- cmihai
- **
- 361 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Zafira 2014 A20DTH
- Braila
cmihai
- Mesaje scrise: 361
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
- madalin8
- **
- 185 mesaje
- din 31 Jan 2011
- Astra
- Braila
madalin8
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Braila
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
rhydin a scris:
La mine sa rezolvat problema care o cautam de muuulta vreme, era de la senzorul mai de sus. Acum masina porneste frumos, smuciturile au disparut complet pe benzina, pe gpl exista foarte slab dar atunci cand este temperatura lichidului de racire scazuta, observ ca dupa 60 grade nu mai exista nici pe gpl.
Eu am dat 41 de lei pe senzorul asta.
Shurubel a scris:Salut, si eu am aceeasi problema, astra g z16xe smuceste. Cand pornesc motoru dimineata si e socul activ fluctueaza relantiul dar foarte putin atat la rece cat si la cald, smuceste in treapta 2 si 3 de ex daca sunt in treapta a 2-a pe la 2000 si un pic incepe sa smuceasca nu foarte violent dar sesizabil daca o calc dintr'o data inceteaza cu smuciturile la fel si in treapta 3 cand merg cu 50 trebuie sa ii gasesc "punctul" ca sa ii zic asa din acceleratie sa nu mai smuceasca. Am curatat EGR'u si clapeta de acceleratie ,bujiile au fost schimbate cu unele BOSCH
La mine sa rezolvat problema care o cautam de muuulta vreme, era de la senzorul mai de sus. Acum masina porneste frumos, smuciturile au disparut complet pe benzina, pe gpl exista foarte slab dar atunci cand este temperatura lichidului de racire scazuta, observ ca dupa 60 grade nu mai exista nici pe gpl.
Eu am dat 41 de lei pe senzorul asta.
Este acelasi senzor cu https://www.piese-auto.ro/se...47-11709902.html# sau este altul?
In poze vad ca este diferit, insa denumirea este aceeasi.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- madalin8
- **
- 185 mesaje
- din 31 Jan 2011
- Astra
- Braila
madalin8
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Braila
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
pe
Deasupra filtrului de ulei nu este nici un senzor la mine , acelasi motor dar pozitionari diferite ale anumitor piese chiar ca este curios, eu am gasit acel senzor parca undeva in partea fata a motorului tocmai jos.
rhydin a scris:Senzor crankshaft sau senzor de turatie. Este deasupra filtrului de ulei. Cu o tubulara de 10 se schimba in cateva minute. Apropo mie imi pornea mai greu masina.,uneori la prima cheie alteori la a treia rotație a motorului.
Deasupra filtrului de ulei nu este nici un senzor la mine , acelasi motor dar pozitionari diferite ale anumitor piese chiar ca este curios, eu am gasit acel senzor parca undeva in partea fata a motorului tocmai jos.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut, de ceva vreme dimineata dupa ce o pornesc si dau sa plec moare motorul, trebuie sa o las sa se incalzeasca, daca vreau totusi sa plec la accelerare da mici rateuri pe evacuare, dupa ce se incalzeste nu mai e nici o problema, am schimbat bujiile, bobina, curatat clapeta si egr si nu ii dau de cap.
Valori reale:
Tensiune baterie,14.2 V
Releu principal,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.67 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.35 V
Poziþie clapetã - calculatã,9 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,1.154 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.11 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),31 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.46 V
Temperaturã lichid rãcire,30 °C
Temperatura aer admisie,2.24 V
Temperatura aer admisie,29 °C
Senzor rezervor,4.51 V
Senzor rezervor,14 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,640 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
EGR - poziþie comandatã,0 %
Poziþie actualã AGR,1.12 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),672 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),1.106 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-2
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),12
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Presiune mare
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Turaþie motor,1.154 RPM
Turaþie prescrisã,1.112 RPM
Deviaþie de ralanti,Pornire la rece
Unghi Dwell,3.3 ms
Timp de injecþie,2.7 ms
Unghi de aprindere,6.7 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,2 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Putere redusã
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Acestea sunt valorile cu motorul rece poate vede cineva o neregula, multumesc
Valori reale:
Tensiune baterie,14.2 V
Releu principal,Inactiv
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.67 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.35 V
Poziþie clapetã - calculatã,9 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,1.154 RPM
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.11 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),31 kPa
Temperaturã lichid rãcire,1.46 V
Temperaturã lichid rãcire,30 °C
Temperatura aer admisie,2.24 V
Temperatura aer admisie,29 °C
Senzor rezervor,4.51 V
Senzor rezervor,14 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,640 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
EGR - poziþie comandatã,0 %
Poziþie actualã AGR,1.12 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Activ
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),672 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),1.106 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-2
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),12
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Presiune mare
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Turaþie motor,1.154 RPM
Turaþie prescrisã,1.112 RPM
Deviaþie de ralanti,Pornire la rece
Unghi Dwell,3.3 ms
Timp de injecþie,2.7 ms
Unghi de aprindere,6.7 grade
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,2 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,1 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,2 grade
Stare aprindere,Conectat 12V
Clapeta electronicã în regim de avarie,Putere redusã
Defect total de aprindere,0
Decuplare carburant în frânã de motor,Activ
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Acestea sunt valorile cu motorul rece poate vede cineva o neregula, multumesc
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Inca nu i-am dat de cap si nu ma ajuta nimeni vad, totusi cine e raspunzator de turatia la rece a motorului? De ce intreb, fiindca indiferent de temperatura de afara porneste motorul si sta turata la 900, nu ar trebui cu motorul sa fie mai turata si sa scada cand se incalzeste? Sonda lambda da amestec sarac indiferent de turatie si dupa 40 de grade dupa ce trece pe gpl indica amestec bogat, deci ce ar trebui sa inteleg ca este o problema la benzina ? De aici si problemele cu rateuri pe evacuare cu motorul rece?
- Andreisimion
- *
- 30 mesaje
- din 03 Jun 2016
- Astra 2004 Z16xep
- Braila
Andreisimion
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2016
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Andreisimion
- *
- 30 mesaje
- din 03 Jun 2016
- Astra 2004 Z16xep
- Braila
Andreisimion
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2016
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
iuly75 a scris: De ce intreb, fiindca indiferent de temperatura de afara porneste motorul si sta turata la 900, nu ar trebui cu motorul sa fie mai turata si sa scada cand se incalzeste? Sonda lambda da amestec sarac indiferent de turatie si dupa 40 de grade dupa ce trece pe gpl indica amestec bogat, deci ce ar trebui sa inteleg ca este o problema la benzina ?
Posibil sa nu vad eu bine,dar in inregistrarea ta turatia motorului este 1154 rot/min,iar prima sonda lambda indica amestec bogat(temp. motor 30 gradeC),de unde si corectia pe termen scurt de 12%(reducerea cantitatii de benzina...,cu efectele specifice). Poate garanta cineva ca semnalul sondei lambda,pina in regim termic,e corect...?
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu de aceea intreb poate ma ajuta cineva in domeniu, poate fi si sonda lamda 1? Eu dau vina pe un injector cred, de ce fiindca mai nou pe benzina trepideaza usor motorul si martorul canea clipeste des de la treapta 2 de viteza, ceea ce pe gpl nu face deloc totul e in parametri normali, deci ma dipera cu pornirea la rece care este din de in ce mai greoaie la a 2,3 cheie porneste si pana se incalzeste putin undeva la 40 de grade si daca trece pe gaz merge perfect
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am inteles si am citit ce problema ai avut tu rhydin dar nu cred ca este la fel, de ce apare martorul canea si clipeste de la viteza 2 in sus pe benzina? Nu este vorba doar de pornire ci si de mersul motorului pana se incalzeste merge normal pe gaz dar aiurea pe benzina, am scris deja in cateva posturi daca citea vedeai ca nu e ca la tine
- ciogaby
- **
- 147 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Dolj
ciogaby
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
rhydin a scris:Treaba cu pornirea grea la rece o aveam si eu nu aveam nicio eroare nimic. Senzorul de turatie era problema. Un senzor delphi este 41 de lei.
Greu de crezut ca nu avea-i eroare,in conditiile in care sistemul are 2 senzori de pozitie(vilbrochen si ax cu came)...,oricare din acestia nu da semnal corect,exista referinta de semnal a celulalt.Chiar daca ambii zenzori sunt Ok dar distributia este decalata cu un dinte,exista eroare de semnal implauzibil(neconcordanta)...,ce sa mai spunem atunci cind unul din senzori nu da semnal deloc sau intermitent...
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Am senzor ul vechi. Daca vrei ti-l fac cadou sa te convingi. La rece pornea greu uneori la a treia chiar a patra cheie. Relantiul jongla. Cand porneam AC sarea de la 800 la 1400 chiar 2000 de ture. Niciodata vreo eroare. Dupa ce inlocuisem senzori am zis hai cu asta crankshaft ca este mai ieftin urmand sa schimb si ala de la camshaft daca nu erau rezultate. Norocul a fost de partea mea.