ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Daca o accelerez la relanti se accelereaza la 8000 rpm fara probleme , si cu accelerare dintr-o data.
Consumul este mic si el( adica in limitele de consum pentru un C20LET si in oras si in afara orasului.
Debitmetrul este nou, si a fost incercat pe o calibra identica si nu a facut probleme.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
waste gate blocat la turbina
debitmetru
injectoare care nu lucreaza corect la anumite turatii
o masa sarita la rampa de injectie
pompa de benzina obosita
filtru de benzina infundat
regulator de presiune de benzina uzat
diverse furtune de vacum fisurate
supape care nu lucreaza bine
defect la sistemul electric, un senzor stricat ceva
dupa cum vezi sunt mai multe cauze, asa ca incearca sa le iei prin eliminare 😉
daca ma crezi bine, daca nu...nu 😛
sau du-o in service si vezi ce bantuie aia, cate cacaturi te pun sa cumperi aiurea si POATE ti-o fac sa si mearga 😛 😊
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Era din cauza releului de la pompa de benzina...
Daca vrei sa il schimbi e in dreapta jos la pasager .
Cod piesa 90378651
pentru C25XE, C20NE, C20XE, C20LET, X25XE
pret 92,00 RON (la Augsburg)
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
Era din cauza releului de la pompa de benzina...
Daca vrei sa il schimbi e in dreapta jos la pasager .
Cod piesa 90378651
pentru C25XE, C20NE, C20XE, C20LET, X25XE
pret 92,00 RON (la Augsburg)
la unele modele este in cutia de sigurantze de la motor 😉
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am venit un mos si mi-a spus:
Mai baiete eu am avut o problema asemanatoare. Scoate afara sorbul din rezervor si schimba-l. Sigur este fisurat si trage aer fals pompa pe acolo.
Zis si facut. Schimbat sorb, montat rezervor inapoi, cheie si: Voila
Merge super.
istiemail
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Calibra 1992 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
Prima problema majora care o avut era ca in turatii mari intrerupe si pusca in toba nu tragea etc. Dupa multe incercari si nervi deoarece multi mi-au zic ca ii debitmetru nu ca ii o supapa de la turbo nu ca ii alta si tot asa mi-am dat seama ca is bujiile fisele delcoul si senzorul din delcou. SI faza interesanta era ca daca schimbam numa un lucru tot facea figura...acuma au ramas numai fisele care nu gasesc nici cum la un pret mai rezonabil... daca cineva ma poate ajuta i-as multumi.
A doua porblema este ca masina cand ii rece nu sta in relantiu si degeaba il ambalez ca nu se ambaleaza adica il pornesc merge vreo 2 sec si da sa se opreasca daca ii dau aceleratie incerc sa-l ambalez merge foarte sacadat ii cand o ia dar urca pana la vreo 2000-3000 de ture si dupa aceea scade iar...degeaba il accelerez parca merge in 3 cilindrii...si se opreste. Daca il pornesc din nou porneste la sfert de cheie si iarasi figura...ii cand il prind si tot il tin ambalat in jur de 2000 de ture pana cand se incalzeste un pic si dupa accea merge in relantiu
daca motorul a ajuns la vreo 40 de grade merge perfect. Am dus la un service specializat au pus testeru pe el si nu era nici un senzor defect. nu prea am idei ce poate sa aiba masina... voi ce ziceti? ceva idei?
Alta intrebare: un pireten si-a luta un blow off valve pe masina si nu ii place...imi fine nu stiu ce nu poate sa ii placa la ea..dar a zis-ca mi-l da mie. Lam montat nu era problema dar furtunul ce ii vine in capat adica ce ar trebui sa actioneze supapa l-am montat pe galeria unde era si furtunul la blow off ul vechi...dar cand pornesc motorul vacumul trage supap de la blow off si trage aer fals prin blow off si nu merge... ce trebuie sa fac..pun un arc mai tare in blow off? dar atunci o sa deschida la presiune? ce sa fac?
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
2.Clapeta de acceleratie din admisie murdara,in general cu ulei de la turbina ,la rece clapeta nu functioneaza in parametrii iar cand se incalzeste merge , desfaci cureti si o sa mearaga perfect ...
3.Nu ai montat corect furtunasul ... Nu se monteaza unde era si furtunul la blow off ul vechi ci se monteaza pe furtunul de vacum ce intra in admisie . O sa-ti fac o poza sa vezi exact unde e ...
istiemail
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Calibra 1992 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat

istiemail
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Calibra 1992 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2007
- Mesaj Privat
La clapeta am desfacut si totul este ca nou nu este un gram de mizerie sau ceva un pic un pic este uleios dar lucrul acesta este normal...am curatat si uleiul acela dar tot face figura. ...alte idei ce mai aveti?
il20let
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Ialomita
- Masina: Calibra 1993 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
La clapeta am desfacut si totul este ca nou nu este un gram de mizerie sau ceva un pic un pic este uleios dar lucrul acesta este normal...am curatat si uleiul acela dar tot face figura. ...alte idei ce mai aveti?
Nu poti avea 2 BOV-uri pe un motor...adica unul cu recirculare(cel original) si unul atmosferic .....in momentul in care ai montat BOV-ul atmosferic,cel original se anuleaza prin montarea unei supape de sens(cu sensul catre BOV) pe furtunul de vacuum corespondent.Daca BOV-ul montat de tine se deschide la relanti inseamna ca arcul este prea moale....cea mai buna solutie este sa cumperi un BOV special pentru C20LET,iar ca si compromis poti cumpara unul reglabil....
cocarlutz
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
am o calibra turbo c20let si am problema la pornire,porneste dupa aproximativ 7sec tinuta la automat dupa care merge in limitele normale ,sta ok la relantiu,se accelereaza normal,trage ok,nu pot sa imi dau seama ce ar putea avea.
as avea si eu nevoie de ajutor.
am patit problema asta dupa ce mi-a fiert odata si s-a ridicat temperatura la aproximativ 140C* - 150C*.
am refacut tot motorul complet,pistoane,segmenti,etc dar degeaba.
- mctoto
- ****
- 1,825 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,825
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- andr3y.opel astra
- *
- 15 mesaje
- din 01 Jun 2010
- Astra 1.2
- Prahova
andr3y.opel astra
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2010
- Mesaj Privat