Platesc diferenta daca este nevoie. Pai aveti aceasta posibilitate? Raspund ca acestea sunt deja achitate, dar pot vorbi la departamentul vanzari daca dvs nu considerati ca acestea sunt bune. Urmeaza o perioada de tacere dupa care imi spune ca e ok daca le montez pe astea, atat timp cat voi tine cont ca trebuie infiletate la mana, nu la pistol. Ulterior monteaza si filtrul de polen. De regula doresc ca un singur mecanic sa lucreze la masina, de la inceput si pana la sfarsit, pe aria lui de expertiza desigur. In cazul de fata n-am atras atentia, pentru ca nu era ca si cum mi-ar fi schimbat distributia 4 oameni, dar ca idee. Nu ma fac vinovat ca s-au adus alte piese in detrimentul celor comandate de mine, de aici si intarzierea cu care s-a inceput lucrarea. La fel, nu apreciez cand am o programare si se grabeste executia lucrarii. Eu nu m-am tocmit asupra pretului, prin urmare doresc ca mecanicul sa fie lasat sa lucreze in ritmul lui la respectiva lucrare. Intrebari de genul: "Hai, mai ai mult?" nu cred ca isi au rostul. Si nicidecum sa il aloci sa lucreze la alta masina in conditiile in care el nu a terminat de lucrat la a mea.

In treapta de viteza 1, 2 si marsarier agata cutia. Le-am precizat acest lucru inca din cadrul convorbirii telefonice, cat si in cadrul e-mail-ului trimis. Evident ca nu s-a uitat nimeni pana nu le-am atras eu atentia. Si doar atat au facut, s-au uitat. Ar fi trebuit sa si lucreze la ea, ca doar de asta m-am dus. Unul spune ca trebuie schimbat uleiul si un reglaj de timonerie, altul (mecanicul mai tanar) spune ca nici vorba de reglaj timonerie, ca e suficient doar un schimb de ulei. Nu imi place sa vad dezacorduri intre doi oameni care lucreaza in cadrul aceluiasi service. Cutia este F40, nu M32.

"Super electricianul" de care am citit pe forum nu l-am gasit. Voiam sa il intreb de plansa de bord, mai exact comenzile pentru sistemul audio, daca pot schimba acele butoane (1,2,3) exfoliate de la acel deodorant auto. Voiam sa il mai intreb si de ce in momentul in care reglez clima nu imi arata si cu 0.5 ci doar din grad in grad. Voiam sa il intreb de un update de soft. Nu a fost de gasit, mi s-a recomandat Radacini Vitan.

Am vrut sa montez o alarma (apare ca fiind pe stoc la ei pe site). Am trimis un e-mail, n-am primit un raspuns nici pana in ziua de astazi.

Concluzia? O trageti si singuri.

Sunt genul de om care acorda si a doua sansa, dar daca o dai in bara si atunci, fii sigur ca voi cauta in alta parte.

PS. Trebuie sa schimb discurile si placutele, ce imi recomandati? GM, ATE sau TWR? Combinatii de genul discuri de la X cu placute de la Y pica din start.

Multumesc.


Toate bune,

Cristi.
  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@schimb discuri si placute: si eu sunt la acelasi capitol. cred ca o sa optez pentru ATE.
  • deleted-112115

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
LE de Mr.Opel: acest user s-a dovedit a fi un troll cu scopul de a denigra firma in cauza. Luati mesajele lui cu un drob de sare.

Salutare,

cat ai estimat ca te va costa la final toata distractia asta GeKados?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Imi pare rau ca v-am dezamagit.
Eu am fost cel care l-a "deturnat" pe Nelu. Avea de reglat o geometrie pentru un client (programat) care intarzia la un botez. V-am explicat asta si am avut impresia ca am gasit intelegere.
Iar Ranja nu era nicidecum nervos. Confuzia legata de M32 vs F40 a fost generata tot de mine, obisnuit fiind sa intalnesc aceste simptome la M32 (vazusem ce masina e dar nu si ce motor are). M-ati corectat dvs cumva sau m-am corectat singur?
Sfertul de masina de inlocuit se rezuma la: ulei cutie viteze - recomandat a fi inlocuit, suporti cabluri ABS la pivoti - deteriorati, discuri si placute frana fata si spate - uzate, amortizoare fata - prezinta scurgeri ulei;
Dar iata ca bunavointa lui Nelu de a prezenta problemele cunoscute ale unui anumit model (adica da, piese ce vor trebui inlocuite, candva) poate sa si deranjeze. Oare era mai bine sa nu aveti acces la mecanic si la modul lui prapastios de a prezenta o situatie?
Inca o data, scuze pentru neplacerile create.
Sper sa gasiti un service de care sa fiti pe deplin multumit.


Ultima modificare facuta de maiandrei la Lun 29 Aug, 2016 8:51 pm
  • rinoantara

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Haide-ti va rog, conturile fantoma (clona) laudati EDS si pe superelectricianul sau ! Hai frate ca s-a prins toata lumea cum sta treaba !
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Da, si eu m-a intreb de ce nu i-mi sar clonele in ajutor.
Oups, am uitat sa mai trec pe la orele de limba romana.

Acum, serios, ce reprezentanta mai este deranjata de prezenta noastra?
rinoantara a scris:Exista si TSB pe care nu ai sa-l gasesti in TIS [...] Am informatia din interior ca arcul ala nu folosea la nimic .

Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR