- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- AndreiSandu
- *
- 2 mesaje
- din 07 Nov 2016
- Astra 2007 Z17DTJ
- Iasi
AndreiSandu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut opelisti, am si eu nevoie de o parere.
Am achizitionat recent un astra h 1.7 CDTI, cod motor z17dtj, dupa aprozimativ o saptamana de functionare mi-a aparut si mie martor-ul masina cu cheie, am facut testul cu pedale si mi-a dat eroare 0087 (am citic ca ar fi de vina regulatorul de presiune).
Dupa aceasta intamplare am pus si un tester pe ea si am mai primit inca 4 erori B099100-B099200-B099300 (am inteles ca asta ar fi de la acel radiator pentru quick heat), si B3795-0F (tensiune prea mare in instalatia masinii).
Acum legat de acel regulator de presiune, un prieten m-a sfatuit sa golesc rezervorul mai intai si sa incerc alt tip de motorina si sa vad daca dupa o saptamana de functionare mai apare sau nu begulet-ul, precizez ca se aprinde aleatoriu doar in mers si imi taie puterea masini, o data mi-a aparut pe la 80 km\h alta data pe la 120km\h, si la 3,200 turatii si la 2,800 turatii (ultimul plin l-am facut de la MOL cu motorina lor super sau care o fi numele la 5,44 lei litrul).
In legatura cu acel quick heat radiator, mai poate fi reparat, sau sa nu-mi mai bat capul cu el, citisem ca e destul de costisitor sa-l schimb.
Iar faza cu tensiune prea mare in instalatia masinii?
Astept un sfat de la cei care s-au mai intalnit cu asa probleme.
Multumesc anticipat.
Am achizitionat recent un astra h 1.7 CDTI, cod motor z17dtj, dupa aprozimativ o saptamana de functionare mi-a aparut si mie martor-ul masina cu cheie, am facut testul cu pedale si mi-a dat eroare 0087 (am citic ca ar fi de vina regulatorul de presiune).
Dupa aceasta intamplare am pus si un tester pe ea si am mai primit inca 4 erori B099100-B099200-B099300 (am inteles ca asta ar fi de la acel radiator pentru quick heat), si B3795-0F (tensiune prea mare in instalatia masinii).
Acum legat de acel regulator de presiune, un prieten m-a sfatuit sa golesc rezervorul mai intai si sa incerc alt tip de motorina si sa vad daca dupa o saptamana de functionare mai apare sau nu begulet-ul, precizez ca se aprinde aleatoriu doar in mers si imi taie puterea masini, o data mi-a aparut pe la 80 km\h alta data pe la 120km\h, si la 3,200 turatii si la 2,800 turatii (ultimul plin l-am facut de la MOL cu motorina lor super sau care o fi numele la 5,44 lei litrul).
In legatura cu acel quick heat radiator, mai poate fi reparat, sau sa nu-mi mai bat capul cu el, citisem ca e destul de costisitor sa-l schimb.
Iar faza cu tensiune prea mare in instalatia masinii?
Astept un sfat de la cei care s-au mai intalnit cu asa probleme.
Multumesc anticipat.
M4d4lyNN
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salutare opelisti, am si eu un astra H caravan din 2005 - 1.4 benzina 90 CP
Ieri mergeam pe pilot pe centura brasovului cu vreo 100 km / h , dintr'o data s-a aprins in bord masina cu cheita si pentru cateva secunde a palpait becul "antiderapare" , masina cu cheita a ramas aprins, si masina nu se mai accelera in mers, am tras pe dreapta, am oprit, masina a pornit fara probleme ( am facut chestia de vreo 3-5 ori ) , dar acum ramane masina cu cheita aprinsa
Dupa pornire nu am simtit nici o diferenta in stilul de mers al masinii, nu zgomote ciudate, trage la fel, etc., ba chiar am incercat sa o chinui putin , si m-am dus si in 5000 ture cu ea, depasiri si tot si nu s-a simtit absolut nici o diferenta, doar ca ma enerveaza ca sta becul ala aprins
Diseara cand vine sotia de la munca pun op-com-ul pe ea sa vad ce erori da, dar intre timp poate imi dati ceva idei ce ar putea fi
Ieri mergeam pe pilot pe centura brasovului cu vreo 100 km / h , dintr'o data s-a aprins in bord masina cu cheita si pentru cateva secunde a palpait becul "antiderapare" , masina cu cheita a ramas aprins, si masina nu se mai accelera in mers, am tras pe dreapta, am oprit, masina a pornit fara probleme ( am facut chestia de vreo 3-5 ori ) , dar acum ramane masina cu cheita aprinsa
Dupa pornire nu am simtit nici o diferenta in stilul de mers al masinii, nu zgomote ciudate, trage la fel, etc., ba chiar am incercat sa o chinui putin , si m-am dus si in 5000 ture cu ea, depasiri si tot si nu s-a simtit absolut nici o diferenta, doar ca ma enerveaza ca sta becul ala aprins
Diseara cand vine sotia de la munca pun op-com-ul pe ea sa vad ce erori da, dar intre timp poate imi dati ceva idei ce ar putea fi
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M4d4lyNN
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
@iulian1971 , astea's greseli de IT-ist , ma bucur ca am apucat sa te binedispun dar tot as avea nevoie de un sfat
P.S. m-am luat cu altele si nu am avut timp ( probabil cu sotia ) , dar ce m-a socat este ca in seara asta pt prima oara de la incidentul cu martorul, martorul s-a stins dupa pornire pentru 1-2 secunde si s-a reaprins.
