cristea_
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Sibiu
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua. De aproximativ 6 luni pompa de ulei nu ramane amorsata, 2-3 secunde motorul face galagie, asta de regula dimineata sau daca sta nepornit 2-3 zile.
Am zis ca-i din cauza filtrului si a supapelor din corpul filtrului, am schimbat uleiul cu mobil1 si am pus filtrul Mahle OX 173 D, aceeasi treaba. Poate fi pompa? sau are ea vreo supapa? care nu inchide. Multumesc.
Am zis ca-i din cauza filtrului si a supapelor din corpul filtrului, am schimbat uleiul cu mobil1 si am pus filtrul Mahle OX 173 D, aceeasi treaba. Poate fi pompa? sau are ea vreo supapa? care nu inchide. Multumesc.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
fantazyas , robinetul indica o problema de gaze esapament, catalizator, lambda etc. deci gaze neconforme. Cum tie iti pleaca uleiul putem spune ca motorul papa ulei. Esapamentul trebuie sa fie curat la modul ca daca bagi degetul in el il scoti curat sau usoare urme de funingine, in caz contrar adica funingine gen deget negru iti papa ulei.
Uleiul GM 10W40 este pentru motoare vechi, pe astea noi cum e al tau se pune doar cele din lista, vezi prima pagina, cel mai bun in continuare ramane Mobil 1 0W40, scump dar asta este.
Uleiul GM 10W40 este pentru motoare vechi, pe astea noi cum e al tau se pune doar cele din lista, vezi prima pagina, cel mai bun in continuare ramane Mobil 1 0W40, scump dar asta este.
fantazyas
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2016
- Mesaj Privat
- valyd11
- **
- 388 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- valyd11
- **
- 388 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Bidonul celui din USA este de 946ml, acum sincer habar nu am daca
exista diferente prea mari intre ce folosesc eu si ce ai postast tu.
Daca procesul de fabricatie este bine controlat de producator poate
sa fie produs si in Albania, conteaza cel mai mult aditivarea, singura
problema este sa nu fie contrafacut pe la rusi.
exista diferente prea mari intre ce folosesc eu si ce ai postast tu.
Daca procesul de fabricatie este bine controlat de producator poate
sa fie produs si in Albania, conteaza cel mai mult aditivarea, singura
problema este sa nu fie contrafacut pe la rusi.
- valyd11
- **
- 388 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Mda, nu stiu ce sa zic referitor la placebo, unii fac diferenta intre aceiasi marca de ulei vandut
pe piata estica vis a vis de cel vandut in piata vestica ( vezi castrolul mult barfit cumparat din
Romania fata de cel achizitionat din Germania ).
Cand am cumparat masina avea 115K km, am folosit un schimb de Halvoline 10w40 care s-a
facut zeama f. repede, apoi Aral 5w40 - a ramas curat pana la momentul schimbului.
GM-ul schimbat la 30k km distruge motorul, bun pt. neamt ca este economic, pagubos pt.
cei ce le cumpara SH de la el, lasa depuneri de cativa mm de consistenta asfaltului pe chiulasa.
Ce pot spune obiectiv despre mobil:
- pornire usoara, chiar daca tachetii s-au dezamosat dupa o lunga pauza, se amorseaza rapid;
- chiulasa s-a "spalat", capacele axelor cu came stralucesc ;
- nu este consumat de motor - vascozitatea la temperatura de lucru este reala;
- interiolul tevii de esapament argintiu - consecinta a faptului ca nu este consumat.
Acum trebuie sa recunosc ca de ceva timp masina nu a mai fost forjata, pe autostrada
maxim 130 km/h, peste - devine inconfortabil condusul mai ales la depasirea unui Tir.
Consider ca prin uleiul folosit ar fi singurul mod in care putem interveni in fiabilitatea
motorului, nu fac apologie la mobil 1 - poate sunt subiectiv, nu am avut termen de
comparatie cu alte uleiuri din aceiasi liga si de aceea s-a "lipit" de mine, insa folositi
uleiuri bune !
pe piata estica vis a vis de cel vandut in piata vestica ( vezi castrolul mult barfit cumparat din
Romania fata de cel achizitionat din Germania ).
Cand am cumparat masina avea 115K km, am folosit un schimb de Halvoline 10w40 care s-a
facut zeama f. repede, apoi Aral 5w40 - a ramas curat pana la momentul schimbului.
GM-ul schimbat la 30k km distruge motorul, bun pt. neamt ca este economic, pagubos pt.
cei ce le cumpara SH de la el, lasa depuneri de cativa mm de consistenta asfaltului pe chiulasa.