Deci astept sugestii
Maine sper sa am timp sa ma ocup si de opel
P.S. m-am luat cu altele si nu am avut timp ( probabil cu sotia ) , dar ce m-a socat este ca in seara asta pt prima oara de la incidentul cu martorul, martorul s-a stins dupa pornire pentru 1-2 secunde si s-a reaprins.
Deci astept sugestii
Maine sper sa am timp sa ma ocup si de opel
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M4d4lyNN
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
ok scuze pentru intarziere, mi-a luat mult timp sa testez nevasta si masina a ramas pe locul 2
Eroarea care a iesit pe OP-COM este :
P1606-39 - Engine Torque not plausible
Am sters eroarea si acum martorul nu mai sta aprins se stinge dupa pornire
Tosusi as fi recunoscator cu o indicatie de la ce a venit eroarea ( asa in mers din senin ) , si la ce sa ma astept sa pice sau ce ar trebui sa verific / schimb / repar inainte sa ma lase in drum
pe un site din UK am gasit ca CruiseControl( pilotul ) exact ce aveam si eu activat atunci, a trimis o "informatie falsa" ce a generat eroarea dar nu e nimic grav, stergi eroarea si gata , ca oricum dupa ce opresti masina ea merge ok, si chestia asta apare doar daca folosesti pilotul, totusi nu ma linisteste si as vrea sa aud si parerea voastra !
multumesc mult !
Eroarea care a iesit pe OP-COM este :
P1606-39 - Engine Torque not plausible
Am sters eroarea si acum martorul nu mai sta aprins se stinge dupa pornire
Tosusi as fi recunoscator cu o indicatie de la ce a venit eroarea ( asa in mers din senin ) , si la ce sa ma astept sa pice sau ce ar trebui sa verific / schimb / repar inainte sa ma lase in drum
pe un site din UK am gasit ca CruiseControl( pilotul ) exact ce aveam si eu activat atunci, a trimis o "informatie falsa" ce a generat eroarea dar nu e nimic grav, stergi eroarea si gata , ca oricum dupa ce opresti masina ea merge ok, si chestia asta apare doar daca folosesti pilotul, totusi nu ma linisteste si as vrea sa aud si parerea voastra !
multumesc mult !
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M4d4lyNN
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
- AndreiSandu
- *
- 2 mesaje
- din 07 Nov 2016
- Astra 2007 Z17DTJ
- Iasi
AndreiSandu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2016
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Cum a venit zapada am fortat masina la urcarea unui deal cu zapada, am parcat... si cand sa plec a doua zi nu mai pornea...
Nu porneste...
- La punera contactului martorul "masinuta cu cheita" clipeste in continuu.
- Clipirea martorului fiind concomitent cu tacanitul releului care si el tacane in continuu. (releul care alimenteaza ECU)
- Si ventilatorul de racire merge in continuu
- Nu are nici o eroare stocata.
Am pus releul pe direct (30-87),probat cu alt releu tot la fel face...
Astept sa se incalzeasca... o sa am de cauta.
Poate imi dati un pont de unde sa incep, si ce ar putea sa aibe.