Ce pot spune obiectiv despre mobil:
- pornire usoara, chiar daca tachetii s-au dezamosat dupa o lunga pauza, se amorseaza rapid;
- chiulasa s-a "spalat", capacele axelor cu came stralucesc ;
- nu este consumat de motor - vascozitatea la temperatura de lucru este reala;
- interiolul tevii de esapament argintiu - consecinta a faptului ca nu este consumat.
Acum trebuie sa recunosc ca de ceva timp masina nu a mai fost forjata, pe autostrada
maxim 130 km/h, peste - devine inconfortabil condusul mai ales la depasirea unui Tir.
Consider ca prin uleiul folosit ar fi singurul mod in care putem interveni in fiabilitatea
motorului, nu fac apologie la mobil 1 - poate sunt subiectiv, nu am avut termen de
comparatie cu alte uleiuri din aceiasi liga si de aceea s-a "lipit" de mine, insa folositi
uleiuri bune !
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
Manu Ella
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat
Buna dimineata
Ajutati-ma si pe mine cu un sfat! Nu sunt blonda, dar daca e cazul ...ma vopsesc )). Trebuie sa schimb uleiul si filtrele, Opel Tigra Twin Top, motor benzina Z14XEP,138000km. Ce ulei si filtre sa cumpar?. Ultimaoara a fost facuta revizia la reprezentanta si nu stiu ce au folosit. Multumesc!
Ajutati-ma si pe mine cu un sfat! Nu sunt blonda, dar daca e cazul ...ma vopsesc )). Trebuie sa schimb uleiul si filtrele, Opel Tigra Twin Top, motor benzina Z14XEP,138000km. Ce ulei si filtre sa cumpar?. Ultimaoara a fost facuta revizia la reprezentanta si nu stiu ce au folosit. Multumesc!
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Manu Ella
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat
Manu Ella
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cel mai bun ulei la ele se pare a fi Mobil 1 0W40.
La filtru Knecht-Mahle dar depinde de model, poti avea lung-subtire sau scurt-gros.
La filtru Knecht-Mahle dar depinde de model, poti avea lung-subtire sau scurt-gros.
Asta este?
Ulei motor Mobil 1 New Life, 0W40, 4L
http://www.emag.ro/ulei-mot...028/pd/DKJ9LBBBM/
si filtrele astea?
http://www.emag.ro/pachet-f...067/pd/DLPND3BBM/
Ultima intrebare promit sa nu te mai stresez...
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Cosmin alexandru
- *
- 49 mesaje
- din 23 Sep 2015
- Corsa 2009 Z13DTH
- Bucuresti
Cosmin alexandru
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2015
- Mesaj Privat
Ma gandesc serios sa schimb Gm cu Motul X-cess 5w40. Ma gandeam sa pun iarna 0w40 de la Mobil1...insa iarna folosesc mobil, vara motul nustiu cat e de bine sa le schimb asa...+ ca daca merg la mecanici aia nu stau de multe ori sa curga calumea uleiul din baie, asa ca m-am gandit sa bag direct Motul x-cess 5w40. Apropo am un opel corsa 1.3 cdti 90 cp din 2009. M-ar ajuta un sfat daca fac bine ceea ce gandesc si anume sa merg pe motul x-cess 5w40 la masina mea (nu mai vreau sa folosesc GM) .
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danutM
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Am tor citit acest topic dar sunt la fel de confuz in legatura cu ce tip de ulei sa fac schimbul.
Am un corsa z12xe din 2003, 220000km.
Masina o folosesc 80% in oras(București). Zilnic fac in trafic ~60km, respectiv 1000km+ pe luna, doar in oras.
Masina o am de 1 luna jumate, dar in ~2500km trebuie sa fac schimbul de ulei. Acum are Valvoline 10w40. Cu ce sa ii fac schimbul ? Ma uitam la Mobil 1 0w40 cel cu Nascar pe ambalaj, dar mi se pare putin cam scump. Merita intr-adevar diferenta de 70-80 lei ?
Imi recomandati alt tip de ulei avand in vedere cele enumerate mai sus ?
Am tor citit acest topic dar sunt la fel de confuz in legatura cu ce tip de ulei sa fac schimbul.
Am un corsa z12xe din 2003, 220000km.
Masina o folosesc 80% in oras(București). Zilnic fac in trafic ~60km, respectiv 1000km+ pe luna, doar in oras.
Masina o am de 1 luna jumate, dar in ~2500km trebuie sa fac schimbul de ulei. Acum are Valvoline 10w40. Cu ce sa ii fac schimbul ? Ma uitam la Mobil 1 0w40 cel cu Nascar pe ambalaj, dar mi se pare putin cam scump. Merita intr-adevar diferenta de 70-80 lei ?
Imi recomandati alt tip de ulei avand in vedere cele enumerate mai sus ?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
danutM
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2016
- Mesaj Privat