Ultima modificare facuta de T.ion la Mar 13 Dec, 2016 5:54 pm
Nu porneste...
- La punera contactului martorul "masinuta cu cheita" clipeste in continuu.
- Clipirea martorului fiind concomitent cu tacanitul releului care si el tacane in continuu. (releul care alimenteaza ECU)
- Si ventilatorul de racire merge in continuu
- Nu are nici o eroare stocata.
Am pus releul pe direct (30-87),probat cu alt releu tot la fel face...
Astept sa se incalzeasca... o sa am de cauta.
Poate imi dati un pont de unde sa incep, si ce ar putea sa aibe.
Ultima modificare facuta de T.ion la Mar 13 Dec, 2016 5:54 pm
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Sincer imi este greu sa cred ca ar fi ECU (este indepartat de motor dar tot pe locul lui) - dar orice este posibil la Z16XE.
Am facut testul cu pedale atunci - si nu are nici o eroare.
Mai degraba un scurt. - nu ramane releul cuplat.
Sau masa de pe carcasa de la ECU - o sa verific.
Fire, cabluri, mufe.
O sa verific masa care vine la pini de pe soclul releului.
Si o sa trag masa pe carcasa la ECU.
O sa vad ce concluzii trag, o sa verific si componetele de pe traseul acesta.
Am facut testul cu pedale atunci - si nu are nici o eroare.
Mai degraba un scurt. - nu ramane releul cuplat.
Sau masa de pe carcasa de la ECU - o sa verific.
Fire, cabluri, mufe.
O sa verific masa care vine la pini de pe soclul releului.
Si o sa trag masa pe carcasa la ECU.
O sa vad ce concluzii trag, o sa verific si componetele de pe traseul acesta.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Am pus OP-COM pe ea.
Nu puteam sa ma conectez nici la ECU si nici la IMMO
Cautand pe forum - am ajuns la concluzia ca ai dreptate ECU este dus/defect
sau ii lipseste ceva masa etc... (o sa vad in vara daca mai este ceva de el.)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=136986
Am montat ECU de rezerva - si a pornit fara probleme... (am lasat-o sa isi invete parametri pana a atins 90°C)
@iulian1971 Mersi.
Pentru indrumari.
Nu puteam sa ma conectez nici la ECU si nici la IMMO
Cautand pe forum - am ajuns la concluzia ca ai dreptate ECU este dus/defect
sau ii lipseste ceva masa etc... (o sa vad in vara daca mai este ceva de el.)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=136986
Am montat ECU de rezerva - si a pornit fara probleme... (am lasat-o sa isi invete parametri pana a atins 90°C)
@iulian1971 Mersi.
Pentru indrumari.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
ToXicLi0N
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2016
- Mesaj Privat
Azi seara pe la 20:30 mi s'a oprit masina (astra h 1.7 CDTI 2005 (Z17DTH) in trafic pur si simplu, inainte sa se opreasca a aparut in bord martorul masina+cheie, dupa 4-5 incercari a pornit iar dar nu a mers nici 10 metri ca iar s'a oprit,mi'a adus tata 5L motorina sa bagam (am crezut ca aia e problema) dar nu pornea nici dupa,am facut testul cu pedala si : ECN 210870 , ECN 05007F , ECN 213971 , ECN 000275 , ECN 008703 , ECN 05005b pe langa eroarea ECN 007071 care o aveam de mult.
Ce poate fi ? Multumesc si sarbatori fericite va doresc.
Ultima modificare facuta de ToXicLi0N la Dum 25 Dec, 2016 12:37 am
Ce poate fi ? Multumesc si sarbatori fericite va doresc.
Ultima modificare facuta de ToXicLi0N la Dum 25 Dec, 2016 12:37 am
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Problema ta e presiunea din rampa.
P0002 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance - regulator presiune rampa;
P0087 Rail Pressure Low Pressure - presiune mica in rampa.
Poti inlocui supapa mecanica din capatul rampei dupa care, daca nu se remediaza problema, regulatorul de pe pompa de inalta.
Problema ta e presiunea din rampa.
P0002 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance - regulator presiune rampa;
P0087 Rail Pressure Low Pressure - presiune mica in rampa.
Poti inlocui supapa mecanica din capatul rampei dupa care, daca nu se remediaza problema, regulatorul de pe pompa de inalta.
ToXicLi0N
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2016
- Mesaj Privat